Nedjelja, 7. srpnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

31 C°

Najbolja ponuda

Prugu Knin - Zadar gradit će Austrijanci

Autor: Nikolina Lucić

05.06.2024. 15:36
Prugu Knin - Zadar gradit će Austrijanci

Foto: Luka Jeličić



HŽ Infrastruktura donijela odluku o odabiru izvođača radova na opsežnom projektu rekonstrukcije i obnove pruge Knin – Zadar. Odluka o odabiru izvođača radova objavljena je na Elektroničkom oglasniku javne nabave RH. Riječ je o tvrtki SWIETLSKY sa sjedištem u Austriji.


– Ponuda tvrtke SWIETELSKY d.o.o. odabrana je kao ekonomski najpovoljnija i dobila je najveći broj bodova sukladno kriterijima za odabir te je u potpunosti u skladu s uvjetima i odredbama Dokumentacije o nabavi. Vrijednost ugovora koji se planira sklopiti za navedene radove nakon izvršnosti odluke o odabiru iznosi 69.711.198,63 eura (bez PDV-a), kazali su nam iz korporativnih komunikacija HŽ Infrastrukture.


Podsjećamo, šest je ponuda ispod procijenjene vrijednosti radova od 90 milijuna eura za radove na rekonstrukciji pruge Zadar – Knin stiglo na adresu HŽ Infrastrukture. Projekt obnove i rekonstrukcije pruge kojom vlakovi već desetljeće ne prometuju najavljuje se kao pravi poticaj za razvoj industrije i turizma u našoj regiji, jer željeznica će stići do teretne luke u Gaženici i Zračne luke Zadar.




Osim zajednice ponuditelja Swietelsky d.o.o., svoje su ponude poslali i Comsa S.A., vrijednosti ponude 74.600.110,16 eura, China Civil Engineering Construction Corporation, vrijednosti ponude 75.095.407,28 eura, Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret A.S., vrijednosti ponude 84.000.000.00 eura, Dogus Insaat ve ticaret Anonim Sirekti sa vrijednošću ponude 89.862.197,83 eura i zajednica ponuditelja Teho Melior d.o.o., Yapi Merkezi Insaat ve Sanayi A.S., čija je vrijednost ponude bila 82.399.285,45 eura, a sve su navedene cijene bez uračunatog PDV-a.


Ovaj projekt se financira iz zajma Europske investicijske banke i europskih sredstava, a u planu je i obnova kolodvora na ovoj dionici te na posljetku nabava modernih putničkih vlakova. Podignut će se nosivost pruge na 22 i pol tone, obnoviti 22 tunela. Također, izmjestit će se pruga iz Bibinja i Sukošana. Sve vrste prometa sjecište će imati u luci Gaženica, gdje bi trebao biti i novi – stari i novi zadarski Željeznički kolodvor, a prema ambicioznim bi najavama Zadar trebao dobiti i tramvaj, tj. gradsku željeznicu, koja će ići do centra grada.