
Foto: Osobna arhiva
Gradska knjižnica Zadar danas je bila domaćin edukativnoj radionici na temu društvenih mreža, u sklopu projekta »Izgradnja sustavne podrške organizacijama civilnog društva«.
Projekt vrijedan 53.428,69 EUR-a uz 100% financiranje, sufinancira Europska unija iz Europskog socijalnog fonda, te Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske, a provodi ga ZOE Centar za unapređenje i razvoj zajednice te partner projekta Grad Zadar.
Voditeljica radionice bila je Anica Pintur koja ima višegodišnje iskustvo rada u digitalnom marketingu, s fokusom na društvenim mrežama. Trenutno radi u komunikacijskoj agenciji 404 gdje razvija strategije, osmišljava sadržaj i vodi oglašavanja.
-»Info-room« je sjajan primjer projekta usmjerenog na osnaživanje kapaciteta lokalnih organizacija civilnog društva. Udruge i građanske inicijative imaju priliku kroz niz edukacija steći konkretna znanja koja će im pomoći u rješavanju lokalnih problema kroz provedbu projekata. Radionica »Društvene mreže« pobliže će im pojasniti mogućnosti, ali i značaj ovih kanala u kontekstu digitalnog marketinga, kojim zasigurno mogu doseći široku javnost, kazala je Pintur, dodavši da je u današnjem digitalnom dobu korištenje društvenih mreža postalo gotovo neizbježno za bilo koju organizaciju koja želi ostvariti svoje ciljeve i doprijeti do što većeg broja ljudi.
Poslovni svijet se kontinuirano mijenja, a s njime se mijenjaju i alati koje koristimo za promociju naših proizvoda i usluga. Upravo su društvene mreže postale jedan od najvažnijih alata za javno umrežavanje i promociju.
-Danas je postojanje u digitalnoj sferi nezaobilazno u svakom javnom radu, a upravo na kanalima društvenih mreža imamo priliku potaknuti direktnu komunikaciju s javnosti te je upoznati sa svojim djelovanjem i njegovim posebnostima. Na današnjoj radionici sudionici će imati priliku upoznati najvažnije karakteristike društvenih mreža poput Facebooka, Instagrama, YouTubea i LinkedIna. Također, upoznat će procese kreiranja službenih stranica, povezivanja unutar Meta Business Suitea, mogućnosti koje im nude oglašavačke kampanje te dobre primjere prakse.
Iznimno je važno biti kontinuirano aktivan, prisutan i objavljivati sadržaj koji će informirati, ali i educirati javnost. Upravo ćemo kroz praktični dio ove radionice potaknuti prisutne da definiraju i prepoznaju osnovne komunikacijske pilare koji će im pomoći u osmišljavanju i kreiranju sadržaja za kanale svojih društvenih mreža, zaključila je Pintur.
najnovije
najčitanije
KK Zadar
Prve reakcije nakon pobjede Zadra na Gripama
Jusup: Radili smo dobar pritisak na „pick and rollu“
KK Zadar
VELIKA POBJEDA
Zadrani breaknuli “Žute” na otvaranju finalne serije na Gripama
Novosti
ŠEF NATO-A
Stoltenberg: članstvo Švedske “apsolutno moguće” do srpnja
Novosti
ITALIJA
Troje ozlijeđenih u padu školskog busa u provaliju duboku preko 100 metara
Nogomet
TURSKO PRVENSTVO
Nogometaši Galatasarayja novi korak bliže naslovu prvaka
Zadar
rast broja dolazaka
Mali iznajmljivači u strahu od poreza na apartmane čekaju sezonu
Zadar
Apartman u Selinama
Objavio oglas za apartman i uskoro postao hit, svi žele kod njega
Zadar
SLUČAJ LEDANA
Nasade smo tužili i potražujemo od njih više stotina tisuća eura, a tužit ćemo i Grad
Zadar
Sulude cijene
Cijene trešanja poletjele u nebo, u Zadru su najjeftinije
Ostali sportovi
Dijamantna liga