Subota, 27. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

20 C°

BERLINSKI SAJAM

Zadarsko područje privlači sve više njemačkih gostiju

Autor: Nikolina Lucić

07.03.2024. 09:12
Zadarsko područje privlači sve više njemačkih gostiju

Foto: TZ Zadarske županije



Zadarska se županija i ove godine predstavlja na vodećem svjetskom turističkom sajmu – ITB u Berlinu. Na sajmu je i Hrvatska turistička zajednica, koja se kao glavni izlagač u sklopu hrvatskog štanda predstavlja i s 20 suizlagača među kojima su i turističke zajednice Zadarske, Splitsko-dalmatinske, Dubrovačko-neretvanske, Ličko-senjske i Šibensko-kninske županije, kao i gradovi Zagreb, Split i Dubrovnik.


Na sajmu je prisutna i hrvatska turistička delegacija predvođena Nikolinom Brnjac, ministricom turizma i sporta te Kristjanom Staničićem, direktorom HTZ-a.


Važno predstavljanje


Direktorica Mihaela Kadija u kratkom nam je razgovoru kazala kako se Turistička zajednica Zadarske županije predstavlja zajedno s 11 partnera iz županije na sajmu u Berlinu koji danas završava, a koji ima tradiciju još od 1966. godine.




– Na štandu veličine 40 metara četvornih, uz Turističku zajednica Zadarske županije kao organizatora nastupaju i partneri – komercijalni subjekti i to Ilirija, Turisthotel, Hotel Pinija i Zračna luka Zadar, te lokalne turističke zajednice iz Zadarske županije, odnosno TZ grada Zadra, TZ grada Biograda na Moru, TZ grada Nina, TZ grada Paga, TZ općine Starigrad Paklenica i TZ općine Preko.


U Berlinu se zajednički predstavlja svaki segment turističke ponude Zadarske županije, od svih oblika smještaja i svih lokalnih turističkih destinacija, bogate kulturne i prirodne baštine, brojnih mogućnosti za aktivni odmor, do autentične eno-gastronomije koja sve više postaje snažan motiv u privlačenju gostiju, a posebice, u za nas važnim razdobljima izvan glavne turističke sezone, poručila je Kadija, naglasivši kako je prvog dana sajma upriličena prezentacija odnosno degustacija vrhunskih vina, sireva i pršuta iz Zadarske županije tijekom koje su posjetitelji mogli uživati u okusima i mirisima ukusnih plodova nastalih zahvaljujući bogatoj prirodi i vrijednim ljudima u Zadarskoj županiji.


Njemačka je jedno od najvažnijih emitivnih tržišta ne samo za našu regiju, već za cijelu Hrvatsku. Turisti iz zemalja njemačkog govornog područja tradicionalni su gosti u našoj regiji, koji za odmor sve češće biraju i razdoblja izvan same špice sezone, otkrivaju osobitosti i ljepote, ali i uživaju u našim gastronomskim osobitostima. Upravo je zato kvalitetna prezentacija na sajmu ITB još uvijek jedan od najvažnijih koraka u osiguranju dobre posjećenosti naših tradicionalni gostiju.


Nastup Hrvatske na jednom od najvažnijih svjetskih turističkih sajmova s dugogodišnjom tradicijom odlična je prilika za dodatno jačanje pozicije naše zemlje kao atraktivne i održive turističke destinacije.


Najbrojniji gosti u regiji


– Iskazani interes naših partnera i posjetitelja te velika potražnja za putovanjima najbolji su razlog za daljnji optimizam i pozitivna očekivanja u nadolazećoj turističkoj sezoni. Ove godine s njemačkog tržišta očekuje se 70 milijuna putovanja, izjavio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.


Što se tiče turističke statistike, u prva dva mjeseca ove godine njemački turisti su u Hrvatskoj ostvarili šest posto više dolazaka u odnosu na isto razdoblje prošle godine, kada je ostvarena najbolja predsezona hrvatskog turizma.


– Potražnja je iznimno dobra, a Hrvatska je prepoznata kao poželjna destinacija u razdoblju pred i posezone, što je u skladu sa strateškim ciljevima hrvatskog turizma odnosno razvoja cjelogodišnjeg turizma, rekla je ministrica Brnjac, koja je u Berlinu sudjelovala i na Globalnom okruglom stolu vodećih ljudi u turizmu, na kojem je tema bila tranzicija turizma i na kojem je predstavila aktivnosti Hrvatske u tom području s naglaskom na reformu turizma i Zakon o turizmu.


A da se ove godine očekuje nastavak pozitivnog trenda i rast broja turista s njemačkog i tržišta drugih zemalja njemačkog govornog područja potvrdila nam je i Kadija, naglasivši kako je, kao jedno od naših najznačajnijih emitivnih tržišta Njemačka godinama cilj brojnih promotivnih aktivnosti Turističke zajednice Zadarske županije kojima nastoje privući goste iz te velike države kako bi nas u što većem broju i tijekom cijele godine posjećivali.


– S obzirom da se aktivnosti provode promišljeno i ciljano, prateći stanje na tom tržištu i navike gostiju, a sudeći po interesu i izjavama partnera, Zadarska županija i u ovoj turističkoj godini tradicionalno može očekivati dobru posjećenost turista iz Njemačke. Osobito nam je važno, a u skladu s našim višegodišnjim nastojanjima i održivosti, činjenica da je Zadarska županija našim već desetljećima najbrojnijim stranim gostima sve zanimljivija i u razdobljima pred i posezone, zaključila je Kadija.