Foto: Sebastian GOVORČIN
U današnje vrijeme gospodarskih kriza trebali bismo težiti da proizvode učinimo što kvalitetnijim i da u cijeli proces što više nastojimo uključiti potrošače
Tumačenje kvalitete, kontrola kvalitete, osiguranje kvalitete, organizacija za kvalitetu i izvrsnost te poslovna izvrsnost – obilje informacija, teško razumljivih pojmova te kratica zbunjuju ljude željne napredovanja po pitanju znanja o kvaliteti i izvrsnosti jučer je u prostorima Županijske komore Zadar slušateljima pokušao približiti dr. sc. Ivica Oslić predavanjem naslovljenim “Kvaliteta i poslovna izvrsnost”, po knjizi koju je izdao.
O kvaliteti, upravljanju cjelovitom kvalitetom te poslovnoj izvrsnosti postoji mnogo knjiga i miljuni naslova na internetu, a Oslić je o njima govorio na temelju svog bogatog 40-godišnjeg iskustva na području kvalitete i poslovne izvrsnosti.
Nepoznavanje ovih mjerila može dovesti do pogrešnih odluka, što ima za posljedicu loš rezultat, razočarenje, ali i rano odustajanje od putovanja prema izvrsnosti. Ovim predavanjem dana su pojašnjenja, poticaji te smjernice za izbor i korištenje u praksi uspješnih pristupa, modela i alata za neprekidno poboljšanje kvalitete.
– Naglasak nije na detaljima, već na primjeni cjelovitog pristupa i modela, jer za kvalitetu i poslovnu izvrsnost više nisu dovoljne samo ISO norme, tehnologija te statistika, kazao je Oslić.
U današnje vrijeme gospodarskih kriza trebali bismo težiti da proizvode učinimo što kvalitetnijima i da u cijeli proces što više nastojimo uključiti potrošače. Treba imati i na umu da je današnje vrijeme, vrijeme velikog tehnološkog napretka te velike tržišne konkurencije, pa opstati mogu samo oni koji udovolje potrošačima koji sebe u današnje vrijeme smatraju posebnima i u skladu s vremenom, sve što vide putem raznih informativnih resursa, žele odmah sada.
Dr. sc. Ivica Oslić radio je u tvornici telekomunikacijskih uređaja i sustava “Nikola Tesla” na rukovodećim radnim mjestima na području kvalitete. U kompaniji Ericsson Nikola Tesla d.d. od 1995. godine djeluje kao savjetnik za kvalitetu, a 2002. godine postaje kompanijski menadžer kvalitete. Tijekom 40 godina rada vodio je brojne projekte iz područja kvalitete i poslovne izvrsnosti. Objavio je oko 80 radova u časopisima i zbornicima simpozija i konferencijama, a u jesen 2008. godine knjigu “Kvaliteta i poslovna izvrsnost”.
najnovije
najčitanije
Nogomet
Liga prvaka
Niclas Fullkrug donio minimalnu prednost Borussiji, Parižani dvaput pogodili vratnicu
Hrvatska
PETAR VUŠKOVIĆ
Analitičar: Milanoviću smo dno dna EU!? Pa ljudi moji, pretekli smo Rumunjsku, Slovačku i Grčku!
Svijet
BEOGRAD
Budući premijer Srbije želi bolje odnose s Hrvatskom, Žigmanov opet u vladi
Nogomet
Županijski kup
Škabrnja ’91 i Hrvatski vitez nakon drame u finalu
Nogomet
Serie B
Nekadašnji osvajač Kupa UEFA i Kupa kupova se vratio u Serie A, bivši napadač Rijeke nije igrao
Zadar
PREČKA ULICA
U Zadru palo stablo na automobile, vatrogasci i policija na terenu
Crna Kronika
NEPRISTUPAČAN TEREN
Na Viru osoba upala među stijene sa quadom, intervenirale sve službe
Zadar
TRN U OKU ZADAR
‘Sad je tamo potpuni kaos’: Zadrani se žale na gužve na vrhu Puta Bokanjca: ‘Zeleno je pet sekundi…’
Hrvatska
NOVO PODRHTAVANJE TLA
Snažan potres magnitude 4,3 kod Slunja, osjetio se i u Zagrebu i u BiH
Županija
voda