Foto: HTZ
Danas je održana 6. sjednica Skupštine Hrvatske turističke zajednice na kojoj su članovi usvojili Izmjene i dopune Godišnjeg programa rada i financijskog plana HTZ-a za 2023. godinu, kao i prijedlog Godišnjeg programa rada i financijskog plana HTZ-a za 2024. godinu, dokumenata koje su ranije usvojili članovi Turističkog vijeća HTZ-a na svojoj prethodnoj sjednici.
„Godišnji program rada predstavlja dokument kojim su definirane sve promotivne aktivnosti koje će za cilj imati zadržavanje pozicije Hrvatske kao jedne od najpoželjnijih destinacija na Mediteranu. U idućoj godini u promotivnom smislu, u fokusu će nam biti isticanje specifične premium ponude, poput nautike i različitih iskustava visoke kvalitete i vrijednosti. U tijeku su brojne aktivnosti za iduću godinu poput kampanje za rano bookiranje, ali i različiti programi i adventske promotivne aktivnosti koji su u našu zemlju u prosincu privukli 206 tisuća gostiju ostvarivši preko 466 tisuća noćenja, što u odnosu na prosinac lani predstavlja rast od +15 posto u dolascima i +5 posto u noćenjima“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.
Godišnjim programom rada u idućoj su godini planirani ukupni prihodi i rashodi HTZ-a, koji uključuju i sredstva iz fondova, u iznosu koji premašuje 52.1 milijun eura te se u aktualnim okolnostima i očekivanim trendovima očekuje još jedna izazovna turistička godina. Međutim, planom su detektirana i pozitivna očekivanja za narednu sezonu kada govorimo o Hrvatskoj, koja se može pohvaliti prepoznatljivim turističkim brendom, visokom razinom zadovoljstva turista i prisutne percepcije destinacije koja nudi dobru vrijednost za novac.
Dodajmo kako su na sjednici članovi Skupštine usvojili spomenute Izmjene i dopune Godišnjeg programa rada za 2023. godinu i to zbog povećanja prihoda od oko 8 posto u ovoj godini u odnosu na Plan, zbog čega je HTZ, sukladno zakonu, dužna donijeti navedene izmjene i dopune. Riječ je o povećanim prihodima od turističke pristojbe, turističke članarine i ostalih izvora prihoda koji su namijenjeni za oglašavanje, odnosno dodatne marketinške i promotivne aktivnosti do kraja ove i početka 2024. godine u cilju povećanja vidljivosti i kontinuirane prisutnosti na međunarodnom turističkom tržištu.
najnovije
najčitanije
Nogomet
Europska liga
Josip Stanišić asistirao u pobjedi Bayera u Rimu, sve miriše na hrvatsko finale EL
Rukomet
Rukometna Liga prvaka
Veron Načinović ostao bez završnice Lige prvaka, Kiel nadoknadio devet golova minusa
Nogomet
Englesko prvenstvo
Chelsea u zaostaloj utakmici na Stamford Bridgeu svladao Tottenham
Ostali sportovi
ATP Madrid
Danil Medvedev poput Jannika Sinnera predao polufinalni meč u Madridu
Ostali sportovi
EP u gimnastici
Pet hrvatskih gimnastičarki nastupilo u kvalifikacijama EP-a, Tina Zelčić najbolja 12.
Zadar
EMOTIVNA PJESMA
Petar Strmota napisao emotivnu pjesmu u čast Franka Lisice: ‘Plače nebo, muka grlo steže sve jače…’
Crna Kronika
smrtno stradao
TRAGEDIJA: U Rovanjskoj smrtno stradao ronilac
Plodovi zemlje i mora
Najulov 2024.
Josipov impresivni ulov: ‘Kaos je bio toliki da sam mislio da ću je izgubit koliko je podivljala’
Zadar
OBAVIJEST
VAŽNA OBAVIJEST Zbog utrke Wings for Life zatvaraju se ova parkirališna mjesta
Županija
SVEČANA SJEDNICA