ponedjeljak, 24. lipnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

30 C°

IZABELA LAURA

Zadarska poduzetnica s bogatim iskustvom održala radionicu o brendiranju

Autor: Antonia Vodan

23.05.2024. 15:37
Zadarska poduzetnica s bogatim iskustvom održala radionicu o brendiranju

Foto: Luka Jeličić



Hrvatska gospodarska komora – Županijska komora Zadar organizirala je radionicu »Kako iskoristiti snagu brenda za bolji marketing i poslovni uspjeh tvrtke?«. Radionica je namijenjena malim, srednjim i velikim poduzećima, točnije njihovim vlasnicima ili zaposlenicima odgovornima za marketing. Cilj radionice je naučiti delegate tvrtki kako, uz pomoć brendiranja, poboljšati svoje poslovanje. Radionicu je održala Izabela Laura, zadarska poduzetnica s bogatim iskustvom u brendiranju.



– Ja sam poduzetnica koja djeluje na području Zadra. Inače se bavim brendiranjem, dakle postavljanjem temelja brenda. Organizatorica sam konferencije »Radi pametnije, živi bolje« koju smo, u suradnji s Inovativnim Zadrom, ove godine prvi put održali u novom Poduzetničkom inkubatoru na Bilom brigu. Jako sam zahvalna da su me iz HGK pozvali da održim ovo predavanje jer smatram da je ono jako važno te se nadam nastavku suradnje, kazala je Laura te predstavila sadržaj vlastite radionice.




– Danas držim radionicu na temu brendiranja. Dakle, kako uz snagu brenda, pospješiti poslovni uspjeh tvrtke i poboljšati marketing tvrtke. Ciljana skupina ove radionice su poduzetnici na području Zadarske županije koji žele naučiti više o brendiranju i o tome kako izgraditi ili doraditi svoj brend da bi postigli ciljeve koje žele ostvariti kao tvrtka. Na ovoj edukaciji oni će naučiti što je to brend i od čega se proces brendiranja sastoji, s obzirom da ljudi danas često brend poistovjećuju samo s logotipom ili samo s aktivnošću na društvenim mrežama. Međutim, brend je puno sličniji nekoj osobi, nečem što je živo. Na kraju krajeva, on postoji isključivo u percepciji kupca: mi nešto percipiramo kao brend ili ne percipiramo kao brend te prepoznajemo tu nekakvu vrijednost i imamo nekakav osjećaj, stav prema nekom brendu. U tome se nalazi njegova vrijednost: u percepciji kupca, odnosno u odnosu kojeg smo mi kao brend izgradili s našim kupcem. Cilj je brendiranja izgraditi odnos s kupcem, u svrhu boljeg i vrjednijeg poslovanja tvrtke, kakve god veličine ta tvrtka bila. Izuzev toga, polaznici će na temelju primjera i konkretnih vježbi naučiti kako postaviti neke ključne elemente brenda, kako bi onda znali kako se brendirati i koje to aktivnosti trebaju raditi u smislu promocije i marketinga da bi došli do svojih ciljanih skupina i s njima ostvarili konekciju, zaključila je Laura.