Foto: Davor Kovačević
„Liste čekanja za dijagnostičke preglede i zahvate u bolničkom sustavu znatno smo skratili u odnosu na ranije razdoblje i taj trend zadržat ćemo i nadalje,“ izjavio je ministar zdravstva Vili Beroš i podsjeća da je Ministarstvo zdravstva 20. siječnja ove godine otvorilo posebnu e-mail adresu kao dodatni kanal komunikacije s građanima.
Mail adresa [email protected] namijenjena je nehitnim pacijentima u ostvarivanju prvog termina na dijagnostički pregled koji ne smije prelaziti nacionalni prosjek čekanja od 270 dana. Do danas je zaprimljeno sveukupno 194 upita. Najčešće zaprimljeni upiti odnose se na razne MR dijagnostičke postupke kao i na postupak UZV dojki. Najviše upućenih upita vezano je uz zdravstvene ustanove na području grada Zagreba.
Centralna e-mail adresa [email protected] ključan je komunikacijski kanal između svih dionika u sustavu – pacijenata, liječnika obiteljske medicine, bolničkih zdravstvenih ustanova, Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje i Ministarstva zdravstva.
U posljednje vrijeme zaprimili smo nekoliko medijskih upita o listama čekanja i terminima kojima pojedini građani nisu bili zadovoljni. U određenom broju slučajeva riječ je o anonimnim pritužbama kao i u jučerašnjem slučaju, bez dostupnih podataka o pacijentu, ustanovi ili liječniku na koje se odnosi pojedini slučaj. S obzirom da Ministarstvo zdravstva želi aktivno upravljati procesima u sustavu, provjerom je ustanovljeno da niti predmetna bolnica niti ministarstvo nije zaprimilo pritužbu ili upit spomenutog sadržaja.
„Razumljivo da mediji žele pomoći našim građanima i smatramo ih partnerima u procesu unapređenja zdravstvene skrbi. No, najefikasniji način da pomognemo našim pacijentima jest da se izravno jave ravnateljstvu zdravstvene ustanove ili na mail adresu [email protected]. Shvaćamo želju pojedinih građana da ostanu anonimni, međutim tada je postupanje u pojedinom slučaju otežano. Naglašavamo kako su osobni podaci pacijenata maksimalno zaštićeni sukladno važećim zakonskim propisima o zaštiti osobnih podataka i da nam je zadatak pomoći u ostvarivanju prava na zdravstvenu zaštitu naših građana “, ističe ministar zdravstva Vili Beroš i dodaje kako i dalje nastavljamo razvijati javni zdravstveni sustav kao temelj naše zdravstvene politike, provoditi reformske mjere te kontinuirano unapređivati kvalitetu sustava. Pritom nastojimo otkloniti sve pojedinačne slučajeve mogućeg neadekvatnog pružanja zdravstvene usluge. Naglašavamo kako je potpuno neprihvatljivo da bilo koji zdravstveni radnik u javnom zdravstvenom sustavu zloupotrebljava svoj položaj kako bi preusmjerio pacijenta u privatni sektor. „Stoga, još jednom pozivamo građane da se oko bilo kakve nedoumice ili sumnje na ispravnost rada zdravstvenih djelatnika obrate s punim povjerenjem putem službenih kanala komunikacije zdravstvenih ustanova ili Ministarstva zdravstva,“ zaključuje ministar Vili Beroš.
najnovije
najčitanije
Županija
PREDAVANJE
Silvija Šiljeg održala predavanje na temu kvalitete života u Zadru
Zadar
ADVENT POČINJE
U nedjelju otvaranje ovogodišnjeg Adventa u Zadru, evo što vas čeka
Hrvatska
vremenske neprilike
HAK: Snijeg otežava promet prema Dalmaciji i Rijeci
Nogomet
STARI ZNANCI
Hrvatska saznala suparnika za četvrtfinale Lige nacija
Zadar
GOVOR
Gradonačelnik Dukić: ‘Zadar je baš zato toliko čudesan. Hvala vam svima na povjerenju…’
Županija
SILBA
FOTO Katamaran Jadrolinije udario o obalu Božave
Scena
IRIS PETRAČ
Tko je supruga Novice Petrača? Bivša zadarska novinarka i glasnogovornica Grada Zadra
Crna Kronika
PU ZADARSKA
U Murvici se zapalio automobil u vožnji, vatrogasci intervenirali
Zadar
INFORMIRAJTE SE!
Višnjik objavio važne upute za posjetitelje koncerta Doris Dragović!
Crna Kronika
zloupotreba položaja