Uz redovan kredit, stanari POS-a moraju, neki čak do 2023., plaćati osiguranje Kvarner Vienna Insurance Groupu, kojim se banka osigurava od posljedica požara nu vašem stanu, ali tajming i način na kojeg se korisnici kredita upozoravaju više liči na neugodno utjeravanje dugova
Samo dan prije Badnjaka djelatnici Splitske banke Societe Generale Group telefonski su nazivali zadarske korisnike kredita za poticajnu stanogradnju, požurujući naplatu tzv. protupožarnog osiguranja. Naime, uz redovan kredit, stanari POS-a moraju, neki čak do 2023.godine, plaćati osiguranje Kvarner Vienna Insurance Groupu kojim se banka osigurava od posljedica požara nu vašem stanu, ali tajming i način na kojeg se korisnici kredita upozoravaju više liči na vrlo neugodno utjeravanje dugova. Usput rečeno, ovaj „parafiskalni” dodatni namet nigdje se ne spominje u brošurama u kojima se spominje POS, nego ga banke uvode po svojoj internoj odluci.
Za ilustraciju kako se to zbiva, glas iz bančine središnjice u Splitu vas nazove, i upozori da ste dužni donijeti banci na uvid potvrdu o uplaćenoj premiji za policu osiguranja, jer u njihovoj evidenciji stoji da niste platili osiguranje. Kad se istoj osobi objasni kako imate i uplatnicu i policu, i da će te joj istu dostaviti faxom ili internetom, službenica se nađe uvrijeđena i odlučno zahtjeva da, bez obzira na sve, tražene potvrde dostavite osobno na šalter Splitske banke u Zadru, jer na korespodencije internetom ili fax-om podružnica u Zadru neće pristati.
Sve ovo je na žalost dio poslovnih manira banaka u Hrvatskoj, pa vas cijela stvar i ne bi iznenadila. Ali službenica među podacima o stanju vašeg računa u banci, već ima podatak da ste korisnik važeće police osiguranja, pa se postavlja pitanje čemu ovo maltretiranje vlastitih klijenata. Poglavito u blagdanske dane.
Na sreću, iako nevoljko, službenica u Zadru pristaje da se kopija uplatnice dostavi na njen e-mail u banci. Na pitanje tko se u banci uodlučio na ovakav postupak, marketinški vrlo „promotivan”, odgovara da su svi bančini službenici dobili takav naputak uprave. Drugo je pitanje vodi li banka uopće evidenciju o naplati ovog osiguranja, ili se tu radi o nekom, blago rečeno, „internom” poslu.
Cijelu situaciji obećao je komentirati glasnogovornik Splitske banke Neven Serdar, ali do zaključenja broja u redakciju nije prispio njegov komentar.
najnovije
najčitanije
Zadar
SANACIJA KROŠNJI
Od ponedjeljka se zbog radova privremeno zatvara ova ulica u Zadru
Hrvatska
VELIKI PROSVJED
Tisuću vatrogasaca na Markovom trgu, zapalili baklje: “Lažima se vatre ne gase”
Nogomet
Nakon 12 godina
Legenda Borussije Dortmund objavila kako napušta klub na kraju sezone. Sada ima samo jednu želju
Zadar
"MATIJINO STOLJEĆE RATA"
Predstavljena epska povijesna priča o stradanju jedne hercegovačke obitelji kroz četiri generacije
Crna Kronika
MATERIJALNA ŠTETA
Prometna nesreća na A1 kod Benkovca, vozi se uz ograničenje brzine
Županija
TRAGEDIJA U MORU
Đani Iglić o stradalom roniocu: ‘Bio je veliki profesionalac koji je znao sva pravila ronjenja’
Zadar
EMOTIVNA PJESMA
Petar Strmota napisao emotivnu pjesmu u čast Franka Lisice: ‘Plače nebo, muka grlo steže sve jače…’
Crna Kronika
smrtno stradao
TRAGEDIJA: U Rovanjskoj smrtno stradao ronilac
Plodovi zemlje i mora
Najulov 2024.
Josipov impresivni ulov: ‘Kaos je bio toliki da sam mislio da ću je izgubit koliko je podivljala’
Zadar
WINGS FOR LIFE