Srijeda, 18. prosinca 2024

Weather icon

Vrijeme danas

9 C°

2. SJEDNICA SKUPŠTINE

TZ grada Zadra ostvario tri milijuna eura prihoda, evo kakva su predviđanja za 2025.

Autor: Portal ZL

18.12.2024. 16:45
TZ grada Zadra ostvario tri milijuna eura prihoda, evo kakva su predviđanja za 2025.

Foto: Luka Jeličić



Danas, u srijedu, 18. prosinca održana je 2. sjednica Skupštine TZ grada Zadra na kojoj su članovi usvojili Izmjene i dopune Godišnjeg programa rada i financijskog plana TZ grada Zadra za 2024. godinu, kao i prijedlog Godišnjeg programa rada i financijskog plana za 2025. godinu, dokumenata koje su ranije usvojili članovi Turističkog vijeća na svojoj prethodnoj sjednici.




Program rada s financijskim planom za 2025. godinu izrađen je sukladno odrednicama Zakona o turističkim zajednicama, Statuta Turističke zajednice grada Zadra, u suradnji s TZ Zadarske županije te smjernicama i uputama Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice.


Izmjenama i dopunama Programa rada s financijskim planom 2024. godine predviđaju se ukupni prihodi s prenesenim prihodom iz prethodne godine u iznosu od 3.045.000,00 eura, dok se ukupni rashodi planiraju u iznosu od 2.730.000,00 eura. Za 2025. godinu predviđaju se ukupni prihodi u iznosu 3.135.000,00 eura i ukupni rashodi u iznosu 3.055.000,00 eura.


Grad Zadar, s pripadajućim mjestima, za razdoblje siječanj-listopad 2024. godine, prema podacima sustava eVisitor bilježi 6% više noćenja (ukupno 2.503.562) i 9% više dolazaka (ukupno 6662.772) u odnosu na isto razdoblje 2023. godine.




Prema podacima turističkog prometa emitivnih tržišta, najveći broj ostvarenih noćenja bilježe turisti iz sljedećih država: Njemačka (398.533), Hrvatska (299.390), Poljska (231.499), Austrija (185.565), Slovenija(125.113), Ujedinjena Kraljevina (114.937), Slovačka (85.553), Italija (78.409) i Francuska (77.061).


U strukturi ukupnog broja turista prema vrsti smještaja, zabilježen je visok udio broja turista u hotelskom smještaju s 39%, zatim slijede objekti u domaćinstvu s 36%, ostali ugostiteljski objekti za smještaj u vlasništvu tvrtki i obrta 14%, u kampovima bilježimo 7%, u nekomercijalnom smještaju 1%, a u nautici 3%.




TZ grada Zadra nastavit će raditi na jačanju brenda i oblikovanju prepoznatljivog identiteta destinacije uz kontinuirano unaprjeđenje turističke ponude. Provedbom strateških dokumenata i Studija prihvatnog kapaciteta, kao i Plana upravljanja destinacijom, u suradnji s javnim i privatnim sektorom, inicirat će se stvaranje atraktivnog i konkurentnog turističkog proizvoda s naglaskom na razvoj održivog turizma.


Također, TZ grada Zadra iskoristio je priliku poželjeti svim građanima ugodne, zdrave i radosne nadolazeće blagdane!