Foto: Reuters
Spasilačke ekipe u četvrtak nastavljaju potragu za preživjelima u najgoroj željezničkoj nesreći u povijesti Grčke, pretražujući vagone vlaka koji je iskočio iz tračnica i potom se zapalio pri čemu je poginulo 38 ljudi, no sve više blijedi nada u pronalazak živih.
Najmanje 38 ljudi poginulo je u utorak navečer u nesreći koja se dogodila 534 kilometra sjeverno od Atene kada se brzi putnički vlak s više od 350 putnika koji je vozio prema Solunu zaletio u teretni vlak koji je dolazio iz suprotnog smjera na istoj pruzi, izletjevši nakon toga iz tračnica i zapalivši se.
Nesreća se dogodila kod grada Larise.
Iako su spasioci i dalje na terenu, sve više blijedi nada da će 34 sata od nesreće pronaći nekog živog.
“Biti će vrlo teško pronaći preživjele, s obzirom na temperaturu koja se razvila u vagonima. To je najteži dio, umjesto spašavanja života mi moramo vaditi mrtve”, rekao je 40-godišnji spasilac Constantinos Imamidis.
Za mnoge od žrtava se vjeruje da su studenti koji su se vraćali kućama nakon produljenog vikenda. Šef bolnice u Larisi Apostolos Komnos rekao je da su većina poginulih dvadesetogodišnjaci.
Dužnosnici očekuju da će se broj poginulih povećati.
I dok je premijer Kiriakos Mitsotakis nesreću pripisao ljudskoj pogrešci, radnici željeznice su u četvrtak diljem zemlji napustili svoja radna mjesta, tvrdeći da su sve vlade ignorirale upozorenja o nužnosti poboljšanja sigurnosnih standarda.
U srijedu je uhićen upravitelj željezničkog kolodvora u Larisi koji bi se u četvrtak trebao pojaviti pred lokalnim sudom.
Brojni su putnici morali razbiti prozore kako bi pobjegli pred vatrenom stihijom. Nakon što se zapalio, u vagonima vlaka je temperatura narasla na 1300 stupnjeva Celzija.
Da bi se neke žrtve identificirale, rodbina je morala dati uzorke DNA u bolnici u Larisi.
Ministar prometa Kostas Karamanlis je dao ostavku i preuzeo odgovornost za stanje željeznica u zemlji koje “nisu primjerene za 21. stoljeće”.
Nikos Tsouridis, umirovljeni instruktor za vozače vlakova, je rekao da su strojovođe poginuli u sudaru zbog izostanka sigurnosnih mjera.
“A zašto ih nema”?, zapitao se Tsouridis.
Grčka vlada je u srijedu proglasila tri dana nacionalne žalosti.
Grčka je prodala željezničku kompaniju TRAINOSE talijanskom Ferrovie dello Stato Italiane 2017. u sklopu međunarodnog programa pomoći, očekujući da će se stotine milijuna eura uložiti u željezničku infrastrukturu u narednim godinama.
No talijanska kompanija je zadužena za putnički i teretni promet, a grčka državna kompanija OSE za infrastrukturu, dodaje Reuters.
najnovije
najčitanije
Zadar
HRISTOS VASKRSE!
U Zadru proslavljen pravoslavni Uskrs: Pozim vas da neumorno njegujemo prirodnu potrebu za narodnim jedinstvom
Zadar
KONCERT ZA PAMĆENJE
Tony cetinski uz Adija Šošu i Matiju Cveka osvojio Arsenal!
Hrvatska
FENOMEN
TikTok generacije. Zašto je tako teško odoljeti zovu društvenih mreža?
Zadar & Županija
Velika utrka
Sve je spremno za Wings for Life, atmosfera pred utrku jako pozitivna
Svijet
USVOJENA REZOLUCIJA
Vijeće Ujedinjenih naroda za ljudska prava pozivalo na embargo oružja Izraelu
Zadar
ĐIR PO GRADU
[FOTO] Subotnja špica bila je krcata Zadranima i turistima, pogledajte koga smo sreli
Zadar
BOKANJAC
ĐIR PO KVARTU (10) Bokanjac, selo na kraju grada: ‘Nitko ne vodi o nama računa, zatrpat će nas smećem…’
Županija
ŠTRAJK
VRTIĆ (NE)ĆE RADITI Štrajk najavljen 13. svibnja, Knez poručuje: ‘Ako im triba donit koji kolač, nek jave’
Zadar
Okupljanje
Bivši učenici Pomorske škole veselo proslavili 45. godišnjicu mature: Ovo je rasadnik profesionalnog kadra
Crna Kronika
PU ZADARSKA