
Foto: Luka Jeličić
Ako je suditi po poslovici »po jutru se dan poznaje«, ove nas godine očekuje rekordna turistička sezona. Dokaz tomu je i naš lijepi grad, koji je u prva četiri mjeseca ove godine oborio rekord iz 2019. godine. Dokaz je to da se dobra i kontinuirana promocija na emitivnim tržištima zaista isplati. No, promocija ne vrijedi puno ako turiste u destinaciji ne dočekaju zabavni sadržaji, a Zadar je od početka godine ponovno ugostio neke od naših najpoznatijih manifestacija, kao što je »Tuna, Sushi & Wine Festival« ili, pak, »Zadar Street Food Festival«, koji upravo u razdoblju predsezone služe podebljanju turističkih rezultata i boljoj vidljivosti na međunarodnom tržištu.
Festivali kao pozivnica
– Pokazalo se za sada kako je ciljana promocija na nama bliskim tržištima bila dobar potez, kao i organizacija predsezonskih manifestacija, kazao je direktor zadarske Turističke zajednice Mario Paleka, koji je prije nekoliko dana najavio i treće izdanje zadarskog festivala elektronske glazbe »Zadar Sunset Festival«.
Osim spomenutog festivala koji će u grad u srcu sezone privući oko osam tisuća ljubitelja ove glazbe iz cijelog svijeta, pred nama je i drugo izdanje »Sunset Sport Media Festivala«, projekta koji okuplja vrhunske sportaše i istaknute sportske stručnjake iz područja medija, marketinga i poslovanja.
Prilika je to da najznačajniji međunarodni i domaći stručnjaci podijele svoja znanja i razmišljanja o aktualnim temama te prezentiraju vodeće projekte i inovacije iz svijeta sporta, medija i poslovanja. Trend globalizacije sporta danas je jači nego ikad i upravo zbog te činjenice Sunset Sports Media Festival želi postati jedinstvena i nezaobilazna stanica za sve koji žele držati korak s najnovijim trendovima iz svijeta sporta i medija.
Trend rasta broja turista, noćenja i dolazaka na području grada Zadra i dalje vrtoglavo raste u odnosu na prošlu godinu. Nakon povećanja u prva tri mjeseca, u travnju su u Zadru boravila 44.672 turista, što je povećanje od 42 posto u odnosu na prošlu godinu, kada ih je bilo 31.466.
Oni su ostvarili 41.691 dolazak, što predstavlja povećanje od 40 posto u odnosu na prošlu godinu uz 112.745 noćenja, što je porast od 22 posto.
Preko 200 tisuća noćenja
U razdoblju od siječnja do travnja, prema podacima sustava eVisitor, grad Zadar s pripadajućim mjestima bilježi ukupno 79.592 dolaska i 203.096 ostvarenih noćenja, što je porast od 48 posto u dolascima i 24 posto u noćenjima. U usporedbi s do sada rekordnom i još uvijek referentnom 2019. godinom bilježi se porast od 12% u noćenjima, što potvrđuje tezu da se evidentno radi o rekordnoj turističkoj godini.
– Raduju nas brojke koje dobivamo kroz sustav, iako one nisu ključne poput onih o turističkoj potrošnji, porastu kvalitetnih kapaciteta i zadovoljstvu gostiju. Najave hotelskih kuća i iznajmljivača u obiteljskom smještaju su također odlične za nastavak predsezone i samu sezonu, a mi ćemo našim aktivnostima učiniti sve da gosti budu zadovoljni onim što će doživjeti kod nas, kaže Paleka.
Najviše gostiju u prva četiri mjeseca bilo je iz Hrvatske, a potom slijede gosti iz Njemačke, Austrije, Poljske, Slovenije i Francuske.
najnovije
najčitanije
KK Zadar
Premijer liga, 31. kolo
U utakmici za prestiž Zadrani nadigrali Cedevitu Junior
Zdravlje i ljepota
proljetna depresija
Dulji dani i više svjetla ne znače i bolje psihičko stanje
Kultura
DRUŠTVENA SRIJEDA
Alpinist Mario Celinić gostovao u Zadru i predstavio svoju knjigu
Crna Kronika
PRESUDA suda
Kupač zadobio po život opasne ozljede u Pašmanskom kanalu. Dobio pola odštete jer je kriv koliko i gliseraš
Kultura
ženska solidarnost
Šibenska autorica Maja Gulin predstavila svoju drugu zbirku poezije u Zadru
INFOteka turizma
Okusi otoka
Dvojica braće iz Kali – Nino i Lari – prigrlili su stoku, masline i more: ‘OPG Lungić nudi samo prvoklasno…’
Zadar
Kandidat HDZ-a za gradonačelnika Zadra
ERLIĆ: Idemo u punu profesionalizaciju gradske uprave i firmi, natječaje će nadgledati i vanjske kontrole!
INFOteka turizma
SALI
Obitelj Filipi važan je dio maslinarskog nasljeđa na Dugom otoku! ‘S maslinarstvom smo krenuli…’
INFOteka turizma
Obiteljski posao u Ajderevcu
Obitelj Keča nudi sve što vam treba – pravi mir i dobru domaću hranu
INFOteka turizma
LJUBAČ