Foto: Zvonko KUCELIN
Kako je pravilnik stupio na snagu, mi smo se pobrinuli da svi autobusi koji voze djecu imaju sve uvjete koje zahtijeva pravilnik. Nabavili smo tri nova autobusa, a za sada imamo deset autobusa koji su dobili potvrdu za ispunjavanje uvjeta za autobuse koji prevoze djecu, kaže Erslan
Novi Pravilnik o prijevozu školske djece donosi strože uvjete za zaštitu djece, a autobusi koji ne budu zadovoljavali sigurnosne standarde, na kojima je inzistirala i dječja pravobraniteljica, neće smjeti prometovati.
Svi autobusi zadarske “Liburnije” su tehnički ispravni, imaju sve potrebne papire i dozvole te idu četiri puta godišnje na preglede i pojačano se održavaju. No, to nisu novi autobusi i ne ispunjavaju sve navedene uvjete kao što su sigurnosni pojasevi na svakom sjedalu, što zahtijeva novi pravilnik. Iako je postojala bojazan kako zadarska “Liburnija” neće moći udovoljiti svim uvjetima te pronaći dovoljan broj odgovarajućih autobusa, doznajemo kako će svi školski autobusi biti odgovarajući za prijevoz djece.
– Kako je pravilnik stupio na snagu, mi smo se pobrinuli da svi autobusi koji voze djecu imaju sve uvjete koje zahtijeva pravilnik. Nabavili smo tri nova autobusa, a za sada imamo deset autobusa koji su dobili potvrdu za ispunjavanje uvjeta za autobuse koji prevoze djecu. Inače, imamo dvanaest školskih autobusa, tako da su dva još u procesu, ali mislim da će potvrdu dobiti u roku od dva dana, kazao je Slobodan Erslan, voditelj prometnog operativnog centra “Liburnije”.
Podsjetimo, u novom pravilniku se više ne spominju samo djeca do 14 godina, već se dobna granica pomiče, a vožnja bez sigurnosnih pojaseva, naslonjača i stojeći više neće biti moguća.
Od opreme autobusi moraju imati ABS uređaj, sva sjedala moraju biti tapecirana, na sjedalima smještenim u pravcu ulaznih ili izlaznih vrata moraju biti nasloni za ruku, a mjesta za stajanje ne smiju se koristiti u školskim autobusima, dok vanjska prednja i stražnja lijeva strana autobusa mora biti obilježena posebnim znakom za prijevoz djece.
– Neki autobusi koji su prije prevozili djecu, a ne zadovoljavaju rigorozne uvjete, premješteni su na neke druge rute jer su tehnički ispravni. Iako je ugradnja pojaseva i dodatne opreme dosta skupa, uspjeli smo se prilagoditi jer je sigurnost djece najvažnija, istaknuo je Erslan.
najnovije
najčitanije
Zadar & Županija
NEZAVISNI
Erlić neće imati problema s “rukama” na proračunskoj sjednici. Podržat će ga i – Denis Barić
Zadar & Županija
most
Ivan Matić vraća se u Sabor i poručuje: Nastavit ću biti glasan oko intervencija u prostoru!
Advent
KASTAV
Boćarski dom postaje epicentar glazbe, zabave i adventske čarolije
Advent
CRIKVENICA
Spoj mora, čarolije i božićnog raspoloženja
Ostali sportovi
Trenerica JK-a Uskok
Daniela Gluhan: ‘Jedrenje nauči dijete kako samostalno donositi odluke’
Crna Kronika
Nesreća
ZAVRŠEN OČEVID 26-godišnjeg radnika pregazio 19-godišnji kolega
Zadar
NE ZNA SE KRIVAC
OBRAT! Šibenski aktivist uhićen zbog sumnje da je razbio spomen-ploču sad će tužiti policiju
Zadar
Nova funkcija
Bivši župan postao savjetnik, evo gdje će raditi
Scena
ĐURĐICA BARLOVIĆ
Pjevačka ikona preminula je prije 33 godine u zadarskoj bolnici, ostavila je neizbrisiv trag
Hrvatska
UŽASNE UVREDE!