ponedjeljak, 12. kolovoza 2024

Weather icon

Vrijeme danas

22 C°

SPORA USLUGA

Hrvatska pošta u problemima: Zadrani tjednima čekaju na isporuku paketa

Autor: Goran Šimunov

10.08.2024. 17:20
Hrvatska pošta u problemima: Zadrani tjednima čekaju na isporuku paketa

Foto: Luka Jeličić



Problem nedostatka broja poštara zaposlenih u Hrvatskoj pošti (HP) što dodatno potencira, kako potvrđuju u HP-u, porast paketnog prometa između lipnja i rujna na području Zadarske županije za više od 100 posto u odnosu na ostatak godine, ove se sezone osjeća više nego ikad. Ne samo da kasni dostava paketa i drugih pošiljki već i sami zaposlenici HP-a upućuju građane, koji se raspituju o dostavi naručenog, da to sami odu preuzeti u određenu poslovnicu ove tvrtke ili u njihovo skladište.




U jednoj poznatoj zadarskoj Facebook grupi ovih se dana razvila živa rasprava koju je otvorila jedna naša sugrađanka koja je zapitala: »Imate li vi problem s dostavom paketa preko HP-a? Već 18 dana čekam plaćeni paket.«


– Čekam paket koji je plaćen od 19. srpnja. Od HP-a sam dobila obavijest na kojoj piše ‘prijam’ i to je to. Paket koji sam naručila iz druge trgovine, a koji mi također treba isporučiti HP, čekam od 15. srpnja. No, nema veze, nek si ga nose nazad, ljutito navodi.


Zvali je da sama preuzme paket


– Mene su zvali iz HP-ove poslovnice Relja za dva naša naručena paketa. Nema ih tko dostaviti nama koji stanujemo u Diklu i trebala sam sama ići po njih, otkriva ova Zadranka. S istim problemom s dostavom paketa od strane Hrvatske pošte susrela se još jedna sudionica rasprave koja je navela kako im je jedan zaposlenik HP-a, kada se raspitivala o dostavi paketa, rekao da im je totalna gužva. Kako kaže gospođa, pakete nam nema tko dostaviti. Strpljenja, poručuje.




Još nekoliko sudionika u raspravi požalilo se na dugo čekanje na isporuku paketa od strane HP-a, jedna naša sugrađanka čekala ga je tako 15-ak dana, a druga otkriva kako su iz ove tvrtke primili SMS poruku da im je paket od 22. srpnja u Zagrebu.


– Da, HP uopće ne dostavlja naručeno, već samo pošalju poruku u kojoj ga njihovoj poslovnici možete podići, naglašava joj jedna Zadranka.




– Platili smo naručeno gotovinom, no paket koji nam je HP trebao dostaviti u Novalju na otoku Pagu poslan je u paketomat u Privlaci. I sad moramo ići iz Metajne koja se nalazi na vrlo udaljenom kraju otoka Paga u Privlaku po paket, budući da postoji određen rok za njegovo podizanje, žali se još jedna sugovornica u raspravi.


– Poslan nam je preporučeno paket koji je stigao negdje u Hrvatsku poštu, no za paket koji je stigao nisu nam ostavili niti ceduljicu, niti su nam poslali obavijest SMS-om. Da nisam slučajno otišla pitati u poslovnicu HP-a, paket bi se vratio pošiljatelju, otkriva svoju nevolju ova naša sugrađanka.


Odgovarajući na naš upit iz Ureda za korporativne komunikacije HP – Hrvatske pošte d.d. kažu kako bi za primjere koje smo im naveli svakako trebali konkretni podaci poput broja pošiljke kako bi mogli provjeriti što se točno dogodilo.


Povremena kašnjenja


– Tijekom ljetne sezone, između lipnja i rujna, paketni promet na području Zadarske županije poraste preko 100 posto u odnosu na ostatak godine, i to ponajviše zbog velikog broja vikendaša i turista. U navedenom periodu može doći do povremenih kratkotrajnih kašnjenja u dostavi zbog prometnih gužvi, prvenstveno na otoku Pagu. To znači da je u ljetnim mjesecima broj dostavnih rajona znatno veći u odnosu na ostatak godine, a radnici i resursi preraspodijeljeni su kako bi kvaliteta dostave i dalje bila na očekivanoj razini. Kolege ulažu maksimalne napore kako bi sve pošiljke bile uručene u propisanom rokovima te kako bi korisnici bili zadovoljni uslugom, ističu u HP-u.


Dodaju kako su im kolege iz njihove tvrtke javili da nisu upoznati s pritužbama koje smo im naveli te da stoga pozivaju korisnike da se putem službenih kanala jave njihovom Kontakt-centru na 072/303-304, putem e-maila na [email protected] ili putem kontakt-obrasca na https://obrasci.posta.hr/. Kolege će korisnicima dati sve potrebne informacije.


Ipak, ako bi se naši čitatelji odlučili kontaktirati HP, preporučili bi im da to izbjegavaju učiniti putem njihova telefonskog Kontakt-centra, budući da su već dugo na lošem glasu zbog nemogućnosti da se uspostavi razgovor s telefonskim agentom u razumnom vremenu, već onoga koji naziva desetke minuta drže na otvorenoj liniji.


HP smo također pitali imaju li dovoljno zaposlenika na zadarskom području da mogu osigurati pravovremenu i točnu dostavu paketa i drugih pošiljki, no na ovo pitanje uopće nisu odgovorili, iz čega se dade iščitati kakvo je stvarno stanje.


– Na području Zadarske županije trenutačno su otvorena radna mjesta poštara za opću dostavu na Pašmanu i Ugljanu te operatera u poštanskom uredu na Pagu. Sva otvorena radna mjesta i upute za prijavu nalaze se na našim mrežnim stranicama, navode u Uredu za korporativne komunikacije HP-a.