Foto: HTZ
Hrvatska turistička zajednica predstavlja ukupnu hrvatsku turističku ponudu na sajmu FESPO koji se održava u Zürichu od 1. do 4. veljače. Posebnost ovogodišnjeg nastupa, odnosno predstavljanja hrvatskog turizma na tržištu Švicarske jest status Hrvatske kao Zemlje partnera ovogodišnjeg sajma, čime hrvatske regije, destinacije, ali i turistički proizvodi imaju posebnu promotivnu vidljivost u odnosu na ostale zemlje koje se predstavljaju u Zürichu.
Na sajmu je prisutna i hrvatska turistička delegacija predvođena ministricom turizma i sporta Nikolinom Brnjac i direktorom Hrvatske turističke zajednice Kristjanom Staničićem koji su, uz službenu delegaciju i predstavnike sajma FESPO, sudjelovali na svečanom otvorenju sajma koje je održano u sklopu hrvatskog izložbenog prostora. Otvorenju sajma prisustvovali su i Andrea Bekić, Veleposlanica RH u Švicarskoj, Branimir Tončinić, direktor Predstavništva HTZ-a u Austriji, a koji pokriva i tržište Švicarske, Stephan Amstad, generalni menadžer sajma, predstavnici 13 hrvatskih suizlagača, odnosno turističkih subjekata, kao i više od 50 inozemnih predstavnika medija.
Direktor Staničić naglasio je da se puno rada i truda ulaže kako bi Hrvatska uživala status kvalitetne i održive destinacije, odnosno jedne od najpopularnijih destinacija na Mediteranu. „Na sajmu FESPO predstavit ćemo sve ljepote i posebnosti Hrvatske s nikad bogatijim i sadržajnijim programom koji očekuje sve posjetitelje hrvatskog štanda. Prepoznajemo potencijale hrvatskih destinacija na tržištu Švicarske, a veliki interes Švicaraca za putovanjima u našu zemlju, posebno u pred i posezoni, za nas je iznimno važan“, poručio je Staničić, dodatno istaknuvši zajedništvo i povezanost dviju zemalja u sferi kulture, sporta i gastronomije.
Uz samu promociju Hrvatske i destinacija, hrvatska delegacija tijekom sajma susrest će se s brojnim partnerima te predstavnicima turističkih subjekata kao što su Croaticum, organizator putovanja koji je specijaliziran za Hrvatsku, te ID Riva Tours GmbH, organizator putovanja koji je specijaliziran za Hrvatsku i koji svoje programe prodaje u Njemačkoj, Austriji i Švicarskoj. Sastanak će se održati i s Meersichtom, organizatorom putovanja koji je uz Hrvatsku, specijalist i za pojedine druge zemlje iz regije, a o zajedničkoj suradnji razgovarat će se i s predstavnicima Travel Magazina, glavnog stručnog turističkog magazina u Švicarskoj.
„Turisti s tržišta Švicarske fokusirani su na održiva putovanja, prirodu, kamping, aktivni odmor, gastronomiju, kvalitetu usluge, i zato Hrvatsku na ovom sajmu, na kojem smo po drugi puta zemlja partner, predstavljamo kao zemlju cjelogodišnje, održive i kvalitetne turističke ponude. Prošla godina je za tržište Švicarske bila rekordna, ostvareno je više od 300 tisuća dolazaka te gotovo 1,4 milijuna noćenja, a već otpočetka ove godine Švicarci su u Hrvatskoj ostvarili 11% veći turistički promet u odnosu na siječanj prošle godine. Sve one aktivnosti koje je Vlada učinila za razvoj održivog turizma – od strateškog i zakonodavnog okvira do osiguranih rekordnih financijskih sredstava utjecali su i na podizanje kvalitete hrvatske turističke ponude te okretanju prema održivosti, što turisti sve više i prepoznaju, a potvrda nam je stigla i iz Europske komisije, gdje je u strateškom dokumentu za razvoj turizma u EU „Tranzicijski put za turizam“, Hrvatska navedena kao primjer dobre prakse kada govorimo o Strategiji razvoja održivog turizma do 2030. godine te osiguranim financijskim sredstvima za provedbu reforme kroz NPOO“, izjavila je ministrica Brnjac.
Dio bogatog programa predstavljanja Hrvatske, između ostalih, čine sinjski Alkari, rapski samostreličari, mažoretkinje te kulturno umjetnička društva, koji svojim nastupima ukazuju na veliko kulturno i povijesno nasljeđe naše zemlje. U sklopu sajma TZ Splitsko-dalmatinske županije predstavlja projekt Dalmatinska marenda, a riječ je o autentičnom i tradicionalnom dalmatinskom obroku koji će posjetiteljima približiti tradiciju te bogatstvo mirisa i okusa dalmatinske regije. Krajnji jug Hrvatske predstavit će se, između ostalog, kroz posebno osmišljene koktele od likera ruže i lavande, a grad Zagreb s jednim od najboljih ginova na svijetu. Također, prezentaciju vrhunskih hrvatskih vina organizira Hrvatska gospodarska komora.
Važnost nastupa na sajmu u Zürichu dodatno potvrđuju i rezultati koje naša zemlja ostvaruje na tržištu Švicarske, s kojega je lani ostvareno 4 posto više noćenja u odnosu na 2022. Pritom su švicarski gosti najviše noćenja ostvarili u Istri (480 tisuća noćenja), Splitsko-dalmatinskoj županiji (255 tisuća noćenja) te na Kvarneru (225 tisuća noćenja), a gledano prema destinacijama u Rovinju, Splitu, Poreču, Dubrovniku i Puli. U ovoj se godini očekuje nastavak pozitivnih trendova sa švicarskog tržišta, kao i rast turističkog prometa.
najnovije
najčitanije
Hrvatska
INCIDENT
Helikopter s iranskim predsjednikom grubo prizemljio
Nogomet
OZLJEDA ERLIĆA
Sassuolo poražen, Erlić napustio teren zbog ozljede
Scena
nakon putovanja u Afriku
Meghan Markle i princ Harry slave šestu godišnjicu braka
Plodovi zemlje i mora
SENKA POLOVINA
Nikad više kila, a manje liganja. U Zadru izvukla lignju od 1,2 kilograma
Hrvatska
IZGUBLJENA PRILIKA ZA KOMPROMIS
Bliži se ključna odluka. Iako zvuče vrlo slično, prosecco i prošek nemaju ništa zajedničko
Zadar
ĐIR PO GRADU
[FOTO] Subotnja špica vrvila šetačima, pogledajte koga smo sve sreli
Zadar
zastupnik domovinskog pokreta
Damir Biloglav stavio saborski mandat u mirovanje, evo koji je razlog
Zadar
PROMETNE ZGODE I NEZGODE
VIDEO Čudan manevar vozača na autocesti kod Zadra: ‘Svakodnevnica na hrvatskim cestama…’
Zadar
HUMANITARNA AKCIJA
Mladi Zadranin Karlo Magaš treba našu pomoć
Zadar
ADOS-2