Foto: Reuters
Spasilačke ekipe u četvrtak nastavljaju potragu za preživjelima u najgoroj željezničkoj nesreći u povijesti Grčke, pretražujući vagone vlaka koji je iskočio iz tračnica i potom se zapalio pri čemu je poginulo 38 ljudi, no sve više blijedi nada u pronalazak živih.
Najmanje 38 ljudi poginulo je u utorak navečer u nesreći koja se dogodila 534 kilometra sjeverno od Atene kada se brzi putnički vlak s više od 350 putnika koji je vozio prema Solunu zaletio u teretni vlak koji je dolazio iz suprotnog smjera na istoj pruzi, izletjevši nakon toga iz tračnica i zapalivši se.
Nesreća se dogodila kod grada Larise.
Iako su spasioci i dalje na terenu, sve više blijedi nada da će 34 sata od nesreće pronaći nekog živog.
“Biti će vrlo teško pronaći preživjele, s obzirom na temperaturu koja se razvila u vagonima. To je najteži dio, umjesto spašavanja života mi moramo vaditi mrtve”, rekao je 40-godišnji spasilac Constantinos Imamidis.
Za mnoge od žrtava se vjeruje da su studenti koji su se vraćali kućama nakon produljenog vikenda. Šef bolnice u Larisi Apostolos Komnos rekao je da su većina poginulih dvadesetogodišnjaci.
Dužnosnici očekuju da će se broj poginulih povećati.
I dok je premijer Kiriakos Mitsotakis nesreću pripisao ljudskoj pogrešci, radnici željeznice su u četvrtak diljem zemlji napustili svoja radna mjesta, tvrdeći da su sve vlade ignorirale upozorenja o nužnosti poboljšanja sigurnosnih standarda.
U srijedu je uhićen upravitelj željezničkog kolodvora u Larisi koji bi se u četvrtak trebao pojaviti pred lokalnim sudom.
Brojni su putnici morali razbiti prozore kako bi pobjegli pred vatrenom stihijom. Nakon što se zapalio, u vagonima vlaka je temperatura narasla na 1300 stupnjeva Celzija.
Da bi se neke žrtve identificirale, rodbina je morala dati uzorke DNA u bolnici u Larisi.
Ministar prometa Kostas Karamanlis je dao ostavku i preuzeo odgovornost za stanje željeznica u zemlji koje “nisu primjerene za 21. stoljeće”.
Nikos Tsouridis, umirovljeni instruktor za vozače vlakova, je rekao da su strojovođe poginuli u sudaru zbog izostanka sigurnosnih mjera.
“A zašto ih nema”?, zapitao se Tsouridis.
Grčka vlada je u srijedu proglasila tri dana nacionalne žalosti.
Grčka je prodala željezničku kompaniju TRAINOSE talijanskom Ferrovie dello Stato Italiane 2017. u sklopu međunarodnog programa pomoći, očekujući da će se stotine milijuna eura uložiti u željezničku infrastrukturu u narednim godinama.
No talijanska kompanija je zadužena za putnički i teretni promet, a grčka državna kompanija OSE za infrastrukturu, dodaje Reuters.
najnovije
najčitanije
Scena
FINALE
Izabrane najljepše mame Hrvatske
Sport
Borba za trofej
KUGLANJE Zadar u polufinalu Hrvatskog kupa na Zaprešić, Osijek izbacio Poličnik
Scena
Glazbeni arhitekti
Zagrebački indie rockeri Orvel pozivaju na energičnu svirku i ples
Hrvatska
PROVOZALI SMO SE LINIJOM 6
VOZAČICA TRAMVAJA ANA JONJIĆ Najviše mi se obraduju bakice, stariji putnici mašu, šalju puse
Hrvatska
STANJE U PROMETU
HAK: Stvaraju se gužve na A1 između čvora Zadar istok i Lučko
Zadar
ĐIR PO GRADU
[FOTO] Subotnja špica bila je krcata Zadranima i turistima, pogledajte koga smo sreli
Zadar
BOKANJAC
ĐIR PO KVARTU (10) Bokanjac, selo na kraju grada: ‘Nitko ne vodi o nama računa, zatrpat će nas smećem…’
Županija
ŠTRAJK
VRTIĆ (NE)ĆE RADITI Štrajk najavljen 13. svibnja, Knez poručuje: ‘Ako im triba donit koji kolač, nek jave’
Zadar
Okupljanje
Bivši učenici Pomorske škole veselo proslavili 45. godišnjicu mature: Ovo je rasadnik profesionalnog kadra
Zadar
HRISTOS VASKRSE!