Foto: Velimir BRKIĆ
Cijena svjetionika izgrađenog u Plovputu Split iznosi 82.500 kuna. Nakon postavljanja slijedi njegovo bojenje, rekao je Ante Martinac, načelnik Sukošana
Šangulin d.o.o. iz Biograda na Moru, jedan od vodećih u turizmu na području Dalmacije, jučer je ro-ro brodom za specijalne terete velikom dizalicom točno u podne postavio svjetionik na Glavu porta obnovljene sukošanske rive, odnosno gata.
– Cijena svjetionika izgrađenog u Plovputu Split iznosi 82.500 kuna. Nakon postavljanja slijedi njegovo bojenje, rekao je Ante Martinac, načelnik Sukošana.
Postavljanje svjetionika bit će objavljeno u Oglasu za pomorce i Peljarima Jadranskog mora te će već od danas biti poznat svim pomorcima, nautičarima, turističkim brodarima i ribarima na Jadranskom moru.
Pomorski svjetionik na Glavi porta u Sukošanu i dalje će zadržati svoju primarnu ulogu, a to je sigurnost plovidbe na moru, tako da će njegovo svjetlo i nastaviti obasjavati nebo nad uvalom Zlatna luka.
Inače, postavljanje svjetionika jedan je od zadnjih poslova sveobuhvatne sanacije glavnog gata u Sukošanu. Riječ je o radovima u vrijednosti od oko šest milijuna kuna.
najnovije
najčitanije
Hrvatska
MAGNITUDE 4.3
U potresu u Rakovici oštećeno nekoliko kuća, crkva, vrtić i stara općina
Svijet
FRANCUSKA
Na Praznik rada deseci tisuća na skupovima za veće plaće i mir
Nogomet
Kup Austrije
Sturm u Klagenfurtu svladao Rapid i osvojio svoj sedmi Kup Austrije
Hrvatska
SEIZMOLOŠKA SLUŽBA
Novi jak potres u Hrvatskoj
Crna Kronika
NEPRISTUPAČAN TEREN
Na Viru osoba upala među stijene sa quadom, intervenirale sve službe
Zadar & Županija
BOGAT PROGRAM
Ne znate gdje za Praznik rada? U Zadarskoj županiji organizirano niz prigodnih događanja
Zadar
PREČKA ULICA
U Zadru palo stablo na automobile, vatrogasci i policija na terenu
Scena
ČLAN SASSUOLA
OSVOJIO MNOGE JEDNOSTAVNOŠĆU: Reprezentativac Martin Erlić u sretnoj je vezi sa Zadrankom
Zadar
CIJENE SLADOLEDA
Pogledajte kako se kreću cijene kuglice sladoleda na Poluotoku: ‘Možda je to malo puno dati za sladoled…’
Zadar
POTREBA ILI TREND