Foto: Luka Jeličić
Međunarodni Festival gastronomije i turizma – Adriatic Gastro Show ponovno se vratio u Zadar i to u svom jubilarnom – desetom izdanju. Jedan od najznačajnijih sajmova, važnih za kvalitetnu pripremu turističke sezone i ove će godine u svim dvoranama Višnjika tako predstaviti cjelokupan turističko – ugostiteljski spektar proizvoda i usluga. Adriatic Gastro Show, najveća i najkvalitetnija HORECA sajamska manifestacija u regiji okuplja preko tisuću tvrtki izlagača iz dvadeset zemalja svijeta, među kojima i najpoznatija imena iz područja gastronomije, vinarstva i turizma.

Foto: Luka Jeličić
30 posto niže cijene
Cilj manifestacije je pomoći izlagačima da svoje proizvode, usluge i inovacije predstave širokoj publici koju Adriatic Gastro Show okuplja, omogućujući im tako da učvrste dosadašnje i sklope nove poslovne i prijateljske kontakte. Direktor sajma Stipe Šamija tako je kazao kako je u suradnji s Gradom i ŠC – om Višnjik još jednom okupio najeminentnije predstavnike turističke industrije.
– Zadar nam je ponudio sve što nam je u Splitu falilo. Najveći smo sajam ove vrste u regiji. Plod je to i tržišta koje vapi za nečim novim. Dali smo si zato mnogo truda i sa izlagačima potpisali interne ugovore, prema kojima će svu robu i usluge prodane na sajmu nuditi po minimalno 30 posto nižim cijenama, najavio je Šamija, kazavši kako se i sa manjom zaradom može sklopiti dobar posao.

Foto: Luka Jeličić
– Jer, tu su i mali iznajmljivači, obrtnici i domaći iznajmljivači, kojima je svaki cent bitan. Kako se sajam ne bi sveo samo na gledanje, pripremili smo i bogat popratni program, iz kojeg izdvajamo kuharske radionice najboljih domaćih kuhara – Marija Pavića, Hrvoja Zirojevića, Duju Pisca i mnogih drugih. Sajam tako obuhvaća edukativni i izložbeni dio. Vidjeli smo kako je Zadar pun posjetitelja, a sajam je prilika za sve nas da se pokažemo važnima. Većina zato i troši više nego što bi inače, što daje dodatan impuls lokalnoj zajednici i dodanu vrijednost samom sajmu, rezimirao je Šamija. Adriatic Gastro Show kao centralno mjesto okupljanja i veliki logističko – gospodarski skup, koji okuplja sve najvažnije domaće i strane tvrtke u turističkoj industriji.

Foto: Luka Jeličić
Ne postoji artikl, program ili usluga koju dionici turističke industrije ovih dana neće moći pronaći u Zadru. To je najveća vrijednost ovog projekta, koji žiteljima Zadra i okolnih gradova omogućava da u kratkom roku sklope poslove kojima će unaprijediti svoje poslovanje i pripremiti se za novu turističku sezonu. Osim što je Adriatic Gastro Show, vizualno i poslovno atraktivan, okuplja veliki broj posjetitelja i savršena je prilika za sklapanje poslova i poznanstava. No, i samom gradu Zadru nudi pregršt novih mogućnosti.
Jačanje konkurentnosti i potpora
Kako je naglasila pročelnica Upravnog odjela za gospodarstvo, obrtništvo i razvitak otoka Grozdana Perić, ovakva sajamska događanja poduzetnicima i obrtnicima omogućuju priliku za poslovna druženja, sklapanje novih kontakata, predstavljanje proizvoda i inovacija, te upoznavanje konkurencije.
– Ponosimo se biti centrom sajamske industrije u našem dijelu Dalmacije. Jačanje konkurentnosti i potpora lokalnim gospodarskim subjektima jedan je od naših motiva i prioriteta za buduća ulaganja u sajamsku industriju, dodala je Perić. Sajam u svom fokusu ocrtava ono što se u našoj regiji brojnim aktivnostima i projektima želi postići, a to je brendiranje naše županije kao eno – gastro destinacije, za koju imamo sve predispozicije. Ovim posebnim doprinosom hrvatskoj turističkoj, a time i gastro industriji, kao organizatori žele približiti ponudu svim posjetiteljima, a ne samo profesionalcima, te time osigurati izvrsnu priliku da se učvrste dosadašnji i sklope novi poslovni i prijateljski kontakti. Osim izlagačkog dijela, Festival će ugostiti najpoznatija imena iz područja gastronomije, vinarstva i turizma uz bogat popratni program.

Foto: Luka Jeličić
Županijski pročelnik za gospodarstvo i turizam Ante Sjauš je pak napomenuo kako je turizam naša najvažnija gospodarska grana.
– Radimo na jačanju cjelogodišnjeg turizma, a ovaj nam sajam savršeno odgovara, jer pozicioniramo se kao eno – gastro destinacija. On ima i veliki gospodarski značaj, a održava se upravo kada su tradicionalni turistički tokovi u opadanju. Nadam se zato da će ovih nekoliko dana u Zadru biti uspješno i za izlagače, ali i za naše poduzetnike i obrtnike, koji u nama i ovom sajmu svakako imaju kvalitetnog partnera, zaključio je Sjauš. Adriatic Gastro Show odvija se u pravo vrijeme te je dobrodošao kao uvod u predstojeću turističku sezonu. Ovaj festival gastronomije i turizma potencijalni je korak ka poslovnoj suradnji, ali i zrcalo tržišta na kojem se dobiva uvid u ponudu i potražnju. Također, snažan je medij kad su u pitanju novi trendovi, a sa širokim forumom poslovnih subjekata, najbolje je mjesto za umrežavanje.

Foto: Luka Jeličić
najnovije
najčitanije
Novosti
prognoza
Hoće li ova zima biti oštra? Stručnjaci objavili detaljno izvješće
Novosti
MANJKAVOSTI
UZV srca u Zadru za tri dana, a u Puli i Osijeku – dogodine. Međutim, liječnici upozoravaju na jednu stvar…
Crna Kronika
Romsko naselje
Pucao u nevjenčanu suprugu i njezinu sestru. Jedna je umrla
Zadar
PODIZANJE KVALITETE
Športski centar Višnjik nabavlja važnu opremu! ‘Novi sustav omogućit će…’
Nogomet
borba za sp
Italija protiv Sjeverne Irske u Bergamu
Crna Kronika
Nesreća
ZAVRŠEN OČEVID 26-godišnjeg radnika pregazio 19-godišnji kolega
Zadar
NE ZNA SE KRIVAC
OBRAT! Šibenski aktivist uhićen zbog sumnje da je razbio spomen-ploču sad će tužiti policiju
Zadar
Nova funkcija
Bivši župan postao savjetnik, evo gdje će raditi
Scena
ĐURĐICA BARLOVIĆ
Pjevačka ikona preminula je prije 33 godine u zadarskoj bolnici, ostavila je neizbrisiv trag
Hrvatska
UŽASNE UVREDE!