Najnovija gemeracija Honde CR-V dolazi s klasičnim hibridom kao PHEV, baza im je uvijek ista, benzinac snage 183 »konja«
Jedna od prvih, i kroz godine najpopularnijih SUV-ova kompaktne klase, Hondin CR-V do kraja 2023. godine naći će se u prodaji i u svojoj šestoj generaciji. Kako je najavljeno, odmah nakon predstavljanja dolazi s dvije opcije benzinskih motora – kao standardni hibrid te kao e: PHEV, što pored termičkog agregata ima i onaj električni s karakterističnom baterijom. Istina, e:HEV ima samo elementarnu bateriju kapaciteta 1 kWh, ali je zato e:PHEV sa 17,7 kWh baterijskog kapaciteta i više nego konkretan, štoviše jedan od najboljih na tržištu. Snaga baznog motora je 184 KS, a zanimljivo je da PHEV s navedenom baterijom ima više od osamdeset kilometara električnog dosega, što je i više nego dovoljno za uobičajene dnevne vožnje najvećeg dijela korisnika. Ono što također ističemo podatak je kako klasični hibrid ima i mogućnost integralnog pogona.
Dimenzijama se novi CR-V uklapa u prosjek klase. Duljina mu je 4,71 metar, širina 1,87, dok visina doseže 1,67 metara. Međuosovinski razmak je 2,70 metara. Svi ovi podaci ukazuju na to da je CR-V VI narastao – 10,5 cm je duži, jedan širi te 1,4 cm viši, baš kao što je i međuosovinski razmak narastao za 3,8 cm. Okrenemo li se dodatno njegovoj funkcionalnosti, prtljažnik ima volumen od 586 litara, što je čak 89 više od još uvijek aktualnog CR-V-a, što znači da su povećanja itekako korisno iskorištena. Istina, varijanta e:PHEV ima 72 litre manji volumen prtljažnika od eHEV varijante, što znači da je ostao skoro na razini prethodnika.
Dizajnerski se CR-V evolutivnom metodom jasno nastavlja na prethodnika, baš kao što je izgledom itekako uklopljen u najmodernija strujanja. Uostalom sve generacije CR-V-a su to tako radile. Ne može se izbjeći ni komparacija s izgledom manjeg, HR-V modela, što je također pohvalna činjenica. Unutrašnjost se izgledom nije jako mijenjala, tu je sve ono na što smo kod Honde navikli. Znači – jako funkcionalno, bez pretjeranih »kićenja«, s konkretnom, izdržljivom plastikom visoke kvalitete.
I na kraju još jedna zanimljivost, cijena nam, nažalost, još uvijek nije poznata, nova generacija CR-V-a će se i za europsko tržište proizvoditi u Kini.
najnovije
najčitanije
Nogomet
NJEMAČKI KLUB
Bayer u problemima s ozljedama, Alonso: Možda i ja zaigram
Nogomet
azijska liga prvaka
Pobjeda Al Nassra, dva gola Ronalda, Brozović nastupio
Svijet
AMERIČKI PREDSJEDNIK
Uoči odlaska iz Bijele kuće, Biden posljednji put pomilovao purice
Hrvatska
razgovor
Plenković razgovarao s Trumpom o bilateralnim odnosima i Ukrajini
Hrvatska
PREMIJER
Plenković: Ne postoje nikakvi ‘tajni letovi’, radi se o provedbi Dublinskog režima
Crna Kronika
strava u slavoniji
Nasred ulice izboden muškarac, preminuo u bolnici
Zadar
U OBJEKTIVU
MODNA ANALIZA Gradske ulice i ove su subote bile pune odličnih street style komada
Županija
kupnja
I ovu nedjelju otvoren određen broj trgovina u Zadru i županiji, donosimo popis
Zadarski prsten
odzvonilo neodgovornima
Kamere i kazne s ciljem zaštite prirode u Vrsima
Zadar
glazbena diva