Foto: Luka Jeličić
Među temama koje je uime Odjela Grada Zadra gradonačelnik Branko Dukić uputio gradskim vijećnicima na sljedeću, redovitu sjednicu, a koja je zakazana za 29. studenog, nalazi se i Prijedlog odluke o izmjenama i dopunama Odluke o zakupu javnih površina. O ovim izmjenama i dopunama već su govorili predstavnici Grada i Udruženja obrtnika, a na koje se, uz njihove kolege, poduzetnike, one ponajviše odnose.
U obrazloženju odluke pročelnik Upravnog odjela za gospodarenje gradskom imovinom Tomislav Korona, podsjetio je kako je na snazi Odluka o zakupu javnih površina koju je donijelo Gradsko vijeće 29. prosinca 2017., a koja je dopunjena Odlukom o izmjenama i dopunama ove Odluke od 23. ožujka 2021. Ističu kako je primjenom Odluke o zakupu javnih površina uočena potreba dodatnog reguliranja odredbi zakupa javnih površina, a pogotovo za lokacije u zaštićenoj povijesnoj jezgri.
U Prijedlogu odluke tako se navodi kako se novootvorenim ugostiteljskim objektima uz koje poslovne prostore nije bila predviđena javna površina neće odobriti sklapanje ugovora o zakupu javne površine u razdoblju od 1. siječnja 2024. godine do 31. prosinca 2025. godine na području Mjesnog odbora Poluotok.
Također se predlaže i da gradonačelnik može umanjiti zakupljenu javnu površinu, kao i uskratiti izdavanje novih ugovora o zakupu javne površine zbog potreba javnog interesa, zaštite stare gradske jezgre, kao i u drugim potrebnim slučajevima u kojima je takvo postupanje nužno.
Predlaže se da sadašnjem zakupniku javne površine gradonačelnik može, a ne mora ponuditi neposredno sklapanje novog ugovora, kao i to da gradonačelnik može, a ne mora, raspisati javni natječaj za davanje u zakup javne površine ako sadašnji zakupnik ne prihvati ponudu pod uvjetima koji budu navedeni u odluci o neposrednoj dodjeli u zakup, u roku od 30 dana.
U odnosu na rok dodjele zakupa javnih površina od sedam mjeseci i najdulje razdoblje zakupa, mijenja se na način da se javne površine za stolove, sjedalice i klupe ispred ugostiteljskih objekata dodjeljuju na rok od šest mjeseci i to za razdoblje od 1. travnja do 30. rujna tekuće kalendarske godine, te se dodaje najdulje razdoblje zakupa od tri godine.
Iz Grada pojašnjavaju kako ovakve izmjene imaju za cilj smanjenje ugovora o zakupu javne površine sezonskog karaktera u korist cjelogodišnjeg i višegodišnjeg zakupa, te revitalizacije stare gradske jezgre.
S ciljem poticanja višegodišnjeg zakupa javne površine, zakupnicima javne površine za postavu stolova, sjedalica i klupa ispred ugostiteljskih objekata koji zaključuju ugovore o zakupu javne površine na tri godine, a zakupninu žele platiti unaprijed, iznos zakupnine umanjit će se 10 posto od ugovorenog iznosa.
najnovije
najčitanije
Zadar
humana misija
Ravnateljica Katarina Radeljić: ‘Crveni križ kupio 650 paketa pomoći socijalno ugroženima’
Hrvatska
Poražavajuća istina
Čak 86 posto mladih misli da je Hrvatska zatrovana korupcijom
Crna Kronika
vikend akcija
Pijani vozači uhvaćeni u Zadru i Benkovcu
Crna Kronika
kriminalističko istraživanje
Kod muškarca u Zadru pronađena droga i oružje
Crna Kronika
nepoznat počinitelj
Iz kuće u Benkovcu ukraden novac
Crna Kronika
strava u slavoniji
Nasred ulice izboden muškarac, preminuo u bolnici
Županija
kupnja
I ovu nedjelju otvoren određen broj trgovina u Zadru i županiji, donosimo popis
Zadar
glazbena diva
[FOTO] Doris Dragović napravila pravi spektakl na Višnjiku
Zadar
U OBJEKTIVU
MODNA ANALIZA Gradske ulice i ove su subote bile pune odličnih street style komada
Zadar
OBAVIJEST HEP-A