Foto: Reuters
Spektakularnom utrku, kakvu ovo “sveto mjesto” u kontekstu automoto utrkivanja i zaslužuju, svoj posao odradili su vozači kraljevske moto kategorije. Na utrci u Le Mansu, za Veliku nagradu Francuske u okviru MotoGP prvenstva, do svoje druge pobjede u karijeri u ovoj klasi i druge ovoesezonske pobjede stigao je “Škorpion”, Marco Bezzecchi na Ducattiju u momčadi Valentina Rossija. Drugi i treći bili su vozači Prema Ducattija, Jorge Martin i Johan Zarco. Utrku su obilježila brojna pretjecanja na vodećim pozicijama, ali i nekoliko sudara te padova.

U borbi za treće mjesto u četvrtom krugu, Maverick Vinales prošao je trenutačnog svjetskog prvaka i vodeće u ukupnom poretku Francesca Bagnaiju, ali je izalskom s idealne putanje “otvorio vrata” Bagnaji koji je to pokušao iskoristiti i u pripremi za sljedeći zavoj došlo je do kontakata u kojem niti jeda od vozača nije želio popustiti pa je došlo do novog sudara i obojica su pala sa svog motocikla i završila pored staze. Nakon toga dogodila se rijetko viđena scena u kojoj je umalo došlo do tučnjave, što možete ovdje vidjeti.
Velika obljetnica
Samo što se riješio taj incident došlo je do novog u kojem su sudjelovali Luca Marini i Alex Marquez. Prilikom izalska iz trećeg zavoja, Marini je prakitčki pao s motocikla, ali se nevjerojatnom snaom uspio vratiti na njega, a u tom trenutku naletio je Marquez i udario u njega. Obojica su pala, a Marquez je završio na stazi. Čudom i fantastičnom vožnjom i pažnjom ostalih vozača nije došlo do nikakvog ozbilnijeg incidenta. Posljednji trenutak u kojem se gotovo 300 tisuća ljudi na stazi i milijuni pred malim ekranima držalo za glavu, bio je u predzadnjem krugu u kojem je Marc Marquez, jedan od najboljih motociklista svih vremena i povratnik od ozljede dobivene u prvoj utrci sezone u Portugalu, pao prilikom kočenja. Bila je to klasična vozačka pogreška, a Marc je u tom trenutku bio na drugoj poziciji.
Slučajno se ova posebna staza poklopila s posebnom obljetnicom. Ovo je ujedno bio i 1000. Grand prix vikend u sklopu kraljevske moto klase u povijesti. Zabava na dva kotača počela je davne 1907. godine kada se održala prva moto utrka u povijesti. Poslije Drugog svjetskog rata, 1949. održano je prvo svjetsko moto prvenstvo i tu godinu uzimamo kao početak MotoGP-a kakvog danas poznajemo. Mijenjalji su se izgledi motora, mijenjali su se motori, vozači, timovi, konstruktori, utrošene su milijarde sati u razvoj jurilica na dva kotača, kako bi danas svi ljubitelji moto utrka mogli uživati u zvijerima od preko 400 konjskih snaga. Svjetsko prvenstvo u motociklizmu ujedno je i najstariji automoto natjecanje u povijesti. Nekad se stvari jednostavno moraju poklopiti, kao danas, veličanstvena obljetnica, na veličanstvenoj stazi začinjena veličanstvenom utrku.

najnovije
najčitanije
Svijet
Lav XIV.
Papa kritizirao nepravednu raspodjelu bogatstva u svijetu: ‘Bogati ne žele čuti jecaje Zemlje niti siromašnih’
Moda
Najvažniji trendovi
Ove sezone čarape postaju zvijezdom zimskih kombinacija
Crna Kronika
"Mir i dobro"
Zapljenjeno 1353 komada pirotehnike, ilegalno ju prodavao 29-godišnjak
Svijet
Dumitor
Nesreći na žičari u Crnoj Gori: Jedna osoba poginula, još jedna ozlijeđena
Svijet
Narko mafija
Golema akcija talijanske policije! Oduzeto 1,4 tone droge, privedeno gotovo četiri stotine osoba
Zadar
trgovački centar
[FOTO] EVAKUIRANA SUPERNOVA! Evo što se događa…
Zadar
U 69. godini
Preminuo omiljeni profesor i pedagog Obrtničke škole Gojka Matuline
Županija
Zlatna Luka
Vijeće smijenilo direktoricu s kojom je sukošanski načelnik bio zadovoljan, evo tko ju je naslijedio
Zadar & Županija
boris jović
Zapovjednik JVP Zadar o požaru u Supernovoj: “Stvorila se velika količina dima…”
Zadar
PU ZADARSKA