Foto: Arhiva ZL
Proteklih dana građani su se požalili kako imaju problem s nepravilnim obračunom jeftinije struje. Naime, s prelaskom na zimsko računanje vremena, mijenjaju se i razdoblja dnevnih tarifa za obračun pa se utrošena električna energija prema višoj tarifi treba obračunavati u razdoblju od 7 do 21 sat, a prema nižoj tarifi u razdoblju od 21 do 7 sati.
Brojni građani čekaju večernje sate kako bi uključili uređaje veće potrošnje, te na taj način smanjili ionako prevelike račune. Međutim, neki su utvrdili da im se jeftinije računanje struje obračunava od 22 sata, a ne od 21 sat kako bi trebalo. Iz tog razloga smo se obratili HEP-u za pojašnjenje kako je moglo doći do takve greške.
Prenosimo njihov odgovor.
– U trenutku stupanja novog razdoblja i prebacivanja tarife ponekad je moguće da MTU prijamnici ne zaprime signal potreban za prebacivanje tarife na zimsko (ili ljetno) računanje vremena. Također, kod ovakvih situacija može se dogoditi i pomak unatrag, odnosno da se jeftinija tarifa uključuje u 20 sati.
Važno je napomenuti kako prebacivanje tarife i rad MTU prijamnika ne utječu na rad i ispravnost samih mjernih uređaja, kao i da novi (digitalni) mjerni uređaji imaju integrirani prebacivač tarife, tako da se greške mogu daljinski ispraviti. Elektra Zadar planira opremanje svih mjernih mjesta novim naprednim (digitalnim) brojilima do 2029. godine u namjeri poboljšanja kvalitete opskrbe električnom energijom, odgovorili su iz HEP-a.
Iz HEP-a također poručuju građanima da prijave i reklamiraju problem koji su uočili. Na stranicama HEP- objašnjeno je kako se podnose reklamacije.
Dakle, prilikom podnošenja prigovora isti mora sadržavati sve podatke potrebne za identifikaciju krajnjeg kupca, obrazloženje razloga za prigovor, te po potrebi dokumentaciju i druge dokaze na kojim se temelji prigovor, a operator distribucijskog sustava dužan je odgovoriti na pisani prigovor u roku od 15 dana od dana primitka.
– Ukoliko postoji sumnja u kvar, svakako preporučujemo korisnicima da mogući problem prijave HEP ODS-u, odnosno područno nadležnoj elektri. Naime, zbog velikog broja obračunskih mjernih mjesta, suradnja korisnika u prijavljivanju kvarova je ključna.
Također, korisnici imaju pravo na reklamaciju mjernih podataka. Ako se reklamacija pokaže osnovanom, izvršit će se ispravak mjernih podataka, sukladno Općim uvjetima za korištenje mreže i opskrbu električnom energijom, a povrat preplaćenih sredstava korisnik može zatražiti od svog opskrbljivača, poručuju iz HEP-a.
najnovije
najčitanije
Style
Povratak razmrljanosti
Na velika vrata se vraća grunge trend neuredne šminke
Gastro
Rastu zazubice
Recept za ružice od krumpira i slanine koje nestaju u tren oka
Hrvatska
Promjena na čelu redakcije
Slavica Bakić v.d. glavne urednice Novog lista
Svijet
ALOME ZURABIŠVILI
Gruzijska predsjednica stavila veto na zakon o stranim agentima: “To je ruski zakon”
Hrvatska
POTPREDSJEDNIK VLADE
Bačić: Milanovićeva izjava je bizarna
Zadar
ĐIR PO GRADU
[FOTO] Subotnja špica vrvila šetačima, pogledajte koga smo sve sreli
Zadar
zastupnik domovinskog pokreta
Damir Biloglav stavio saborski mandat u mirovanje, evo koji je razlog
Županija
nova nagrada
BRICO IZ SELINA Mladi Matko Jurlina talentom i umijećem pokorio i Portorož!
Zadar
rimski ugovori
Na današnji dan ustaški poglavnik Ante Pavelić prodao Zadar i Dalmaciju Talijanima
Zadar
ADOS-2