Foto: TZZŽ
U okviru aktivnosti jačanja i promocije poslovnog turizma u 2024. godini Turistička zajednica Zadarske županije izradila je brošuru »Meet in Zadar Region« namijenjenu potencijalnim organizatorima poslovnih događanja.
Analiza ponude
Kako je već prošle godine započeo snažan oporavak segmenta tzv. MICE turizma, odnosno kongresnog turizma, TZ Zadarske županije je u 2024. godini proveo niz aktivnosti s ciljem promocije Zadarske županije kao kongresne destinacije. MICE turizam osobito je atraktivna turistička niša upravo u ovo doba godine, kao i u predsezoni, jer poslovni i kongresni turisti, osim što putuju u većim grupama, imaju posebne zahtjeve, koji se često odnose na mini putovanja izvan same destinacije u kojoj borave.

Foto: Arhiva ZL
Osim toga, za organizaciju takvih je događanja najvažnija hotelska i kongresna infrastruktura, s dovoljnim brojem smještajnih jedinica za sve sudionike, te najčešće s nekoliko kongresnih i poslovnih dvorana unutar smještajnog kompleksa.
Tako je, između ostalog, Turistička zajednica Zadarske županije tijekom godine odradila analizu postojeće i potencijalne ponude, provela edukacije s dionicima o specifičnostima tržišta i trendovima, sudjelovala na najvećoj svjetskoj kongresnoj burzi IMEX, a na proljeće se uključila u organizaciju dvaju značajnih okupljanja predstavnika kongresnog i poslovnog turizma – LOOP-a i Break The Ice Foruma.
Snažan motiv
Tim je povodom novi direktor Hrvoje Anić izjavio kako se poslovna putovanja događaju u pred i posezoni pa pridonose produljenju turističke sezone.
– Uz to, kongresni su gosti korisnici većeg broja usluga različitih pružatelja vezanih za turizam i ugostiteljstvo, te se tako ostvaruje i veći prihod po gostu u destinaciji. Predstavlja to snažan motiv i za daljnje aktivnosti TZ-a Zadarske županije na jačanju i promociji poslovnog turizma, kazao je Anić.

Hrvoje Anić, novi direktor županijskog TZ-a/Foto: Arhiva ZL
Uslijedila je izrada brošure koja kao značajan alat u promidžbi objedinjuje cjelokupnu ponudu Zadarske županije za potrebe organizacije poslovnih događanja. Iz brošure »Meet in Zadar Region«, koja je izrađena na engleskom jeziku, tako se prvenstveno mogu doznati podaci o različitim smještajnim jedinicama te kapacitetima kongresnih dvorana, ali i o prednostima Zadarske županije kao turističke destinacije. Brošura nudi brojne zanimljive informacije o regiji, infrastrukturi, atrakcijama, prirodi, kulturi i nasljeđu, te navodi i ostale razloge koje regiju čine atraktivnim odredištem upravo za poslovne skupove. Također, informativna brošura »Meet in Zadar Region« ističe prijedloge za provođenje kvalitetnog vremena diljem područja, upoznaje s lokalnim gastronomskim biserima i navodi ostale posebnosti županije.
SADRŽAJ BROŠURE
Iz brošure »Meet in Zadar Region«, koja je izrađena na engleskom jeziku, prvenstveno se mogu doznati podaci o različitim smještajnim jedinicama te kapacitetima kongresnih dvorana, ali i o prednostima Zadarske županije kao turističke destinacije. Brošura nudi brojne zanimljive informacije o regiji, infrastrukturi, atrakcijama, prirodi, kulturi i nasljeđu…
najnovije
najčitanije
Zadar & Županija
NEZAVISNI
Erlić neće imati problema s “rukama” na proračunskoj sjednici. Podržat će ga i – Denis Barić
Zadar & Županija
most
Ivan Matić vraća se u Sabor i poručuje: Nastavit ću biti glasan oko intervencija u prostoru!
Advent
KASTAV
Boćarski dom postaje epicentar glazbe, zabave i adventske čarolije
Advent
CRIKVENICA
Spoj mora, čarolije i božićnog raspoloženja
Ostali sportovi
Trenerica JK-a Uskok
Daniela Gluhan: ‘Jedrenje nauči dijete kako samostalno donositi odluke’
Crna Kronika
Nesreća
ZAVRŠEN OČEVID 26-godišnjeg radnika pregazio 19-godišnji kolega
Zadar
NE ZNA SE KRIVAC
OBRAT! Šibenski aktivist uhićen zbog sumnje da je razbio spomen-ploču sad će tužiti policiju
Zadar
Nova funkcija
Bivši župan postao savjetnik, evo gdje će raditi
Scena
ĐURĐICA BARLOVIĆ
Pjevačka ikona preminula je prije 33 godine u zadarskoj bolnici, ostavila je neizbrisiv trag
Hrvatska
UŽASNE UVREDE!