ponedjeljak, 29. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

25 C°

"Simply The Best"

Dodijeljene nagrade Međunarodne turističke burze PUT. Nekoliko je nagrađenih i iz zadarske regije

Autor: Nikolina Lucić

10.04.2024. 20:38
Dodijeljene nagrade Međunarodne turističke burze PUT. Nekoliko je nagrađenih i iz zadarske regije

Foto: Mislav Klanac



Turistička burza PUT, jedan od značajnijih hrvatskih turističkih susreta koji okuplja djelatnike iz agencijskog poslovanja, hotelijerstva, pružatelja turističkih usluga, sustava turističkih zajednica i turističkih novinara, a koja se već više od 20 godina održava svake godine u drugoj hrvatskoj destinaciji ove je godine svoj dom pronašla u Biogradu na Moru.


Osim radno – poslovnog dijela kojem je osnovni cilj predstavljanje sadržaja i novosti u turističkoj ponudi, program je upotpunjen upoznavanjem odredišta domaćina i njegove ponude, stručnim raspravama i prezentacijama te aktivnim druženjem sudionika.


Ovogodišnji je program tako započeo obilaskom biogradskog akvatorija i skrovitog otočića Vrgade. Prilikom svečanog otvorenja burze dodijeljene su i nagrade “Simply The Best”, a od nagrađenih iz naše regije ističemo kako je u kategoriji baštinske manifestacije za “Saljske užance” nagrađena TZO Sali; u kategoriji suvenir oblikovan na podlozi lokalnih obilježja i tradicije replike naušnica iz Nina i Visočana Arheološkog muzeja Zadar; u kategoriji putničkih agencija “Rajna outdoor” iz Starigrada Paklenice; u kategoriji; u kategoriji propaganda brošura “Pag Outdoor” zajednički projekt pet otočkih turističkih zajednica zadarskog arhipelaga i “Dalmaland” Biograd u kategoriji najuspješnijeg realiziranog novog projekta u turizmu.




Tim su nam povodom ravnateljica AMZD Morana Vuković i voditeljica odnosa s javnošću Marina Brkić, koje se u Zadar vraćaju s nagradom za najbolji suvenir kazale kako je iznimno važno da se i doprinos baštinskih i muzejskih institucija, naročito kroz moderne i nove proizvode vrednuje na turističkom tržištu.



Sve to burzu PUT čini svih ovih godina cijenjenim poslovnim događanjem, ali i zanimljivim i vrijednim studijskim putovanjem. U okviru burze, održava se i svečanost dodijele tradicionalnih godišnjih nagrada “Simply The Best” koje zajednički dodjeljuju Udruga Hrvatskih putničkih agencija i specijalizirani turistički časopis “Way to Croatia”.


Maja Šimenc u ime je organizatora burze tako naglasila kako je ovo prva proljetna burza nakon dugo godina.


– Naš nam je domaćin u Biogradu na najbolji način otvorio vrata nove, nadamo se dugogodišnje suradnje. Pred nama je bogat program i puno uživanja, a dobitnicima čestitam na osvojenim nagradama, poručila je Šimenc, dok je Nives Jeličić iz Turističke zajednice grada Biograda na Moru poručila kako je kraljevski grad Biograd kuća za sve.


– Uz puno pozitivne energije i dobro druženje iz ove će burze izroditi brojne nove ideje, dodala je Jeličić.


Tomislav Fain, predsjednik UHPA službeno je otvorio burzu poručivši kako su posjetom Biogradu i njegovoj rivijeri, mnogima otvorena vrata za nove ideje za buduće pakete i programe.



– Sezona ispred nas, ako je suditi prema prvim reakcijama, bit će dobra i iznad svih očekivanja. Odradimo zato posao na najvišoj razini kako bi nam se turisti vratili iz godine u godinu. Iako živimo u dobu digitalnog marketinga, kada je on najvažniji alat promotivne lepeze, ne zaboravimo na tradicionalne kanale predaje i činjenicu da turisti uvijek razgovaraju i dijele iskustva, što Hrvatsku i drži na tako visokoj poziciji iz sezone u sezonu, poručio je Fain.


“Simply the best” je godišnja nagrada koja se za inovativnost i kreativnost u turizmu dodjeljuje od 2010. godine.
Kandidature za nagradu mogu podnijeti subjekti iz sektora turizma – jedinice lokalne samouprave, turističke zajednice, turističke agencije, mediji, tvrtke. Za 2023. godinu nagrade su se tako dodijelile u čak devet kategorija.


Borislav Šimenc, koordinator prosudbenog suda kazao je kako je nagrada “Simply the best” stara 15 godina, a ove godine ima čak devet kategorija.


– Njihov se opseg mijenja iz godine u godinu, jer razvojem poslovanja i inventivnošću naših kolega neprestano pronalazimo nove ideje i koncepte vrijedne nagrade. Od 300 nominiranih 256 kandidata ušlo je u konkurenciju za nagrade. No, samo će ih dio najboljih i dobiti.


Nominacije rastu iz godine u godinu, što znači da se puno radi na razvoju novih turističkih proizvoda i sadržaja, kao i podizanju konkurencije cjelokupnog tržišta, dodao je Šimenc.