Srijeda, 1. svibnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

24 C°

NATJEČAJI

Otvoren je natječaj za dodjelu studentskih nagrada Mlada nada, kao i za najbolje komunikacijske projekte u regiji

Autor: Portal ZL

05.09.2023. 15:16
Otvoren je natječaj za dodjelu studentskih nagrada Mlada nada, kao i za najbolje komunikacijske projekte u regiji

Foto: HUOJ



Hrvatska udruga za odnose s javnošću raspisala je javni poziv za dodjelu studentske nagrade Mlada nada. HUOJ dodjeljuje studentsku nagradu Mlada nada koja je svojevrsno priznanje strukovne udruge za pokazano znanje, izvrsnosti i zalaganje studenata visokih učilišta. Cilj nagrade je promicanje izvrsnosti među studentima te njihovo motiviranje za stjecanje novih znanja i vještina u području odnosa s javnošću.


Natječaj je otvoren od 1. rujna do 29. rujna 2023. godine do 12 sati te se na njega mogu prijaviti samostalni radovi ili radovi pisani u timu i radovi realizirani u akademskoj godini 2022./2023. u četiri kategorije.


 Hrvatska udruga za odnose s javnošću dodjeljuje studentsku nagradu Mlada nada koja je svojevrsno priznanje strukovne udruge za pokazano znanje, izvrsnosti i zalaganje studenata visokih učilišta.




Cilj nagrade je promicanje izvrsnosti među studentima te njihovo motiviranje za stjecanje novih znanja i vještina u području odnosa s javnošću.


Natječaj je otvoren od 1. rujna do 29. rujna 2023. godine do 12 sati te se na njega mogu prijaviti samostalni radovi ili radovi pisani u timu (za kategorije 1. i 3.) i radovi realizirani u akademskoj godini 2022./2023. u četiri kategorije:


Studentska nagrada HUOJ-a za seminarski rad


Studentska nagrada HUOJ-a za diplomski rad


Studentska nagrada HUOJ-a za komunikacijski plan


Studentska nagrada HUOJ-a za završni rad


Svaku pristiglu prijavu razmatra peteročlani stručni žiri HUOJ-a te ju ocjenjuje prema svakom kriteriju definiranim Pravilnikom o dodjeli godišnjih nagrada Mlada nada. Kriteriji za ocjenjivanje su: stručnost i ozbiljnost pristupu, strukturiranost i preglednost, pismenost i izražavanje te kreativnost i inovativnost. Zadnji rok za prijavu radova je 29. rujna 2023. u 12 sati. Da bi prijava bila valjana potrebno je, uz rad koji se prijavljuje, dostaviti ispunjen obrazac osobnih podataka, Prijavnicu za prijavu projekta, Izjavu o vjerodostojnosti podataka u prijavi i Potvrdu mentora o autentičnosti rada na adresu [email protected].


Svečana dodjela studentskih nagrada predviđena je za drugi tjedan mjeseca studenog 2023. godine te će biti dodijeljena u sklopu godišnje Studentske konferencije, a o točnom vremenu i mjestu dodjele prijavitelji će biti naknadno obaviješteni. Više informacija o natječaju potražite i slanjem upita na [email protected].


Također je otvoren  i javni poziv  za Nagradu The! – za najbolje komunikacijske projekte u regiji. Uvođenjem međunarodne nagrade za odnose s javnošću želimo pokrenuti natjecanje u izvrsnosti stoga pozivamo agencije i korporacije, nevladin sektor i javne ustanove na prijavu svojih najboljih komunikacijskih ostvarenja, poručuju. Na natječaj se mogu prijaviti projekti iz Hrvatske, Slovenije, Srbije i Bosne i Hercegovine, a rok je 2. listopada 2023. godine Prvobitna ideja i želja bila je mogućnost otvaranja nacionalne nagrade međunarodnom tržištu, davanje prilike svima iz regije da se pohvale svojim najboljim ostvarenjima.  Na prošlogodišnji natječaj pristiglo je 19 prijava iz Hrvatske, Slovenije, Srbije i Bosne i Hercegovine i upravo zato ovim putem pozivamo agencije i korporacije, nevladin sektor i javne institucije na prijavu svojih najboljih komunikacijskih ostvarenja u 2022. godini.


Natječaj je otvoren do 2. listopada u 18 sati, a najbolje komunikacijske projekte birat će stručni žiri sastavljen od po tri predstavnika država sudionica, odnosno iz Hrvatske, Slovenije, Srbije i Bosne i Hercegovine. Prijaviti se mogu kampanje realizirane tijekom kalendarske godine, mogu biti lokalne, ali i međudržavne. Krajnji je cilj usmjeriti sve kolege, cijelu struku na izvrsnost.


Otvorene su prijave u devet natjecateljskih kategorija: za odnose s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijamaza odnose s javnošću za velika, mala i srednja trgovačka društva, društveno odgovorno poslovanje, unutrašnju komunikaciju i kriznu komunikaciju, političku i digitalnu komunikaciju te komunikaciju događanja.


„Vrijeme je da krenemo intenzivnije raditi na razmjeni znanja i iskustava jer je tržište u isto vrijeme i malo i veliko, a izvrsni projekti ono su o čemu bi svi, koji su u industriji odnosa s javnošću, trebali biti upoznati i koje bismo trebali slaviti.“, poručuje Mario Aunedi Medek, predsjednik Hrvatske udruge za odnose s javnošću.


Iz HUOJ-a ističu kako ovom nagradom žele usmjeriti struku odnosa s javnošću na izvrsnost te očekuju da će posredno doći do razmjene iskustava, znanja, praćenja trendova, a iz kojih kao struka možemo učiti. Dodatni motiv je naravno i nagrada no i želja da svaki prijavitelj dobije potvrdu da radi dobar posao.