ponedjeljak, 25. studenog 2024

Weather icon

Vrijeme danas

16 C°

Otvorena istraga

Radnik poznate pivovare snimljen kako mokri u veliki rezervoar sa sirovinama

Autor: Hina

21.10.2023. 16:14
Radnik poznate pivovare snimljen kako mokri u veliki rezervoar sa sirovinama

Foto: Screenshot Twitter



Jedan od najvećih kineskih proizvođača piva objavio je da je uprava otvorila istragu nakon što je ovaj tjedan osvanula video snimka na kojoj se vidi kako zaposlenik tvornice urinira po sirovinama. Snimka, objavljena na internetu u četvrtak, navodno prikazuje radnika u skladištu pivovare Tsingtao Brewery Co. kako se penje na kontejner s visokim bočnim stijenkama i mokri u njegov sadržaj. Snimka je kružila kineskim društvenim mrežama, skupivši desetke milijuna pregleda na popularnoj platformi Weibo. Iz tvrtke Tsingtao u petak su rekli da su zbog incidenta kontaktirali policiju i da je istraga u tijeku.


“Naša tvrtka pridaje veliku važnost video snimci koja je 19. listopada izašla iz pivovare Tsingtao br.”, stoji u objavi proizvođača piva.


“Incident smo prijavili policiji čim smo mogli, a u istragu su uključena i tijela javne sigurnosti”, dodaje seTrenutačno je sporna serija slada potpuno zapečaćena. Tvrtka nastavlja nadzirati proces upravljanja, nastojeći osigurati kvalitetu proizvoda.”




Mnogi korisnici društvenih mreža gnjevno su reagirali na video snimku te su izrazili potporu jednom od najpoznatijih kineskih brendova pića.


“Predlažem da tvrtka izvede ovoga čovjeka pred sud i natjera ga da plati kompenzaciju za nanesenu štetu”, napisao je na Weibou jedan korisnik, a dio ih je iskoristio priliku da se našali s poznatim pićem.


“Oduvijek tvrdim da je ovdje pivo poput konjske mokraće. Ispostavilo se da sam bio u krivu”, komentirao je jedan od njih, a drugi je napisao: “Hvala, mislim da ću umjesto piva odsad piti vino”.


Tsingtao je druga najveća kineska pivovara i dobro stoji na hongkonškoj burzi, a brojni barovi širom istočne Azije najčešće pune svoje hladnjake upravo ovom vrstom piva.


Posljednjih se godina tvrtka nastoji prilagoditi ukusu mlađih kineskih konzumenata promjenama u proizvodnji craft piva i ostalih proizvoda.