Foto: Luka Jeličić
Ako je suditi po poslovici »po jutru se dan poznaje«, ove nas godine očekuje rekordna turistička sezona. Dokaz tomu je i naš lijepi grad, koji je u prva četiri mjeseca ove godine oborio rekord iz 2019. godine. Dokaz je to da se dobra i kontinuirana promocija na emitivnim tržištima zaista isplati. No, promocija ne vrijedi puno ako turiste u destinaciji ne dočekaju zabavni sadržaji, a Zadar je od početka godine ponovno ugostio neke od naših najpoznatijih manifestacija, kao što je »Tuna, Sushi & Wine Festival« ili, pak, »Zadar Street Food Festival«, koji upravo u razdoblju predsezone služe podebljanju turističkih rezultata i boljoj vidljivosti na međunarodnom tržištu.
Festivali kao pozivnica
– Pokazalo se za sada kako je ciljana promocija na nama bliskim tržištima bila dobar potez, kao i organizacija predsezonskih manifestacija, kazao je direktor zadarske Turističke zajednice Mario Paleka, koji je prije nekoliko dana najavio i treće izdanje zadarskog festivala elektronske glazbe »Zadar Sunset Festival«.
Osim spomenutog festivala koji će u grad u srcu sezone privući oko osam tisuća ljubitelja ove glazbe iz cijelog svijeta, pred nama je i drugo izdanje »Sunset Sport Media Festivala«, projekta koji okuplja vrhunske sportaše i istaknute sportske stručnjake iz područja medija, marketinga i poslovanja.
Prilika je to da najznačajniji međunarodni i domaći stručnjaci podijele svoja znanja i razmišljanja o aktualnim temama te prezentiraju vodeće projekte i inovacije iz svijeta sporta, medija i poslovanja. Trend globalizacije sporta danas je jači nego ikad i upravo zbog te činjenice Sunset Sports Media Festival želi postati jedinstvena i nezaobilazna stanica za sve koji žele držati korak s najnovijim trendovima iz svijeta sporta i medija.
Trend rasta broja turista, noćenja i dolazaka na području grada Zadra i dalje vrtoglavo raste u odnosu na prošlu godinu. Nakon povećanja u prva tri mjeseca, u travnju su u Zadru boravila 44.672 turista, što je povećanje od 42 posto u odnosu na prošlu godinu, kada ih je bilo 31.466.
Oni su ostvarili 41.691 dolazak, što predstavlja povećanje od 40 posto u odnosu na prošlu godinu uz 112.745 noćenja, što je porast od 22 posto.
Preko 200 tisuća noćenja
U razdoblju od siječnja do travnja, prema podacima sustava eVisitor, grad Zadar s pripadajućim mjestima bilježi ukupno 79.592 dolaska i 203.096 ostvarenih noćenja, što je porast od 48 posto u dolascima i 24 posto u noćenjima. U usporedbi s do sada rekordnom i još uvijek referentnom 2019. godinom bilježi se porast od 12% u noćenjima, što potvrđuje tezu da se evidentno radi o rekordnoj turističkoj godini.
– Raduju nas brojke koje dobivamo kroz sustav, iako one nisu ključne poput onih o turističkoj potrošnji, porastu kvalitetnih kapaciteta i zadovoljstvu gostiju. Najave hotelskih kuća i iznajmljivača u obiteljskom smještaju su također odlične za nastavak predsezone i samu sezonu, a mi ćemo našim aktivnostima učiniti sve da gosti budu zadovoljni onim što će doživjeti kod nas, kaže Paleka.
Najviše gostiju u prva četiri mjeseca bilo je iz Hrvatske, a potom slijede gosti iz Njemačke, Austrije, Poljske, Slovenije i Francuske.
najnovije
najčitanije
Košarka
Kvalifikacije za EP
Božić i Smith predvodili Sesarovu družinu do važne pobjede kontra Bosne i Hercegovine
Košarka
Službena potvrda
Pep Guardiola produžio ugovor s Manchester Cityjem
Svijet
otkrio putin
Rusija ispalila hipersoničnu raketu na Ukrajinu kao upozorenje Zapadu
Plodovi zemlje i mora
korisni savjeti
Preporučuje se obaviti jesensku gnojidbu tla
Zadar
crpna postaja maestral
Odvodnja uputila javni poziv stanovnicima dviju zadarskih ulica
Županija
SILBA
FOTO Katamaran Jadrolinije udario o obalu Božave
Scena
IRIS PETRAČ
Tko je supruga Novice Petrača? Bivša zadarska novinarka i glasnogovornica Grada Zadra
Crna Kronika
PU ZADARSKA
U Murvici se zapalio automobil u vožnji, vatrogasci intervenirali
Zadar
INFORMIRAJTE SE!
Višnjik objavio važne upute za posjetitelje koncerta Doris Dragović!
Crna Kronika
zloupotreba položaja