Foto: Osobna arhiva
Gradska knjižnica Zadar danas je bila domaćin edukativnoj radionici na temu društvenih mreža, u sklopu projekta »Izgradnja sustavne podrške organizacijama civilnog društva«.
Projekt vrijedan 53.428,69 EUR-a uz 100% financiranje, sufinancira Europska unija iz Europskog socijalnog fonda, te Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske, a provodi ga ZOE Centar za unapređenje i razvoj zajednice te partner projekta Grad Zadar.
Voditeljica radionice bila je Anica Pintur koja ima višegodišnje iskustvo rada u digitalnom marketingu, s fokusom na društvenim mrežama. Trenutno radi u komunikacijskoj agenciji 404 gdje razvija strategije, osmišljava sadržaj i vodi oglašavanja.
-»Info-room« je sjajan primjer projekta usmjerenog na osnaživanje kapaciteta lokalnih organizacija civilnog društva. Udruge i građanske inicijative imaju priliku kroz niz edukacija steći konkretna znanja koja će im pomoći u rješavanju lokalnih problema kroz provedbu projekata. Radionica »Društvene mreže« pobliže će im pojasniti mogućnosti, ali i značaj ovih kanala u kontekstu digitalnog marketinga, kojim zasigurno mogu doseći široku javnost, kazala je Pintur, dodavši da je u današnjem digitalnom dobu korištenje društvenih mreža postalo gotovo neizbježno za bilo koju organizaciju koja želi ostvariti svoje ciljeve i doprijeti do što većeg broja ljudi.
Poslovni svijet se kontinuirano mijenja, a s njime se mijenjaju i alati koje koristimo za promociju naših proizvoda i usluga. Upravo su društvene mreže postale jedan od najvažnijih alata za javno umrežavanje i promociju.
-Danas je postojanje u digitalnoj sferi nezaobilazno u svakom javnom radu, a upravo na kanalima društvenih mreža imamo priliku potaknuti direktnu komunikaciju s javnosti te je upoznati sa svojim djelovanjem i njegovim posebnostima. Na današnjoj radionici sudionici će imati priliku upoznati najvažnije karakteristike društvenih mreža poput Facebooka, Instagrama, YouTubea i LinkedIna. Također, upoznat će procese kreiranja službenih stranica, povezivanja unutar Meta Business Suitea, mogućnosti koje im nude oglašavačke kampanje te dobre primjere prakse.
Iznimno je važno biti kontinuirano aktivan, prisutan i objavljivati sadržaj koji će informirati, ali i educirati javnost. Upravo ćemo kroz praktični dio ove radionice potaknuti prisutne da definiraju i prepoznaju osnovne komunikacijske pilare koji će im pomoći u osmišljavanju i kreiranju sadržaja za kanale svojih društvenih mreža, zaključila je Pintur.
najnovije
najčitanije
Svijet
francuski predsjednik
Macron po uzoru na Trumpa zaprijetio Kini carinama zbog trgovinskog viška
Ostali sportovi
SKIJANJE
Veleslalom Beaver Creek: Odermatt vodeći nakon prve vožnje, Zubčić bez druge
Nogomet
BUNDESLIGA
Borussia ostvarila pobjedu, Kramarić nastupio
Ostali sportovi
FORMULA 1
Lando Norris novi svjetski prvak
Crna Kronika
ZAVRŠILI IZA REŠETAKA
Dvojici vozača sud odredio zadržavanje u zatvoru zbog najtežih prometnih prekršaja
Županija
KRUH SA SEDAM KORA
MILJENKO JURIŠIĆ: Kad se prvi put vratio doma donio je ‘punu valižu šoldov’
Zadar
Špica
FOTO Lijepo vrijeme izmamilo na Poluotok brojne Zadrane, pogledajte koga smo sreli
Zadar
NEVJEROJATNO!
Mario Tomas: Sve je bila laž! Taksisti: Tužit ćemo ga…
Crna Kronika
PU ZADARSKA
NAPAD NA SILBI! Napali mladića, jedan ga udario bocom u glavu: Uništili i inventar kuće
Crna Kronika
Femicid