Subota, 2. ožujka 2024

Weather icon

Vrijeme danas

11 C°

PROBLEMI S ISPORUKOM

16 dana agonije: 'Naručeni proizvod 'nestao' u skladištu HP-a, morali smo ga sami pronaći'

Autor: Goran Šimunov

29.09.2023. 12:32
16 dana agonije: 'Naručeni proizvod 'nestao' u skladištu HP-a, morali smo ga sami pronaći'

Foto: iLUSTRACIJA, DUSKO MARUSIC CICI



Na društvenim mrežama, kao i u medijima, brojni naši sugrađani često se žale na probleme koje doživljavaju kao potrošači, puno puta su se pritom žalili i na državnu tvrtku Hrvatska pošta (HP), a i ja, pisac ovih redaka, također sam kao potrošač u prethodnom razdoblju doživio loše iskustvo s ovom tvrtkom. Odmah da kažem kako je u našoj obitelji ova priča s Hrvatskom poštom imala sretan kraj, ali je to samo zbog toga što smo bili strpljivi, uporni i snalažljivi s preprekama koje su se pred nas postavljale. A trebala je to biti obična isporuka naručenog proizvoda na kućnu adresu…


Naš slučaj počeo je posve obično. Naručili smo jedan proizvod od jedne hrvatske tvrtke koja je za njegovu dostavu do naše kućne adrese angažirala dostavnu službu, za koju smo tek naknadno doznali da se radi o HP Expressu. Budući da su nas dostavne tvrtke dosad na neki način razmazile dostavljajući nam u vrlo kratkom roku naručene proizvode, nismo očekivali kako će se isporuka ovog proizvoda razvući. Kada tjedan dana od dana narudžbe ovaj proizvod nije bio isporučen, nazvali smo tvrtku od koje smo ga naručili čiji nam je službenik rekao kako je rok za isporuku ovog proizvoda 7 – 10 radnih dana te da će ga dostaviti HP Express. Znajući za lošu reputaciju HP-a, posebno sklonost njihovih poštara da se ne potrude uopće doći do osoba kojima trebaju nešto dostaviti, već ostavljaju obavijesti na »žutim papirićima« o neuspjeloj dostavi, tada sam prvi put pomislio kako bi i mi s time mogli imati problema, ali sam ipak ostao optimist.


HP-ova SMS poruka


Bili smo strpljivi i čekali da istekne i zadnji, 10. radni dan, unutar kojeg je ovaj proizvod trebao biti isporučen, ali se to nažalost nije dogodilo. Ponovno smo kontaktirali službu ove tvrtke gdje su nam pojasnili kako je Hrvatska pošta propustila ispoštovati ugovoreni rok, a nakon ovog razgovora smo doista i dobili SMS poruku od HP-a s obavijesti kako će naš paket biti isporučen sljedećeg dana. Budući da se to nije dogodilo, odlučili smo odgovor potražiti od HP-a, pa smo putem njihove usluge HP Tracking ukucali broj paketa te smo dobili informaciju kako je baš tog dana pokušana isporuka paketa u određen, sat, minutu i sekundu, a radilo se o poslijepodnevu tog dana. Više članova naše obitelji su baš u to vrijeme bili kod kuće, ali HP-ov poštar nam nije pozvonio ni pokucao na vrata, čak nismo dobili ni žuti papirić o neuspjeloj dostavi.




Naša nervoza koju smo uspješno otklanjali svih ovih dugih dana, budući da je prošlo čak 15 dana od narudžbe ovog proizvoda, prerasla je u ozbiljnu zabrinutost i ljutnju na ponašanje HP-a. Pokušali smo ih kontaktirati telefonom putem njihove Službe za korisnike, ali nakon desetak minuta čekanja na liniji vidjeli smo kako to ne vodi nikuda. Otišli smo tada u jedan poštanski ured u Zadru gdje nam je službenica na šalteru HP-a rekla kako je najvjerojatnije naš paket zapeo u skladištu HP-a na Sinjoretovu te da im svakodnevno dolaze građani kojima misteriozno nestaju pošiljke koje trebaju dobiti te glasno protestiraju kod njih na šalteru.


Foto: SANJIN STRUKIC/PIXSELL


Skladište na Sinjoretovu


– Vaš paket bi Vam trebao biti isporučen sutra, ali ako kolegama u skladište na Sinjoretovu sutra dođe kamion s robom, onda će se vjerojatno ova isporuka odgoditi. Možete se i osobno javiti u skladište, kazala nam je ljubazna službenica.


Otišli smo stoga i u ovo skladište HP-a u kojem smo ponovno imali sreće kada smo naišli na još jednog ljubaznog službenika koji je doista na jednoj polici pronašao naš paket koji je tamo, kako se dalo zaključiti, stajao danima te bi nam, da ga nismo došli preuzeti, bio isporučen tko zna kada. Mi smo, eto, uspjeli doći do našeg paketa, ali pitam se što je s nemalim brojem naših sugrađana koji se ne snalaze s ovim preprekama koje HP postavlja pred njih. Tko će njima pomoći?


Nakon svega moram reći kako ne mrzim ni Hrvatsku poštu ni njihove zaposlenike. Svjestan sam kako se i oni suočavaju s odlascima dijela zaposlenika koji rade fizičke poslove, sortiranje pošiljki i njihovu isporuku, a koji odlaze iz njihove tvrtke tražeći bolje plaćeni posao. I onda mi pada na pamet da sam prije 10-ak godina susreo našeg bivšeg kolegu iz medija koji se, u jeku velike ekonomske krize 2009. – 2015., kada su se nemilice dijelili otkazi i nisu isplaćivale plaće, uspio zaposliti na jednom od tada svima traženih poslova, u državnu tvrtku, Hrvatsku poštu, gdje su plaća i radno mjesto sigurni. Zaposlio se kao poštar, zanimanje iz kojeg se samo nekoliko godina kasnije – bježi.