Foto: Arhiva ZL
Proteklih dana građani su se požalili kako imaju problem s nepravilnim obračunom jeftinije struje. Naime, s prelaskom na zimsko računanje vremena, mijenjaju se i razdoblja dnevnih tarifa za obračun pa se utrošena električna energija prema višoj tarifi treba obračunavati u razdoblju od 7 do 21 sat, a prema nižoj tarifi u razdoblju od 21 do 7 sati.
Brojni građani čekaju večernje sate kako bi uključili uređaje veće potrošnje, te na taj način smanjili ionako prevelike račune. Međutim, neki su utvrdili da im se jeftinije računanje struje obračunava od 22 sata, a ne od 21 sat kako bi trebalo. Iz tog razloga smo se obratili HEP-u za pojašnjenje kako je moglo doći do takve greške.
Prenosimo njihov odgovor.
– U trenutku stupanja novog razdoblja i prebacivanja tarife ponekad je moguće da MTU prijamnici ne zaprime signal potreban za prebacivanje tarife na zimsko (ili ljetno) računanje vremena. Također, kod ovakvih situacija može se dogoditi i pomak unatrag, odnosno da se jeftinija tarifa uključuje u 20 sati.
Važno je napomenuti kako prebacivanje tarife i rad MTU prijamnika ne utječu na rad i ispravnost samih mjernih uređaja, kao i da novi (digitalni) mjerni uređaji imaju integrirani prebacivač tarife, tako da se greške mogu daljinski ispraviti. Elektra Zadar planira opremanje svih mjernih mjesta novim naprednim (digitalnim) brojilima do 2029. godine u namjeri poboljšanja kvalitete opskrbe električnom energijom, odgovorili su iz HEP-a.
Iz HEP-a također poručuju građanima da prijave i reklamiraju problem koji su uočili. Na stranicama HEP- objašnjeno je kako se podnose reklamacije.
Dakle, prilikom podnošenja prigovora isti mora sadržavati sve podatke potrebne za identifikaciju krajnjeg kupca, obrazloženje razloga za prigovor, te po potrebi dokumentaciju i druge dokaze na kojim se temelji prigovor, a operator distribucijskog sustava dužan je odgovoriti na pisani prigovor u roku od 15 dana od dana primitka.
– Ukoliko postoji sumnja u kvar, svakako preporučujemo korisnicima da mogući problem prijave HEP ODS-u, odnosno područno nadležnoj elektri. Naime, zbog velikog broja obračunskih mjernih mjesta, suradnja korisnika u prijavljivanju kvarova je ključna.
Također, korisnici imaju pravo na reklamaciju mjernih podataka. Ako se reklamacija pokaže osnovanom, izvršit će se ispravak mjernih podataka, sukladno Općim uvjetima za korištenje mreže i opskrbu električnom energijom, a povrat preplaćenih sredstava korisnik može zatražiti od svog opskrbljivača, poručuju iz HEP-a.
najnovije
najčitanije
Zadar & Županija
NEZAVISNI
Erlić neće imati problema s “rukama” na proračunskoj sjednici. Podržat će ga i – Denis Barić
Zadar & Županija
most
Ivan Matić vraća se u Sabor i poručuje: Nastavit ću biti glasan oko intervencija u prostoru!
Advent
KASTAV
Boćarski dom postaje epicentar glazbe, zabave i adventske čarolije
Advent
CRIKVENICA
Spoj mora, čarolije i božićnog raspoloženja
Ostali sportovi
Trenerica JK-a Uskok
Daniela Gluhan: ‘Jedrenje nauči dijete kako samostalno donositi odluke’
Crna Kronika
Nesreća
ZAVRŠEN OČEVID 26-godišnjeg radnika pregazio 19-godišnji kolega
Zadar
NE ZNA SE KRIVAC
OBRAT! Šibenski aktivist uhićen zbog sumnje da je razbio spomen-ploču sad će tužiti policiju
Zadar
Nova funkcija
Bivši župan postao savjetnik, evo gdje će raditi
Scena
ĐURĐICA BARLOVIĆ
Pjevačka ikona preminula je prije 33 godine u zadarskoj bolnici, ostavila je neizbrisiv trag
Hrvatska
UŽASNE UVREDE!