
Izgleda da su VW-u poslušali neke od kritika vezane uz Golf 8, na prijelaznom novom modelu koji bi se pred kupcima trebao naći negdje na proljeće, za početak, vraćeni su „pravi“, fizički gumbi na volan, nema više „padova“ osjetljivih na dodir
Kako vrijeme leti. Prošlo je već pet godina kako je predstavljena osma generacija Golfa, što je u današnje vrijeme brzih tehnoloških promjena dosta vremena. Uostalom, još od početka 90-ih, odnosno inauguracije Golfa 3, VW je svakih šest do sedam godina izbacivao novu generaciju ovog popularnog auta C klase. I ako još možda nije vrijeme za sasvim novi Golf 9, za dorađeno rješenje čije ime „8.5“ sugerira prelazni karakter, očito jest.
Golf 8 je uz mnoga unaprjeđenja u odnosu na Golf 7 doživio i nešto kritika zbog radikalnih zahvata u unutrašnjosti automobila, posebno se to odnosi na sasvim digitalizirani cockpit, samo s dodirnim ekranom bez ikakvih gumba, baš kao i na funkcijama na volanu. Izgleda da su VW-u poslušali neke od kritika, na prijelaznom novom modelu koji bi se pred kupcima trebao naći negdje na proljeće, za početak, vraćeni su „pravi“, fizički gumbi na volan, nema više „padova“ osjetljivih na dodir.
Jučer je Volkswagen pustio i prve fotografije „kamufliranog“ redizajniranog Golfa, u GTI inačici koja je zadržala 2.0 motor, doživjela fini „facelifting“ izvana, određena poboljšanja iznutra, uz ugradnju najnovijih tehnoloških dostignuća. Među njima ističe se integracija umjetne inteligencije, famoznog chatbota ChatGPT koji će služiti kao inteligentna nadogradnja već prije u VW vozilima prisutnoj glasovnoj asistenciji pod nazivom IDA. Manje radikalna novost je veći infoteinment ekran koji je u „osmici“ veličine 10.25 inča, a sad je narastao na 12.9 i više nije integriran zajedno s vozačkim displejom, nego odvojen.
Osim fotografija koje odaju uglavnom kozmetičke zahvate na vanjštini, iz Volkswagena još nisu objavili tehničke podatke vezane uz ono što će se kriti ispod haube, no pretpostavlja se da tu neće biti velikih promjena i da će standardni modeli zadržati konfiguraciju 1.0. odnosno 1.5 motora, a GTI verzija 2.0 čijih se 245 konjskih snaga iz dosadašnje “osmice” neće bitno mijenjati.
najnovije
najčitanije
KK Zadar
Premijer liga, 31. kolo
U utakmici za prestiž Zadrani nadigrali Cedevitu Junior
Zdravlje i ljepota
proljetna depresija
Dulji dani i više svjetla ne znače i bolje psihičko stanje
Kultura
DRUŠTVENA SRIJEDA
Alpinist Mario Celinić gostovao u Zadru i predstavio svoju knjigu
Crna Kronika
PRESUDA suda
Kupač zadobio po život opasne ozljede u Pašmanskom kanalu. Dobio pola odštete jer je kriv koliko i gliseraš
Kultura
ženska solidarnost
Šibenska autorica Maja Gulin predstavila svoju drugu zbirku poezije u Zadru
INFOteka turizma
Okusi otoka
Dvojica braće iz Kali – Nino i Lari – prigrlili su stoku, masline i more: ‘OPG Lungić nudi samo prvoklasno…’
Zadar
Kandidat HDZ-a za gradonačelnika Zadra
ERLIĆ: Idemo u punu profesionalizaciju gradske uprave i firmi, natječaje će nadgledati i vanjske kontrole!
INFOteka turizma
SALI
Obitelj Filipi važan je dio maslinarskog nasljeđa na Dugom otoku! ‘S maslinarstvom smo krenuli…’
INFOteka turizma
Obiteljski posao u Ajderevcu
Obitelj Keča nudi sve što vam treba – pravi mir i dobru domaću hranu
INFOteka turizma
LJUBAČ