Foto: Arif Sitnica
S ciljem što ranijeg poticanja potencijalnih posjetitelja na dolazak u destinaciju, TZ Zadarske županije pokrenula je prvu marketinšku kampanju za 2023. godinu na emitivnim tržištima koja posebno dobro reagiraju na rani booking.
Kampanja krovnog naziva See You Soon! cilja postojeće i potencijalne goste Zadarske županije s tri ključna tržišta – Njemačke, Austrije i Nizozemske. Kampanja je ciljano planirana na kraju godine kada su na odabranim tržištima dani kratki, tamni i hladni. Vizualna strategija prati ideju kampanje kroz plave, sunčane i morske motive kako bi se time istaknuli u odnosu na trenutne, uglavnom blagdanske, reklamne kampanje.
Kampanja se realizira u suradnji s najvećim medijskim kućama na svakom tržištu i to isključivo kroz vizualno snažne formate. Okosnicu čini digitalno vanjsko oglašavanje (DOOH) u središtima i najprometnijim lokacijama najvećih gradova (Beč, München, Stuttgart, Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Amstelveen). Kampanja će trajati kroz cijeli prosinac i dio siječnja kako bi se potaknule rane rezervacije.
Kampanja prepoznata diljem Europe
O uspješnosti digitalnih kampanja govori uspješnica Turističke zajednice Zadarske županije za 2022. godinu „Reconnect with yourself – Say YES! to Zadar Region“ koja našla u vrlo jakoj konkurenciju u izboru European Excellence Awards-a.
Kampanja TZ Zadarske županije imala je snažne konkurente gotovo u potpunosti usmjerene na podizanje svijesti o inkluzivnosti i zdravlju. Tu se našla kampanja Blue Balloons lidera u pomagalima za dijabetes tipa 1 također iz Hrvatske, bugarska kampanja The 20th Hero, te dvije rumunjske kampanje – Carrefoura Rumunjska i Regina Maria Rumunjska, kampanju na temu mentalnog zdravlja.
Osnovna ideja digitalne kampanje TZ Zadarske županije Digital bilo je povezivanje sa sobom, povratak sebi nakon dugog i teškog razdoblja izolacije i karantene. Najbolji način za to su mir, tišina, ukusna hrana, kao i čarobne prirodne ljepote koje posjetiteljima nudi Zadarska županija kao turistička destinacija. Sveobuhvatnu kampanju su pratili brojni vizuali s motivima najljepših dijelova Zadarske županije i duhovitim pozivima na dolazak u naše destinacije.
– Iznimno smo zadovoljni i ponosni što je upravo naša kampanja ušla u uži izbor za “European Excellence Awards” što dokazuje njezinu kvalitetu i predstavlja veliki uspjeh posebno kada promotrimo druge konkurente kroz niz kategorija, a to su divovi oglašivačke industrije, poput farmaceutske, automobilske ili retail industrije, izjavila je direktorica TZ Zadarske županije Miaela Kadija.
Pri tom je dodala kako je ova digitalna kampanja samo jedna u nizu komunikacijskih i promidžbenih aktivnosti koju provodi TZ Zadarske županije, a nagrada je poticaj i potvrda kako idemo u dobrome smjeru te radimo taj posao na razini europske oglašivačke konkurencije.
najnovije
najčitanije
Nogomet
Engleska
Manchester City slomio Tottenham i napravio velik korak prema novoj tituli prvaka
Scena
Pred premijeru
Anya Taylor-Joy kao Furiosa u nadolazećem filmu iz Mad Max franšize izgovara jedva tridesetak rečenica
Crna Kronika
KAŽNJEN ZATVOROM
Alkoholizirani 26-godišnji vozač recidivist u Makarskoj kažnjen sa 40 dana zatvora
Svijet
KRALJ
Kralj Karlo III. otkrio svoj prvi portret od krunidbe
Svijet
VELIKA KNJIŽEVNICA
Umrla kanadska nobelovka Alice Munro
Crna Kronika
TRAGEDIJA
Mladić podlegao ozljedama nakon teške prometne nesreće kod Benkovca
Zadar
NEDOSTATAK RADNIKA
Turistička sezona pred vratima, poslodavci u turizmu na mukama
Scena
BABY LASAGNA
U engleskom jeziku pojam “baby lasagna” znači nešto sasvim drugo, iznenadit će vas
Županija
AVANTURA OTOCIMA
[VIDEO] Predstavljen novi trail film zadarskog arhipelaga
Crna Kronika
TUGA