
Foto: Luka Jeličić
Međunarodni Festival gastronomije i turizma – Adriatic Gastro Show ponovno se vratio u Zadar i to u svom jubilarnom – desetom izdanju. Jedan od najznačajnijih sajmova, važnih za kvalitetnu pripremu turističke sezone i ove će godine u svim dvoranama Višnjika tako predstaviti cjelokupan turističko – ugostiteljski spektar proizvoda i usluga. Adriatic Gastro Show, najveća i najkvalitetnija HORECA sajamska manifestacija u regiji okuplja preko tisuću tvrtki izlagača iz dvadeset zemalja svijeta, među kojima i najpoznatija imena iz područja gastronomije, vinarstva i turizma.

Foto: Luka Jeličić
30 posto niže cijene
Cilj manifestacije je pomoći izlagačima da svoje proizvode, usluge i inovacije predstave širokoj publici koju Adriatic Gastro Show okuplja, omogućujući im tako da učvrste dosadašnje i sklope nove poslovne i prijateljske kontakte. Direktor sajma Stipe Šamija tako je kazao kako je u suradnji s Gradom i ŠC – om Višnjik još jednom okupio najeminentnije predstavnike turističke industrije.
– Zadar nam je ponudio sve što nam je u Splitu falilo. Najveći smo sajam ove vrste u regiji. Plod je to i tržišta koje vapi za nečim novim. Dali smo si zato mnogo truda i sa izlagačima potpisali interne ugovore, prema kojima će svu robu i usluge prodane na sajmu nuditi po minimalno 30 posto nižim cijenama, najavio je Šamija, kazavši kako se i sa manjom zaradom može sklopiti dobar posao.

Foto: Luka Jeličić
– Jer, tu su i mali iznajmljivači, obrtnici i domaći iznajmljivači, kojima je svaki cent bitan. Kako se sajam ne bi sveo samo na gledanje, pripremili smo i bogat popratni program, iz kojeg izdvajamo kuharske radionice najboljih domaćih kuhara – Marija Pavića, Hrvoja Zirojevića, Duju Pisca i mnogih drugih. Sajam tako obuhvaća edukativni i izložbeni dio. Vidjeli smo kako je Zadar pun posjetitelja, a sajam je prilika za sve nas da se pokažemo važnima. Većina zato i troši više nego što bi inače, što daje dodatan impuls lokalnoj zajednici i dodanu vrijednost samom sajmu, rezimirao je Šamija. Adriatic Gastro Show kao centralno mjesto okupljanja i veliki logističko – gospodarski skup, koji okuplja sve najvažnije domaće i strane tvrtke u turističkoj industriji.

Foto: Luka Jeličić
Ne postoji artikl, program ili usluga koju dionici turističke industrije ovih dana neće moći pronaći u Zadru. To je najveća vrijednost ovog projekta, koji žiteljima Zadra i okolnih gradova omogućava da u kratkom roku sklope poslove kojima će unaprijediti svoje poslovanje i pripremiti se za novu turističku sezonu. Osim što je Adriatic Gastro Show, vizualno i poslovno atraktivan, okuplja veliki broj posjetitelja i savršena je prilika za sklapanje poslova i poznanstava. No, i samom gradu Zadru nudi pregršt novih mogućnosti.
Jačanje konkurentnosti i potpora
Kako je naglasila pročelnica Upravnog odjela za gospodarstvo, obrtništvo i razvitak otoka Grozdana Perić, ovakva sajamska događanja poduzetnicima i obrtnicima omogućuju priliku za poslovna druženja, sklapanje novih kontakata, predstavljanje proizvoda i inovacija, te upoznavanje konkurencije.
– Ponosimo se biti centrom sajamske industrije u našem dijelu Dalmacije. Jačanje konkurentnosti i potpora lokalnim gospodarskim subjektima jedan je od naših motiva i prioriteta za buduća ulaganja u sajamsku industriju, dodala je Perić. Sajam u svom fokusu ocrtava ono što se u našoj regiji brojnim aktivnostima i projektima želi postići, a to je brendiranje naše županije kao eno – gastro destinacije, za koju imamo sve predispozicije. Ovim posebnim doprinosom hrvatskoj turističkoj, a time i gastro industriji, kao organizatori žele približiti ponudu svim posjetiteljima, a ne samo profesionalcima, te time osigurati izvrsnu priliku da se učvrste dosadašnji i sklope novi poslovni i prijateljski kontakti. Osim izlagačkog dijela, Festival će ugostiti najpoznatija imena iz područja gastronomije, vinarstva i turizma uz bogat popratni program.

Foto: Luka Jeličić
Županijski pročelnik za gospodarstvo i turizam Ante Sjauš je pak napomenuo kako je turizam naša najvažnija gospodarska grana.
– Radimo na jačanju cjelogodišnjeg turizma, a ovaj nam sajam savršeno odgovara, jer pozicioniramo se kao eno – gastro destinacija. On ima i veliki gospodarski značaj, a održava se upravo kada su tradicionalni turistički tokovi u opadanju. Nadam se zato da će ovih nekoliko dana u Zadru biti uspješno i za izlagače, ali i za naše poduzetnike i obrtnike, koji u nama i ovom sajmu svakako imaju kvalitetnog partnera, zaključio je Sjauš. Adriatic Gastro Show odvija se u pravo vrijeme te je dobrodošao kao uvod u predstojeću turističku sezonu. Ovaj festival gastronomije i turizma potencijalni je korak ka poslovnoj suradnji, ali i zrcalo tržišta na kojem se dobiva uvid u ponudu i potražnju. Također, snažan je medij kad su u pitanju novi trendovi, a sa širokim forumom poslovnih subjekata, najbolje je mjesto za umrežavanje.

Foto: Luka Jeličić
najnovije
najčitanije
Zadar
NE SKRIVA NEZADOVOLJSTVO
‘TO NIJE PRAVEDNO’ Građanin ogorčen zbog cijena stanova u Zadru: ‘Vlasnici iskorištavaju priliku…’
Crna Kronika
u tijeku očevid
U teškoj prometnoj nesreći poginula vozačica motocikla
Vaterpolo
prva liga
Zadar 1952 tijesno poražen protiv Mornara
Svijet
katolička ceremonija
Oko 200 tisuća katoličke mladeži odalo počast papi Franji na Trgu sv. Petra
Ostali sportovi
Etiopljanka
Assefa postavila svjetski rekord u maratonu u Londonu
Crna Kronika
TRAGEDIJA U LEPURIMA
[FOTO] Ovo je kuća u kojoj se dogodilo ubojstvo i samoubojstvo. Doznajemo detalje
Crna Kronika
pronađena dva tijela
TRAGEDIJA U LEPURIMA Vatrenim oružje ubio ženu, a zatim i sebe
Zadar
SVETI SAKRAMENT
Restorani za pričesti i krizme rasprodaju se za dvije minute! Provjerili smo kako se kreću cijene
Županija
GRADSKA KNJIŽNICA BIOGRAD
Tihana Jurišić o rastu knjižnice i važnosti timskog rada: “Našu kvalitetu prepoznaju i brojni turisti”
Hrvatska
loše poslovanje