ponedjeljak, 25. studenog 2024

Weather icon

Vrijeme danas

11 C°

Bond 2

Digitalni marketing treba usmjeriti prema potencijalnim korisnicima

Autor: Marina Vlakić

16.03.2023. 09:54
Digitalni marketing treba usmjeriti prema potencijalnim korisnicima

Foto: Arif Sitnica



U sklopu projekta BOND 2 u Zadru je jučer održana prva od ukupno 10 planiranih radionica na temu »Digitalni marketing«. Nositelj projekta je Hrvatska agencije za malo gospodarstvo, inovacije i investicije.


Predavač na prvoj radionici bio je Željko Riha, komunikacijski stručnjak s višegodišnjim iskustvom u komunikacijama, marketingu i odnosima s javnošću.


– Digitalni marketing je jako popularan, a uvijek se nadovezuju novi kanali, ponekad su neke društvene mreže popularnije od drugih, pojavljuju se neki novi trendovi, poput kratkog video isječka što je popularizirao Tik tok, pa Instagram, Youtube…To je novi element popularan kao što je prije pet godina bila popularna fotografija na Instagramu, izjavio je Riha.




Iako uspješan, digitalni marketing može se poboljšati. Nije cilj, kako objašnjava Riha, samo imati Facebook stranicu, oglašavati se, već više promišljati o potencijalnim korisnicima, kupcima i probati ih pronaći. Na taj način može se sve optimizirati.


Nekima ne treba Instagram, Tik tok jer tamo nemaju ciljanu populaciju, oglašivači se služe i koriste različite platforme, ovisno o ciljanoj publici.


Kao uspješne primjere domaćih tvrtki koje rade dobar posao digitalnog marketinga, Riha je naveo sve bivše članice Agrokora, poput Leda, zatim Kauflanda, Atlantic grupa, sve veće kompanije. Također u hotelskom sektoru veći hotelski lanci, po njegovu mišljenju, rade dobar posao u digitalnom marketingu.


– U Zagrebu, primjerice, mnogi restorani to rade jako dobro i ističu se u odnosu na konkurenciju u ugostiteljstvu, dodaje Riha.


Na radionici su prikazani i svi elementi marketinga i digitalnih kanala, kao i primjeri što je učinkovito, a što nije.


Cilj ovog projekta je povećati razinu poduzetničkih aktivnosti, stvoriti povoljnije poduzetničko okruženje u svim hrvatskim regijama kako bi se osigurao stabilan rast i razvoj cjelokupnog gospodarstva.


Ostale radionice u sklopu projekta BOND 2 održat će se tijekom ožujka i travnja.