Italija za hrvatski turistički sektor predstavlja jedno od najvažnijih emitivnih tržišta sa kojeg smo samo u prošloj godini ostvarili više od milijun dolazaka. Ususret Ferragostu Hrvatska je u fokusu većine talijanskih medija koji ističu kako je naša zemlja sačuvala svoju autentičnost, ambijentalnost i tradicionalan način života te da obiluje kvalitetnom eno-gastronomijom, ali i vrlo atraktivnom festivalskom ponudom prigodnom za mlade talijanske goste.
"U dosadašnjem dijelu godine s talijanskog tržišta ostvarili smo preko 450 tisuća dolazaka te više od 1,7 milijuna noćenja. Najintenzivniji promet s ovog tržišta tek nam slijedi te smo proaktivnim pristupom i promišljenim PR i marketinškim aktivnostima animirali potencijalne talijanske turiste da odaberu upravo hrvatske destinacije za svoje odredište. Puno se radilo posljednjih godinu dana putem društvenih mreža, ali i posebnih prezentacija kojima smo uspješno doprijeli do mlađe talijanske populacije", poručio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić nadodavši kako je sve bolja prometna povezanost Italije i Hrvatske poticajni čimbenik rasta turističkog prometa s ovog tržišta.
Popularnost Hrvatske među Talijanima dokazuju brojne objave u najpopularnijim talijanskim medijima. Turistički časopis „Marco Polo“ posvetio je svoju naslovnicu Primoštenu te Šibensko-kninskoj i Zadarskoj županiji, dok je „Caravan e Camper“ objavio naslovnicu i tekst „Povratak u Dubrovnik“ u kojem se opisuje turistička ponuda grada. „La stampa“ ističe kako Hrvatska nije samo sunce i more te da osim bogate prirodne i kulturne baštine nudi popularne glazbene festivale, a o Hrvatskoj i Visu pisao je i omiljeni talijanski „Vogue“. „Cosmopolitan“ je istraživao naše plaže, odnosno deset mjesta gdje je u Hrvatskoj moguće pronaći raj. Poznati turistički časopis „Bel Europa“ objavio je poseban prilog o Hrvatskoj, a naslovnicu krasi otok Vis. Magazin koji broji više od 450.000 čitatelja posebno je istaknuo važnost hrvatske tradicije i kulture. Hrvatski svjetionik Porer osvanuo je na naslovnici „DOVE“ u sklopu kojega je objavljena reportaža o Lošinju, Braču, Hvaru, Korčuli i Mljetu te svjetionicima Porer i Veli Rat.
„Talijanski mediji veliki su ljubitelji i prijatelji Hrvatske te vrlo rado pišu o našim destinacijama i turističkoj ponudi. Posebice nas veseli značajan rast interesa ključnih talijanskih blogera i influensera koji imaju velik broj pratitelja i koji žele posjetiti Hrvatsku. Upravo će nam takav vid suradnje biti u još jačem fokusu prilikom planiranja aktivnosti za 2019. godinu“, naglasila je Viviana Vukelić, direktorica Predstavništva HTZ-a u Italiji.
Također, talijanska državna televizijska kuća RAI 2 posjetila je Hrvatsku s ciljem istraživanja nacionalnih parkova Plitvička jezera i Kornati. Emisija „Prirodne ljepote Hrvatske“ bit će emitirana u jesenskoj programskoj shemi s ciljem privlačenja talijanskih gostiju van špice turističke godine. Na kanalu RETE 4 emitirana je emisija „Parola di pollice verde“ posvećena samo Hrvatskoj, otocima Pašman, Pag i Lošinj te Zadru i Splitu. Dobra suradnja s RETE 4 nastavlja se u rujnu kada će predstavnici emisije „Donna avventura” posjetiti Biograd na Moru i Trogir te svojim gledateljima otkriti za njih nove i još uvijek neotkrivene hrvatske destinacije.
Zanimljivo je da je talijanska tražilica putovanja Skyscanner.it u tjednu finala Svjetskog nogometnog prvenstva analizirala rezultate pretraživanja letova iz Italije prema zemljama koje su igrale u završnici ovogodišnjeg prvenstva, Hrvatskoj, Francuskoj, Belgiji i Engleskoj. Cilj statistike, koji je uzeo u obzir i Rusiju, zemlju domaćina svjetskog prvenstva, bio je saznati „pobjednika“ u izboru talijanskih putnika. Gradovi koji su u pretraživanju imali veliki porast su Zagreb, Pula, Split, Zadar i Dubrovnik. S ukupno pet od deset gradova u tablici pretraživanja Hrvatska je, po mišljenju korisnika talijanskog portala Skyscanner, „pobjednica“ svjetskog nogometnog prvenstva. Inače, Skyscanner je vodeća svjetska tražilica koja nudi besplatnu uslugu pretraživanja i usporedbe letova, hotela i iznajmljivanja automobila. Osnovana je 2003. godine, dostupna je na 30 jezika, a svaki mjesec, putem nje, više od 70 milijuna ljudi planira svoje putovanje.
Prema udjelima u ukupnom dosadašnjem prometu, kada je riječ o tržištu Italije, dominirala je Istra s 47% talijanskih noćenja, a potom slijedi Kvarner s udjelom od 26% te Zadarska županija s udjelom od 6%. Omiljene destinacije Talijana su Rovinj, Medulin, Poreč, Mali Lošinj, Novalja, Umag, Pula i Cres. Većina Talijana, 74% naše je destinacije posjetila u individualnoj organizaciji. Talijani su iznadprosječno skloni putovanjima u Hrvatsku tijekom samog vrhunca turističke godine, čak 61% dolazaka te 73% noćenja Talijana bilježimo tijekom srpnja i kolovoza.
najnovije
najčitanije
Nogomet
Liga prvaka
Niclas Fullkrug donio minimalnu prednost Borussiji, Parižani dvaput pogodili vratnicu
Hrvatska
PETAR VUŠKOVIĆ
Analitičar: Milanoviću smo dno dna EU!? Pa ljudi moji, pretekli smo Rumunjsku, Slovačku i Grčku!
Svijet
BEOGRAD
Budući premijer Srbije želi bolje odnose s Hrvatskom, Žigmanov opet u vladi
Nogomet
Županijski kup
Škabrnja ’91 i Hrvatski vitez nakon drame u finalu
Nogomet
Serie B
Nekadašnji osvajač Kupa UEFA i Kupa kupova se vratio u Serie A, bivši napadač Rijeke nije igrao
Zadar
PREČKA ULICA
U Zadru palo stablo na automobile, vatrogasci i policija na terenu
Crna Kronika
NEPRISTUPAČAN TEREN
Na Viru osoba upala među stijene sa quadom, intervenirale sve službe
Zadar
TRN U OKU ZADAR
‘Sad je tamo potpuni kaos’: Zadrani se žale na gužve na vrhu Puta Bokanjca: ‘Zeleno je pet sekundi…’
Hrvatska
NOVO PODRHTAVANJE TLA
Snažan potres magnitude 4,3 kod Slunja, osjetio se i u Zagrebu i u BiH
Županija
voda