Ovogodišnja verzija je redizajn modela iz 2019. godine, tako da i dalje pripada četvrtoj generaciji SUV-a - uz dizajn, promijenili su se značajnije i motori te njihova potrošnja
BMW je predstavio novi X5, koji će biti lansiran u travnju 2023. godine. Ovogodišnja verzija je redizajn modela iz 2019. godine, tako da i dalje pripada četvrtoj generaciji SUV-a koji je u velikoj mjeri utjecao na promjene unutar stremljenja automobilske industrije. Promjene modificiraju vanjski i unutarnji izgled, a inovirana je i ponuda motora – gotovo sve verzije su snažnije i manje troše.
I dok je prvi X5 mjerio 4,67 m duljine, 1,87 m širine i 1,71 m visine, današnji X5 mjeri 4,94 metra duljine, ravno dva širine i 1,77 metara visine. Kao najtraženija ističe se opcija xDrive30d – 298 KS, težina 2.295 kg, prosječna potrošnja 7,1 l/100 za koju, ovisno o tržištu, treba izdvojiti od 85 do 90 tisuća eura.
Sprijeda se novi X5 razlikuje uglavnom po svjetlima koja su uža i imaju drukčiji dizajn. Rešetka ostaje ista, ali branik je potpuno nov. Straga se mijenjaju samo svjetla koja imaju istu geometriju, ali drukčiju konfiguraciju, dok su standardne presvlake od posebne imitacije kože što se koristi i za presvlačenje dijela armaturne ploče.
Istaknuli smo i promjene kod motora. Pa tako BMW X5 xDrive30d ima 298 KS (33 više nego prije) i troši 7,1 l/100 km (četiri desetinke manje). BMW tvrdi da je napravio promjene u podmazivanju i sustavu ubrizgavanja, što je pozitivno djelovalo na istaknute parametre. X5 xDrive40i sada je snažniji (380 KS umjesto 340) i osjetno mu je smanjena dozvoljena potrošnja (s 10 na 8,5 l/100 km). Verzija M60i xDrive je nova, dok motor koji daje istu snagu kao i prethodni M50i xDrive (530 KS) zahvaljujući tehnološkim doradama smanjuje potrošnju s 12,2 na 11,6 l/100 km.
Plug-in hibridna verzija je ona koja se najviše mijenja. Dosadašnji xDrive45e imao je 394 KS i 87 kilometara električnog dosega. Novi xDrive50e ima 489 KS i 110 kilometara. Veća snaga je zbog činjenice da i motor s unutarnjim izgaranjem i elektromotor daju više (313 CV i 197 CV, prije 286 odnosno 113 CV). Autonomija se poboljšava (s 89 na 110 km) jer je baterija većeg kapaciteta, s 24 bruto kWh ide na 29,5, a iskoristive se povećavaju s 21,6 na 25,7 kWh.
najnovije
najčitanije
Hrvatska
vrijedna priznanja
Marija Dejanović i Nicolas Bajlo dobitnici nagrada na Danima hrvatskog turizma
Županija
olujni vjetar
U prekidu brojne trajektne i katamaranske linije
Hrvatska
premijer
Plenković o uhidbenim nalozima ICC-a: ‘Ne mogu se izjednačavati demokratska vlast i teroristi’
Zadar
PRIGODNO OBILJEŽAVANJE
OBNOVLJEN SPOMENIK Puntamika slavi obnovu i revitalizaciju sv. Stošije
Hrvatska
telefonska sjednica
Vlada odbija navode iz Prijedloga za pokretanje pitanja povjerenja premijeru
Zadar & Županija
PREDAVANJE
Kvaliteta života u Zadru jako pala! Evo koji je najbolji, a koji najgori gradski kvart…
Zadar
USUSRET DESETOJ OBLJETNICI POSLOVANJA
Od lokalne priče do regionalnog lidera: Kako je Berekin postao simbol uspjeha
Zadar
SVEČANOST
[FOTO] Dodijeljene nagrade zasluženim dobitnicima javnih priznanja Grada Zadra
Crna Kronika
NESREĆE
U prometnim nesrećama u Zadru i Benkovcu ozlijeđeni pješaci, završili u bolnici
Zadar
PREDSJEDNIK RH