Foto: TZZŽ
U okviru aktivnosti jačanja i promocije poslovnog turizma u 2024. godini Turistička zajednica Zadarske županije izradila je brošuru »Meet in Zadar Region« namijenjenu potencijalnim organizatorima poslovnih događanja.
Analiza ponude
Kako je već prošle godine započeo snažan oporavak segmenta tzv. MICE turizma, odnosno kongresnog turizma, TZ Zadarske županije je u 2024. godini proveo niz aktivnosti s ciljem promocije Zadarske županije kao kongresne destinacije. MICE turizam osobito je atraktivna turistička niša upravo u ovo doba godine, kao i u predsezoni, jer poslovni i kongresni turisti, osim što putuju u većim grupama, imaju posebne zahtjeve, koji se često odnose na mini putovanja izvan same destinacije u kojoj borave.
Osim toga, za organizaciju takvih je događanja najvažnija hotelska i kongresna infrastruktura, s dovoljnim brojem smještajnih jedinica za sve sudionike, te najčešće s nekoliko kongresnih i poslovnih dvorana unutar smještajnog kompleksa.
Tako je, između ostalog, Turistička zajednica Zadarske županije tijekom godine odradila analizu postojeće i potencijalne ponude, provela edukacije s dionicima o specifičnostima tržišta i trendovima, sudjelovala na najvećoj svjetskoj kongresnoj burzi IMEX, a na proljeće se uključila u organizaciju dvaju značajnih okupljanja predstavnika kongresnog i poslovnog turizma – LOOP-a i Break The Ice Foruma.
Snažan motiv
Tim je povodom novi direktor Hrvoje Anić izjavio kako se poslovna putovanja događaju u pred i posezoni pa pridonose produljenju turističke sezone.
– Uz to, kongresni su gosti korisnici većeg broja usluga različitih pružatelja vezanih za turizam i ugostiteljstvo, te se tako ostvaruje i veći prihod po gostu u destinaciji. Predstavlja to snažan motiv i za daljnje aktivnosti TZ-a Zadarske županije na jačanju i promociji poslovnog turizma, kazao je Anić.
Uslijedila je izrada brošure koja kao značajan alat u promidžbi objedinjuje cjelokupnu ponudu Zadarske županije za potrebe organizacije poslovnih događanja. Iz brošure »Meet in Zadar Region«, koja je izrađena na engleskom jeziku, tako se prvenstveno mogu doznati podaci o različitim smještajnim jedinicama te kapacitetima kongresnih dvorana, ali i o prednostima Zadarske županije kao turističke destinacije. Brošura nudi brojne zanimljive informacije o regiji, infrastrukturi, atrakcijama, prirodi, kulturi i nasljeđu, te navodi i ostale razloge koje regiju čine atraktivnim odredištem upravo za poslovne skupove. Također, informativna brošura »Meet in Zadar Region« ističe prijedloge za provođenje kvalitetnog vremena diljem područja, upoznaje s lokalnim gastronomskim biserima i navodi ostale posebnosti županije.
SADRŽAJ BROŠURE
Iz brošure »Meet in Zadar Region«, koja je izrađena na engleskom jeziku, prvenstveno se mogu doznati podaci o različitim smještajnim jedinicama te kapacitetima kongresnih dvorana, ali i o prednostima Zadarske županije kao turističke destinacije. Brošura nudi brojne zanimljive informacije o regiji, infrastrukturi, atrakcijama, prirodi, kulturi i nasljeđu…
najnovije
najčitanije
Zadar
VAŽNOST ARHIVSKOG GRADIVA
Državni arhiv u Zadru organizira okrugli stol povodom 400. obljetnice utemeljenja
Svijet
650 milijuna žena
UNICEF objavio zabrinjavajuće podatke: Svaka osma djevojčica ili žena silovana ili napadnuta prije 18. godine
Zadar
OČUVANJE PARKA
Stanari kvarta Maraska park najavili mirni prosvjed: “Apeliramo na gradske vlasti da se park sačuva, obnovi i uredi!”
Plodovi zemlje i mora
najulov
MARINOV ULOV ZA PAMĆENJE ‘Ekipa na brodu je pala u trans!’
Županija
"MEET IN ZADAR REGION"
Županijski TZ izradio brošuru za promociju i jačanje poslovnog turizma
Županija
Uzbuna na Gubavici
PROSVJED TINJANA ‘Na mjestu za koje smo prolijevali krv, privatni investitor sad diže repetitor!’
Zadar
SVJETSKI DAN POŠTE
Poštar Miro Jermen o zanimljivosti svog posla: Pas me ugrizao jednom, a vozio sam čak i – pčele
Hrvatska
brod supetar
NOVI INCIDENT Ponovno pala rampa Jadrolinijinog trajekta!
Zadar & Županija
VLADA RH
Raspušta se Općinsko vijeće Vira!
Crna Kronika
NESREĆA