![Zadarska županija odabrana za domaću destinaciju 2025.](https://zadarskilist.novilist.hr/wp-content/uploads/2025/02/10437137-792x495.jpg)
Foto: Luka Jeličić
Zadarska županija domaća je destinacija godine po izboru članova UHPA-e. Naime, Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA) i Turistička zajednica Zadarske županije sklopile su ugovor o poslovnoj suradnji temeljem kojeg će UHPA tijekom 2025. godine u svim komunikacijskim i promotivnim kanalima, javnim događanjima i tiskovinama promovirati Zadarsku županiju kao preporučenu domaću destinaciju.
Prepoznavši intenzivni razvoj te izuzetne rezultate i rast turističkih pokazatelja, UHPA je odabrala Zadarsku županiju za domaću destinaciju 2025. godine s ciljem daljnjeg jačanja suradnje turističkih agencija i turističkih zajednica, razvoja novih specifičnih turističkih programa te fokusirane promocije same destinacije i povećanja turističke potrošnje.
Dani UHPA-e u Piniji
Na konferenciji za medije povodom potpisivanja spomenutog ugovora, uime UHPA-e predsjednik Tomislav Fain se osvrnuo na suradnju između turističkih agencija – destinacijskih menadžment kompanija i Turističke zajednice Zadarske županije koja kontinuirano potiče aktivnosti s ciljem stvaranja turističkog doživljaja, ali i ravnomjernoga razvoja turizma na području cijele županije.
– Postojimo više od 30 godina i imamo čast biti najvećom udrugom u turističkom sektoru s preko 200 članova i oko sto pridruženih članova. Sama akcija ‘Destinacija godine’ naša je tradicija još od 2011. godine. Domaće putničke agencije ostvaruju oko 70 posto svog prometa u pred – i posezoni. Lokalne agencije nose veliki teret upravo u dijelu godine kada želimo povećati priljev turista. Zato ih i želimo dublje upoznati s neotkrivenim ljepotama naše regije, kazao je Fain, dodavši kako je, osim smještaja, gostima važno ponuditi pregršt programa i izleta diljem regije, zbog čega je za putničke agencije važno znati što više detalja.
– Naši ‘Dani UHPA-e’ od 26. do 28. ožujka održat će se upravo u Zadru – u hotelu Pinija, kada će se obilježiti i otvorenje njihova novog kongresnog centra, što će nam dati dodatni zamah upravo u MICE sektoru. Te ćemo dane iskoristiti da im prezentiramo Zadarsku županiju i upoznamo ih s do sada manje poznatim destinacijama, pojasnio je Fain te istaknuo kako ga kao Zadranina, posebno veseli što će kroz ovu suradnju imati priliku još snažnije promovirati sve ono što zadarski kraj čini posebnim – od predivnih otoka i nacionalnih parkova do topline i gostoljubivosti naših ljudi.
Kongresni kapaciteti
Direktor Turističke zajednice Zadarske županije Hrvoje Anić istaknuo je, pak, ulogu Zadarske županije u promociji domaćeg turizma, posebice u razdobljima manje turističke potražnje, predstavio planove i aktivnosti za 2025. godinu te se osvrnuo na viziju i strategiju koja osigurava nastavak uspješnog razvoja turizma, promocije destinacije i poticanja održivosti u svim segmentima na području županije.
– Važna je marketinška i strateška suradnja. Prepoznali smo upravo ovu godinu kao prekretnicu zbog brojnih projekata koji su u tijeku, a veliku pomoć očekujemo upravo od domaćih putničkih agencija. Ovom suradnjom dobit ćemo na vidljivosti na nacionalnoj razini. Želimo kapitalizirati otvorenje triju novih hotela (Hyatt, Hilton i Roma). Tu su i novi kongresni kapaciteti, koje turističke agencije prepoznaju kao iznimno važne. Upravo su oni ključni za dolazak većeg broja gostiju u pred – i posezoni, pojasnio je Anić te dodao kako suradnja predstavlja još jedan snažan korak i izvrsnu priliku za dodatnu promociju naše županije na domaćem i stranim tržištima.
Cjelogodišnji turizam
Župan Božidar Longin kazao je kako je turizam prodro u sve dijelove naše regije, prešao Velebit i ruralna područja.
– Ovim ćemo se projektom bolje pozicionirati i predstaviti. Imamo prilike vidjeti kako turizam utječe na opterećenje infrastrukture i nezadovoljstvo građana zbog visokih cijena i nekretninskog booma. Svi su se naši napori pokazali teško mjerljivim s masom turista koja u nas dolazi tijekom ljeta. Taj teret zato želimo rasporediti na cijelu godinu. Držim zato da će potpis koji smo stavili na plan suradnje pomoći našim naporima da budemo cjelogodišnja turistička destinacija, istaknuo je Longin te dodao kako vjerujem da će županija profitirati od ove suradnje.
– Činjenica jest da je turizam u Zadarskoj županiji najjača gospodarska grana i da iz godine u godinu rastu brojke i dolazaka i noćenja. No, također je i činjenica da cilj kvalitetnog turističkog razvoja nije tek povećanje broja posjetitelja, već turizam koji mora biti održiv. Stoga je posebno važno orijentirati se na podizanje kvalitete ukupnog turističkog proizvoda, a što uključuje i podizanje kvalitete smještaja, gastronomske ponude, i ostalih sadržaja koji se gostima nude, naglasio je župan.
najnovije
najčitanije
Ostali sportovi
plivanje
Toniju Mršiću dvostruka titula prvaka Dalmacije
Županija
upozorio oporbu
HDZ-ov Bruno Milin: ‘Obustavom izmjena i dopuna Prostornog plana slijedi betonizacija’
Kultura
zadarski salon mladih
Sitno se broji do otvorenja 21. veljače u Providurovoj palači
Svijet
volodimir zelenskij
Ukrajinski predsjednik spreman zamijeniti kontrolu nad Kurskom za ukrajinske teritorije
Hrvatska
otok zlarin
[VIDEO] Nadzorna kamera snimila trenutak potresa kod Starigrada
Županija
snažno podrhtavanje
Jak potres pogodio Dalmaciju, poprilično se osjetio i oko Zadra!
Županija
velika slučajnost
Gotovo identičan potres pogodio isto područje 2020. godine!
Hrvatska
otok zlarin
[VIDEO] Nadzorna kamera snimila trenutak potresa kod Starigrada
Županija
općina posedarje
Prijavljene pukotine na crkvi Župe Sv. Kuzmana i Damjana u Slivnici
Županija
seizmički aktivno područje