Foto: Adam VIDAS
Glavna pitanja seminara bila su kako razviti prepoznatljiv brand na tržištu, koje su njegove osobitosti te kako upravljati brandom u dugoročnoj perspektivi u slučaju kada brand razvija poduzetnik, a ne velika domaća ili svjetska korporacija
U Poduzetničkom inkubatoru na Novom Bokanjcu održan je dvodnevni seminar na temu “Upravljanje brandom”. Seminar je bio namijenjen edukaciji malih i privatnih poduzetnika te svih tvrtki koje njeguju poduzetnički duh. Glavni predavač bio je Orhan Lujinović, direktor tvrtke RENTa MARKETING i član hrvatske Udruge poslovnih savjetnika te marketinški trener koji je iskustva stjecao u agencijama za oglašavanje (Lowe Digitel, BBDO Zagreb) te nekim domaćim i stranim kompanijama. Njegov moto je ovakvim i sličnim predavanjima usmjeriti male poduzetnike na put koji ih vodi k tomu da postanu veliki.
Glavna pitanja ovog dvodnevnog seminara, koji je zbog opuštene atmosfere izgledao kao druženje dugogodišnjih kolega, bila su kako razviti prepoznatljiv brand na tržištu, koje su njegove osobitosti te kako upravljati brandom u dugoročnoj perspektivi u slučaju kada brand razvija poduzetnik, a ne velika domaća ili svjetska korporacija.
Što je u biti brand? Brand je po definiciji skup opipljivih i neopipljivih obilježja nekog proizvoda ili usluge. U opipljivi dio branda su uključeni logotip, boja karakteristična za taj proizvod te pakiranje, a neopipljivi dio čine asocijacije, vrijednosti i simboli koji su povezani uz brand.
Velik broj prisutnih bio je pokazatelj koliko su mladi poduzetnici i oni koji će to tek postati bili zainteresirani za ovo iznimno korisno predavanje radi usmjerenja na pravi put, predvođen iskusnim Lujinovićem.
– Zahvaljujem organizatorici Matildi Dragić koja je lobirala kako bi upravo ovaj seminar ušao u program besplatne edukacije za naše poduzetnike. Upravo je kvalitetan marketing, a to je onaj marketing koji rezultira prepoznatljivošću i osobnošću branda kao izvora konkurentske prednosti, jedan od ključnih strateških elemenata za podizanje općeg standarda poslovanja u Hrvatskoj, kao što je to i u zemljama zapadne Europe, kazao je Lujinović.
Da bi sudionici seminara sudjelovali aktivno, a ne samo pasivno, u cijeli program su bile uključene vježbe, kojima je cilj bio mladim poduzetnicima dati predodžbu o brandu, važnosti branda te izradi brand priručnika i standarda.
najnovije
najčitanije
Nogomet
Ligue 1
PSG je ponovo francuski prvak! Pobjeda Lyona donijela je veliko slavlje Parižanima
Svijet
IZDANA UPOZORENJA
Azija na udaru toplinskog vala, temperatura doseže 45 stupnjeva, škole zatvorene
Crna Kronika
TRAGEDIJA NA CESTI
Motociklist poginuo u sudaru s automobilom u Samoboru
Hrvatska
formiranje vlade
Nova runda pregovora u ponedjeljak, DP se sastaje sa SDP-om i HDZ-om
Košarka
Završila Prva ženska liga
FANTASTIČAN UČINAK Sjajna sezona Zadranki, 20 utakmica, 20 pobjeda
Crna Kronika
MAKARSKA
Preminula starija žena, policije privela 40-godišnaka koji ju je gurnuo
Zadar
ĐIR PO GRADU
[FOTO] Brojni građani i turisti na subotnjoj špici, evo koga smo sreli
Nogomet
Treća NL Jug, 26. kolo
Zadar preokretom slavio u derbiju i vratio se na prvo mjesto
Zadar
MUKE S MAJSTORIMA
MUKE PRI ADAPTACIJI STANA: ‘Majstori su nam uništili stan u srcu Zadra, šteta je…”
Crna Kronika
UHIĆEN JE