ponedjeljak, 25. studenog 2024

Weather icon

Vrijeme danas

8 C°

Arhitektonska idila na pet etaža

Autor:

01.10.2008. 22:00
Arhitektonska idila na pet etaža

Foto: Zvonko KUCELIN



Uvažavajući trendove trgovačkih centara treće generacije, koji svoju ponudu zasnivaju ne samo na trgovačkoj ponudi nego i na zabavnim sadržajima, City Galleria se profilira bogatstvom ponude i raznolikošću zabavno – ugostiteljskih sadržaja
Jedan od najvećih investicijskih projekata u Zadru, City Galleria Zadar, konačno je realiziran, a njegovo svečano otvorenje upriličeno je danas u podne.
Podsjetimo, naime, kako je izgradnja City Gallerije započela 30. siječnja 2007. godine, a investitor projekta je Trgovinski centar Zadar – Faza 2 d.o.o., u vlasništvu zadarskog Arsenal Holdingsa i Immorent Internationala.
Program svečanog otvorenja započeo je konferencijom za medije kojoj su nazočili Mladen Mišković, direktor Trgovinskog centra Zadar, Goran Medić, član Uprave, Alfred Bernt, projekt menadžer te Nikola Bašić, autor projekta.
– Danas sa zadovoljstvom možemo konstatirati da smo u impresivnom roku, odnosno točno u onom roku kojeg smo prije godinu i pol dana isplanirali, realizirali naš projekt. Ono što nas osobito veseli je činjenica da je projekt realiziran i u okvirima planiranog budžeta, no ništa od toga ne bi prošlo tako uspješno bez profesionalnog tima te profesionalnosti izvođača radova na čelu sa građevinskom tvrtkom Mušić d.o.o., kao ni bez genijalne vizije Nikole Bašića, kazao je Mišković, zahvaliviši se ovim putem svim gradskim institucijama te Gradu Zadru na svesrdnoj podršci, kao i svim prethodnicima koji su još davnih 80-ih godina dali prve pretpostavke na čijim je temeljima realiziran današnji koncept Trgovinskog centra Zadar.
– Koncept City Gallerije Zadar temelji se na šoping centrima, a posebnu vrijednost ovom objektu daje lokacija u samom centru grada. Stoga se taj koncept može okarakterizirati kao američki, za razliku od onog europskog koji podrazumijeva izgradnju trgovačkih centara na periferijama grada, kazao je Mišković, istaknuvši potom one najvažnije sadržaje u kojima će posjetitelji moći uživati te napomenuvši kako je cijeli projekt građen prema najvišim svjetskim kriterijima gradnje.
Prisutnima se obratio i Alfred Bernt pojasnivši prije svega poslovanje tvrtke Immorent, članice Erste grupacije u Beču, a specijalizirane za poslovanje nekretninama.
– U posljednjih nekoliko godina broj trgovačkih centara je iznimno porastao, a tržište ih je jako dobro prihvatilo, dok je potreba za njima još uvijek prisutna. Iznimno mi je drago da se i Zadar razvija u tom smjeru te da je sve atraktivniji ne samo brojnim turistima i gostima nego i investitorima, kazao je Bernt, nakon kojega je u kratko putovanje kroz vrijeme poveo Nikola Bašić, vrativši se u doba kada su se rodile prve ideje oko stvaranja Trgovinskog centra Zadar.
– Prvotna ideja je bila otvoriti Robnu kuću u Zadru, a ona je nastala još krajem 70-ih godina, no stjecajem različitih okolnosti ona sve do danas nije mogla biti u potpunosti izgrađena. Zadar je u to vrijeme bio stigmatiziran kao grad koji jedini nema Robnu kuću, pa su 1981. godine udružena trgovačka društva, odnosno Tekstil, Zadranka i Plodine, stvorili konačnu koncepciju te je raspisan natječaj na kojem sam ja pobjedio, kazao je Bašić, napomenuvši kako je tadašnja ideja bila temeljena na konceptu univerzalne Robne kuće, no budući da se tada u svijetu razvijala nova tipologija robnih kuća, on ih je uvjerio da je neophodno ići na koncept modernog trgovačkog centra kakav je danas u konačnici i ostvaren.
Kako je napomenuo Bašić, njegova najveća prednost leži u snažnim javnim prostorima koji zapravo predstavljaju element urbanog identiteta grada te da sve ono što je usvojeno kao nova urbana vrijednost to zauvijek i ostaje.
Zahvalio se potom svima koji su na bilo koji način pridonijeli realizaciji ovog projekta, a onima koji su u novim prostorima Trgovinskog centra uložili svoj kapital i koji će ubuduće tamo svakodnevno boraviti zaželio je uspjeh u svakom pogledu.
Nakon konferencije za medije upriličeno je i svečano otvorenje City Gallerije Zadar, a simbolično rezanje vrpce u nazočnosti ostalih čelnika i brojnih građana izvršio je Davor Tudorović, utemeljitelj obiteljske poslovne grupacije Arsenal Holdings d.o.o., nakon čega su vrata 2. faze Trgovinskog centra otvorena nemalog broju posjetitelja koji su oduševljenim pogledima obilazili novouređene prostore.
City Galleria je, naime, polivelantan kompleks u centru grada Zadra, s bogatim prodajnim, uslužnim i zabavnim sadžajima, a koja gradu Zadru daje jednu potpuno novu dimenziju. Ona se u potpunosti oslanja na već postojeći Trgovinski centar koji je od 2002. godine nezaobilazno gradsko odredište.
Izgradnjom novih 27 tisuća kvadrata na pet etaža i to dvije podzemne i tri nadzemne, City Galleria ima ukupnu površinu od 45 tisuća kvadrata.
Uvažavajući trendove trgovačkih centara treće generacije, koji svoju ponudu zasnivaju ne samo na trgovačkoj ponudi nego i na zabavnim sadržajima, City Galleria se profilira bogatstvom ponude i raznolikošću zabavno – ugostiteljskih sadržaja. Među brojnim sadržajima u ponudi City Gallerije osobito se ističe ponuda multipleksa sa šest kino dvorana najvaćeg hrvatskog kinoprikazivača Blitz – CineStara, a čije se otvaranje očekuje u idućih mjesec dana.
Izgradnjom javne garaže sa 401 parkirnim mjestom u dvjema podzemnim etažama City Gallerije u trajno je riješen veliki problem parkiranja u tom dijelu grada.
Zelena tržnica, supermarket, ribarnica, banka, turistička agencija, ljekarna, knjižara, prodavaonice odjeće i obuće, sportske opreme, elektroničkih uređaja, te atraktivni ugostiteljski i zabavni sadržaji samo su dio bogate ponude koja će biti prisutna u City Galleriji.
City Galleria je izvrstan primjer uspješnog planiranja i realizacije investicijskih projekata, u cijelovima realiziran u rokovima, kvaliteti i budžetu. Projekt je financijski pratila Erste banka, najveća bankarska grupacija u središnjoj Europi.
Također, zbog iznimnog arhitektonskog izričaja i vrijednosti objekta, City Galleria nalazi se mjesto među najznačajnim arhitektonskim dostignućima u našoj zemlji.


Zadrani dobili TechnoMax i Algoritam
Među brojnim prodavaonicama svoje je mjesto u City Galleriji Zadar pronašla i prodavaonica TechnoMax, maloprodajni lanac trgovina kvalitetne tehničke robe široke potrošnje u Republici Hrvatskoj.
Kako pojašnjava Anastazija Vržina, direktorica marketinga i PR u TechnoMaxu, današnjim je otvorenjem, uz poslovnice u Zagrebu, Rijeci i Splitu zapravo otvorena njihova četvrta poslovnica u Hrvatskoj.
– TechnoMax je vodeći maloprodajni lanac koji u ponudi sadrži konzumnu elektroniku široke potrošnje, odnosno informatičku opremu, bijelu tehniku, male kućanske aparate, audio, video, foto opremu itd. Nudimo najbolje svjetske trendove u rasponu kvalitete od srednje do najveće. Uglavnom se vežemo velike trgovačke centre, a naše prodavaonice imaju visoku razinu kvalitet prostora, educirano i ljubazno osoblje te ugodan ambijent, kazala je Vržina, napomenuvši kako je, sudeći prema uspjehu koji su ostvarili u Splitu, moguće zaključiti kako je Dalmatinska regija prepoznala kvalitetu te da jednak takav interes očekuje i u Zadru.
Otvarenjem City Gallerije Zadar je dobio i prvu multimedijalnu knjižaru u Zadru, i to knjižarom Algoritam koja je u Zadru otvorila svoju jedanaestu prodavaonicu.
– U ponudi imamo strane knjige, knjige hrvatskih izdavača, softversku ponudu igrica, crtića i filmova, te računalnu periferiju. Povodom ovog otvaranja sve do 5. listopada ćemo imati popust od 10 do 20 posto. Zadranima želimo pružiti novitet, nešto što do sad nisu imali, a trudit ćemo se da u isto vrijeme imaju sve ono što postoji u drugim gradovima, odnosno u Dubrovniku, Splitu, Varaždinu, Osijeku i Puli, kazala je Lana Šoštarić, voditeljica marketinga u Algoritmu.