Foto: Luka Jeličić
Na posljednjoj sjednici Općinskog vijeća Starigrada usvojeni su godišnji izvještaji za proteklu godinu i donesene neke nove odluke kojima se želi osigurati bolja kvaliteta života u podvelebitskom području. Načelnik Općine Starigrad, Marin Čavić, istaknuo je neke od najvažnijih odluka, a kao jednu od bitnijih, izdvojio je Odluku o izmjeni Odluke o sufinanciranju prijevoza vode i Odluku o jednokratnoj novčanoj potpori za novorođeno dijete.
Između ostalog, Općinsko vijeće donijelo je Odluku o usvajanju I. izmjena i dopuna Proračuna Općine Starigrad za 2025. godinu radi uvrštavanja novih stavki koji nisu bile planirane proračunom, usklađivanja planiranih projekata s predviđenim cijenama i potpisanim ugovorima te rasporeda rezultata poslovanja iz 2024. godine. I. Izmjenama i dopunama Proračuna Općine Starigrad predlaže se proračun u iznosu 6.101.879,00 eura što je povećanje za 461.879,00 EUR odnosno za 8,19 %.
Odluka o sufinanciranju
– Postojeća odluka o novčanoj pomoći za novorođeno dijete donesena je 2019. godine, a novom odlukom smo povećavali iznose za novorođenčad pa će tako roditeljima za prvorođeno dijete biti isplaćeno 1.000 eura, za drugo dijete 2.000 eura, za treće 3.000 eura, za četvrto i svako sljedeće dijete 3.500 eura, kazao je Čavić.
Načelnik je također izdvojio Odluku o izmjeni o sufinanciranju prijevoza vode za dio općine u kojoj nema vodovodne mreže, a radi se o zapadnom dijelu Starigrada i naselju Tribanj.
– Do sad već imamo razrađenu Odluku o sufinanciranju, točnije o tome koliko cisterni se sufinancira nekom domaćinstvu ili poslovnom objektu koji imaju prava.

Marin Čavić, načelnik Općine Starigrad
Dosadašnjom odlukom bilo je predviđeno sufinanciranje 50 % troška prijevoza vode po cisterni, a od sad se taj postotak povećava na 70 % troška prijevoza vode, kazao je Čavić dodavši da su se na taj način željeli donekle i izjednačiti s cijenama vode koju plaćaju oni koji koriste vodovodnu mrežu.
Izbori za mjesne odbore
Općinsko vijeće donijelo je Odluku o raspisivanju izbora za članove vijeća mjesnih odbora na području Općine Starigrad, a izbori će se održati istovremeno s izborima za Općinsko vijeće Općine Starigrad 18. svibnja 2025. godine.
– Donijeli smo Odluku o raspisivanju izbora za mjesne odbore, a s obzirom na to da nam je to definirano Odlukom o provedbi izbora i statutom, održavaju se na sam dan izbora. Inače, riječ je o izboru za tri mjesna odbora, Starigrad Paklenica, Tribanj i Seline.
Uključenost mještana u mjesne odbore od velike je važnosti jer oni poznaju sve one probleme, radove i slično, koji preko njih dolaze na red za odluke, kazao je Čavić.
Osim spomenutih odluka, na sjednici se raspravljalo i o ostalim bitnim temama, a između ostalog, pristupilo se uređenju i određivanju sastava i obveza Radne skupine za izradu Procjene rizika od velikih nesreća.
Dokument je to iz područja civilne zaštite kojim se identificiraju prijetnje i rizici od prirodnih nepogoda i tehničko-tehnoloških nesreća, izrađuju scenariji mogućih neželjenih događaja, analiziraju posljedice velikih nesreća i utvrđuje ukupna spremnost sustava u području preventivnog djelovanja i reagiranja za slučaj nastanka velike nesreće.
Autor Iva Bucić
najnovije
najčitanije
Novosti
prognoza
Hoće li ova zima biti oštra? Stručnjaci objavili detaljno izvješće
Novosti
MANJKAVOSTI
UZV srca u Zadru za tri dana, a u Puli i Osijeku – dogodine. Međutim, liječnici upozoravaju na jednu stvar…
Crna Kronika
Romsko naselje
Pucao u nevjenčanu suprugu i njezinu sestru. Jedna je umrla
Zadar
PODIZANJE KVALITETE
Športski centar Višnjik nabavlja važnu opremu! ‘Novi sustav omogućit će…’
Nogomet
borba za sp
Italija protiv Sjeverne Irske u Bergamu
Crna Kronika
Nesreća
ZAVRŠEN OČEVID 26-godišnjeg radnika pregazio 19-godišnji kolega
Zadar
NE ZNA SE KRIVAC
OBRAT! Šibenski aktivist uhićen zbog sumnje da je razbio spomen-ploču sad će tužiti policiju
Zadar
Nova funkcija
Bivši župan postao savjetnik, evo gdje će raditi
Scena
ĐURĐICA BARLOVIĆ
Pjevačka ikona preminula je prije 33 godine u zadarskoj bolnici, ostavila je neizbrisiv trag
Hrvatska
UŽASNE UVREDE!