ponedjeljak, 25. studenog 2024

Weather icon

Vrijeme danas

15 C°

Cappelli: Nautika je naš najbolji tržišni proizvod, a nautičari “zvijezde” potrošnje

28.09.2018. 18:39
Cappelli: Nautika  je naš najbolji  tržišni proizvod,  a nautičari   “zvijezde”  potrošnje


Na prigodnoj svečanosti ministar turizma  Gari Cappelli i direktor HTZ-a Kristjan Staničić, zajedno s vodstvom  Hanza medije na čelu s  Anom Hanžeković i glavnim urednikom "Jutarnjeg lista" Goranom Ogurlićem i uglednim uzvanicima organizirali su  dodjelu "Zlatnog sidra" najboljoj marini u Hrvatskoj za ovu godinu odnosno Olive Island Marini u Sutomišćici na otoku Ugljanu.
 Dakle, prestižno  Zlatno sidro "Jutarnjeg lista" uručeno je direktoru  Olive Island Marine Toniju Antišinu. Prethodno je nagrada za opći doprinos razvoju nautičkog turizma i izniman napredak uručena Marini  Kornati biogradske Ilirije, a koju je primio Goran Ražnjević pozivajući  okupljene na skori 20. Biograd Boat Show, kao najveći naš nautički  sajam  i okupljalište hrvatske nautičke struke. Posebno priznanje naziva "Najdraža marina" otišlo je u ruke marine Punat na Krku, a preuzeo ju je uz   direktoricu  Bernardu Renatu Marević, legendarni Dragutin Drk. Nagrađena je i TZ Raba, kao ona koja ne prepušta nautičare slučaju, već istinski provodi projekt Hrvatska 365. Kao prvak dobrdošlice nagrađena je  ACI marina Cres. Konačno, prezentirani su rezultati tijesnog (na decimale) bodovanja najboljih marina pa je tako 3. po redu po ocjenama gostiju   ACI marina Žut, drugoplasirana je ACI marina Dubrovnik, dok je neupitni pobjednik Olive Island Marina, onima koji prate ovdašnju nautiku  poznata kao neupitni višegodišnji pobjednik svih mogućih nagrađivanja  među malim marinama. Njenom uređenošću, hortikulturom i svim pratećim sadržajima, osim gostiju nautičara, oduševljeni su i svi namjernici  pa tako i 60-tak uglednih gostiju koji su se do nje dovezli u petak.
Osim prilike za razgovor prekaljenih turističkih posebno nautičkih  djelatnika, ovdje okupljenih zajedno s kolegama novinarima, poslužila je  ova manifestacija i kao dobra prilika ministru Cappelliju i direktoru  HTZ-a Staničiću da, nakon priličnog suzdržavanja tijekom ljeta i svakojakih komentara i prozivanja kada su stvari u srpnju i kolovozu malo  zaškripile, sada naoružani podacima eVisitora za devet mjeseci, iznesu  dojmove o sezoni:
– Upravo u tjednu kada obilježavamo Svjetski dan turizma možemo  biti zadovoljni dosegom od sto milijuna noćenja mjesec dana ranije nego prošle godine, što nam je još jedan u nizu pokazatelja kako razvijamo  cjelogodišnji turizam s pojačanim prometom izvan ljetnih mjeseci. Za  one koji su još sumnjali u turizam, a imali smo puno "upadica" ovog ljeta,  čekali smo uvjerljive i valjane dokaze, što su prije svega dobri i kvalitetni financijski rezultati, ali kad se već barata brojkama možemo iznijeti  i njih. Dakle, ovo je sve prije nego loše, odnosno ovo je uspjeh turističkih  djelatnika, kazao je Cappelli posebno naglasiši put ka turizmu "365" jer  najuvjerljiviji rast blježi pred i dosadašnja posezona.
– Istaknimo i pozitivne stvari umjesto da samo tražimo ono što ne  valja, poručuje ministar koji je rekao kako ostaju  odani projektu cjelogodišnjeg turizma, u čemu je nautika predvodnik i ostaju pri ocjeni da će  ova godina donijeti pet do sedam posto rasta.
Kristjan Staničić kazao je, pak, među ostalim:
– Ovo je jedan od najprestižnijih segmenata našeg turizma kojem posvećujemo brigu i koju ćemo snažiti sa širenjem promocije odnosno  marketinših kampanja. Za sad možemo kazati kako je u dosadašnjem tijeku godine nautika u čarteru rasla brojem gstiju za dva odnosno u  noćenjima za tri posto, a tradicionalno se najviše približila, odnosno već  živi cjelogodišnji turizam, kaže Staničić.