Ovogodišnja verzija je redizajn modela iz 2019. godine, tako da i dalje pripada četvrtoj generaciji SUV-a - uz dizajn, promijenili su se značajnije i motori te njihova potrošnja
BMW je predstavio novi X5, koji će biti lansiran u travnju 2023. godine. Ovogodišnja verzija je redizajn modela iz 2019. godine, tako da i dalje pripada četvrtoj generaciji SUV-a koji je u velikoj mjeri utjecao na promjene unutar stremljenja automobilske industrije. Promjene modificiraju vanjski i unutarnji izgled, a inovirana je i ponuda motora – gotovo sve verzije su snažnije i manje troše.
I dok je prvi X5 mjerio 4,67 m duljine, 1,87 m širine i 1,71 m visine, današnji X5 mjeri 4,94 metra duljine, ravno dva širine i 1,77 metara visine. Kao najtraženija ističe se opcija xDrive30d – 298 KS, težina 2.295 kg, prosječna potrošnja 7,1 l/100 za koju, ovisno o tržištu, treba izdvojiti od 85 do 90 tisuća eura.
Sprijeda se novi X5 razlikuje uglavnom po svjetlima koja su uža i imaju drukčiji dizajn. Rešetka ostaje ista, ali branik je potpuno nov. Straga se mijenjaju samo svjetla koja imaju istu geometriju, ali drukčiju konfiguraciju, dok su standardne presvlake od posebne imitacije kože što se koristi i za presvlačenje dijela armaturne ploče.
Istaknuli smo i promjene kod motora. Pa tako BMW X5 xDrive30d ima 298 KS (33 više nego prije) i troši 7,1 l/100 km (četiri desetinke manje). BMW tvrdi da je napravio promjene u podmazivanju i sustavu ubrizgavanja, što je pozitivno djelovalo na istaknute parametre. X5 xDrive40i sada je snažniji (380 KS umjesto 340) i osjetno mu je smanjena dozvoljena potrošnja (s 10 na 8,5 l/100 km). Verzija M60i xDrive je nova, dok motor koji daje istu snagu kao i prethodni M50i xDrive (530 KS) zahvaljujući tehnološkim doradama smanjuje potrošnju s 12,2 na 11,6 l/100 km.
Plug-in hibridna verzija je ona koja se najviše mijenja. Dosadašnji xDrive45e imao je 394 KS i 87 kilometara električnog dosega. Novi xDrive50e ima 489 KS i 110 kilometara. Veća snaga je zbog činjenice da i motor s unutarnjim izgaranjem i elektromotor daju više (313 CV i 197 CV, prije 286 odnosno 113 CV). Autonomija se poboljšava (s 89 na 110 km) jer je baterija većeg kapaciteta, s 24 bruto kWh ide na 29,5, a iskoristive se povećavaju s 21,6 na 25,7 kWh.
najnovije
najčitanije
Zadar
80 učenika i 11 mentora
Kneževa palača puna mladih talenata: Pogledajte kako je protekao učenički Supertalent na njemačkom
Hrvatska
osobni asistenti
Nakon odluke Ustavnog suda Vlada brani zakon i ističe rekordna ulaganja
KK Zadar
ABA liga, 11. kolo
Zadranima večeras u goste stiže Ilirija pojačana Bobanom Marjanovićem
Footopis
RAPHINHA
SILA SE BUDI Bio je na izlaznim vratima, a onda je ‘preko noći’ postao novi Rivaldo
Zadar
vezovi 7 i 8
Poništen postupak za dva veza u Gaženici, LUZ nije objasnio odluku vezanu za davanje koncesije
Plodovi zemlje i mora
U straigradu
NAJULOV 2025. Antonio Koić ulovio je ribu života
Zadar & Županija
Lijekovi za otoke
Napravili smo đir s brodskom ljekarnom: “Ma ovo je pun pogodak, donijela nam je život!”
Županija
Stari problem
Liječnik Makedonac napustio otok, Ižani opet bez svog liječnika
Zadar
nakon 16 godina
Boćarski klub »Crvene kuće« prestaje s djelovanjem, a “odjavili” su se na poseban način
Zadar
educiranje i informiranje