
Foto: Mislav Klanac
Sektor poslovnog ili MICE turizma opetovano se ističe kao jedna od plodonosnijih turističkih grana, atraktivna naročito u pred i posezoni, kako zbog svoje važnosti u produljenu sezone na turističku godinu, tako i u dobroj zaradi koja često prati poslovne goste, željne putovanja, novih iskustava i sjećanja koja se ne vezuju isključivo za poslovnu i kongresnu aktivnost koja ih u destinaciju dovodi.
Preduvjet uspješnog MICE turizma adekvatni su hotelski kapaciteti, koji su u mogućnosti istovremeno smjestiti veći broj posjetitelja i naravno, kongresna infrastruktura te sale za sastanke i prezentacije. No, zahtjevi MICE turizma protežu se daleko od osnovnih preduvjeta potrebnih za ugošćavanje poslovnih i stručnih kongresa i skupova.
Njihov su sastavni dio neformalna druženja i kraći jednodnevni izleti u destinacije u blizini smještaja, što zadarsku regiju smješta u savršenu poziciju za još bolji razvoj MICE turizma u budućnosti.
Cijeli je niz aktivnosti Turistička zajednica provela u 2024. godini s ciljem jačanja i promocije poslovnog turizma. Nedavno im je zato i stigla godišnja nagrada Udruge profesionalaca kongresnog turizma u kategoriji javni sektor za posebnu promociju MICE turizma.
S direktorom županijskog TZ-a Hrvojem Anićem razgovarali smo o ovom rastućem i sve važnijem segmentu turističkih dolazaka.
Plodna suradnja
Kako je već prošle godine započeo snažan oporavak segmenta tzv. MICE turizma odnosno kongresnog turizma, TZ Zadarske županije je u 2024. godini provela niz aktivnosti s ciljem promocije Zadarske županije kao kongresne destinacije.
– Jedna od značajnijih aktivnosti na tom polju jest ostvarivanje suradnje s Hrvatskom udrugom profesionalaca kongresnog turizma, čiji smo član od travnja ove godine. U siječnju je u suradnji s Hrvatskom udrugom profesionalaca kongresnog turizma Turistička zajednica Zadarske županije održala dvije stručne edukacije na temu MICE turizma za privatni i javni sektor, a u listopadu edukativnu radionicu »Gastronomija u eventima«.
TZ Zadarske županije također redovito sudjeluje u ugošćavanju članova udruge u Zadarskoj županiji, a koji dolaze s ciljem upoznavanja kongresno-incentive-event ponude i programa koje mogu ponuditi svojim domaćim i međunarodnim klijentima.
Vjerujemo da je ta plodna i uspješna suradnja razlog zbog kojeg je Turističku zajednicu Zadarske Zadarske županije prepoznata za posebnu promociju MICE turizma, kazao je na početku Anić, dodavši kako je, pored već navedenog, u okviru aktivnosti jačanja i promocije poslovnog turizma u 2024. godini Turistička zajednica Zadarske županije izradila je brošuru naziva »Meet in Zadar Region« namijenjenu potencijalnim organizatorima poslovnih događanja, a također i digitalnu brošuru »Zadar Region – Incentive Ideas«.
Sadržajne brošure
Sudjelovali su i na najvećoj svjetskoj kongresnoj burzi IMEX, a na proljeće se TZ uključila u organizaciju dvaju značajnih okupljanja predstavnika kongresnog i poslovnog turizma – LOOP-a i Break The Ice Foruma.
Brošura »Meet in Zadar Region« kao značajan alat u promidžbi objedinjuje cjelokupnu ponudu Zadarske županije za potrebe organizacije poslovnih događanja.
Iz brošure se tako prvenstveno mogu doznati podaci o različitim smještajnim jedinicama te kapacitetima kongresnih dvorana, ali i o prednostima Zadarske županije kao turističke destinacije.
Brošura nudi brojne zanimljive informacije o regiji, infrastrukturi, atrakcijama, prirodi, kulturi i nasljeđu, te navodi i ostale razloge koje regiju čine atraktivnim odredištem upravo za poslovne skupove.
– Također, informativna brošura ističe prijedloge za kvalitetnoo provođenje vremena diljem područja, upoznaje s lokalnim gastronomskim biserima, i navodi ostale posebnosti županije. ‘Zadar Region – Incentive Ideas’ naglasak stavlja na dodatne programe i izlete koje posjetiteljima nudi naša Zadarska županija.
Tako se u njoj ističu ljepote naših destinacija, njihova kulturna baština, prirodne ljepote bilo da je riječ o arhipelagu, Velebitu, Ravnim kotarima ili rijeci Zrmanji, također se navode mogućnosti za aktivnosti u prirodi, a isto tako i enogastronomske posebnosti regije.
Obje brošure koja predstavljaju Zadarsku županiju kao iznimno privlačnu destinaciju posebno pogodnu za razna poslovna okupljanja dostupne su na mrežnim stranicama TZ Zadarske županije, pojasnio je Anić te dodao kako su upravo pred i posezona vrijeme kada su kongresna i poslovna putovanja najučestalija.
Luksuzne dvorane
– Poznato je kako nam je krajnji cilj ostvarivanje cjelogodišnjeg turizma. Uz to, kongresni su gosti korisnici većeg broja usluga različitih pružatelja vezanih za turizam i ugostiteljstvo, te se tako ostvaruje i veći prihod po gostu u destinaciji.
Značaj i snaga poslovnog turizma predstavlja veliki motiv i za daljnje aktivnosti TZ Zadarske županije na jačanju i promociji poslovnog turizma, naglasio je Anić.
Turistička zajednica Zadarske županije putem svih svojih promidžbenih kanala ističe dvije novosti iznimno značajne za razvoj poslovnog turizma Zadarske županije.
To su, dakako, izgradnja i otvorenje hotela Hyatt u kojem će pored ostalih luksuznih sadržaja za potrebe poslovnih događanja, na raspolaganju biti konferencijska dvorana koja se prostire na čak 400 četvornih metara, sobe za sastanke koje će podići razinu poslovnog turizma u Zadarskoj županiji, ali i u cijeloj Hrvatskoj i otvorenje »Congress & Event centra Zadar« u hotelu Pinija u Petrčanima s dvije multifunkcionalne dvorane koje će ukupno moći primiti do 650 osoba.
Privlačni gostima
– Kako naši ostvareni turistički rezultati godinama i pokazuju, Zadarska je županija iznimno privlačna posjetiteljima, a razloga za to ima zaista puno.
Blaga mediteranska klima i velik broj sunčanih sati, raskošne i raznolike prirodne ljepote, brojni kulturno-povijesni spomenici, srdačni i gostoljubivi domaćini te posebne i domaće gastronomske poslastice kao i obilje dobre kapljice koje se ovdje mogu probati, neki su od razloga za dolazak.
Spomenimo i brojne mogućnosti za aktivni odmor, a bez obzira o sklonostima adrenalinskim, ali i gastro avanturama ili, pak, blažim oblicima tjelesnih aktivnosti, ova regija ima puno za ponuditi.
Sasvim sigurno, uz moderne kongresne prostore i vrhunski hotelski smještaj, ponuda dodatnih programa i izleta može zadovoljiti i zahtjevnije posjetitelje, zaključio je Anić.
najnovije
najčitanije
Nogomet
borba za naslov
Dinamo se na Poljudu nada reprizi završnice prošle sezone
Županija
kandidat za župana
RAZGOVOR Bilaver o planovima: ‘Novim domovima brinut ćemo o starijima, a novim igralištima o djeci’
Nogomet
2. županijska liga
Debeljak napunio mrežu Paga
Svijet
američki predsjednik
Donald Trump obilježio prvih 100 dana drugog mandata hvalospjevima
Sve je lako kad si mlad
Sve je lako kad si mlad
O upravljanju financijama iz prve ruke: Pet stvari o novcu koje bi mladi trebali znati
Scena
POSLUŠAJTE
VIDEO Thompson objavio pjesmu ‘Oluja’, u spotu se pojavljuju i kadrovi iz Zadarske županije
Crna Kronika
pranje novca
USKOK-ova istraga protiv zadarskog policajca proširena i na njegovu suprugu
Zadar & Županija
Utrka za gradonačelnika
HDZ s partnerima predao listu za izbore – nositelj je Šime Erlić, a evo tko je još na njoj
Zadar
kandidat za gradonačelnika
IVICA ŽUVELA: Široku ulicu konačno ćemo i službeno nazvati – Kalelarga
Zadar
NA REDDITU