Najnovija gemeracija Honde CR-V dolazi s klasičnim hibridom kao PHEV, baza im je uvijek ista, benzinac snage 183 »konja«
Jedna od prvih, i kroz godine najpopularnijih SUV-ova kompaktne klase, Hondin CR-V do kraja 2023. godine naći će se u prodaji i u svojoj šestoj generaciji. Kako je najavljeno, odmah nakon predstavljanja dolazi s dvije opcije benzinskih motora – kao standardni hibrid te kao e: PHEV, što pored termičkog agregata ima i onaj električni s karakterističnom baterijom. Istina, e:HEV ima samo elementarnu bateriju kapaciteta 1 kWh, ali je zato e:PHEV sa 17,7 kWh baterijskog kapaciteta i više nego konkretan, štoviše jedan od najboljih na tržištu. Snaga baznog motora je 184 KS, a zanimljivo je da PHEV s navedenom baterijom ima više od osamdeset kilometara električnog dosega, što je i više nego dovoljno za uobičajene dnevne vožnje najvećeg dijela korisnika. Ono što također ističemo podatak je kako klasični hibrid ima i mogućnost integralnog pogona.
Dimenzijama se novi CR-V uklapa u prosjek klase. Duljina mu je 4,71 metar, širina 1,87, dok visina doseže 1,67 metara. Međuosovinski razmak je 2,70 metara. Svi ovi podaci ukazuju na to da je CR-V VI narastao – 10,5 cm je duži, jedan širi te 1,4 cm viši, baš kao što je i međuosovinski razmak narastao za 3,8 cm. Okrenemo li se dodatno njegovoj funkcionalnosti, prtljažnik ima volumen od 586 litara, što je čak 89 više od još uvijek aktualnog CR-V-a, što znači da su povećanja itekako korisno iskorištena. Istina, varijanta e:PHEV ima 72 litre manji volumen prtljažnika od eHEV varijante, što znači da je ostao skoro na razini prethodnika.

Dizajnerski se CR-V evolutivnom metodom jasno nastavlja na prethodnika, baš kao što je izgledom itekako uklopljen u najmodernija strujanja. Uostalom sve generacije CR-V-a su to tako radile. Ne može se izbjeći ni komparacija s izgledom manjeg, HR-V modela, što je također pohvalna činjenica. Unutrašnjost se izgledom nije jako mijenjala, tu je sve ono na što smo kod Honde navikli. Znači – jako funkcionalno, bez pretjeranih »kićenja«, s konkretnom, izdržljivom plastikom visoke kvalitete.
I na kraju još jedna zanimljivost, cijena nam, nažalost, još uvijek nije poznata, nova generacija CR-V-a će se i za europsko tržište proizvoditi u Kini.
najnovije
najčitanije
Zadar & Županija
NEZAVISNI
Erlić neće imati problema s “rukama” na proračunskoj sjednici. Podržat će ga i – Denis Barić
Zadar & Županija
most
Ivan Matić vraća se u Sabor i poručuje: Nastavit ću biti glasan oko intervencija u prostoru!
Advent
KASTAV
Boćarski dom postaje epicentar glazbe, zabave i adventske čarolije
Advent
CRIKVENICA
Spoj mora, čarolije i božićnog raspoloženja
Ostali sportovi
Trenerica JK-a Uskok
Daniela Gluhan: ‘Jedrenje nauči dijete kako samostalno donositi odluke’
Crna Kronika
Nesreća
ZAVRŠEN OČEVID 26-godišnjeg radnika pregazio 19-godišnji kolega
Zadar
NE ZNA SE KRIVAC
OBRAT! Šibenski aktivist uhićen zbog sumnje da je razbio spomen-ploču sad će tužiti policiju
Zadar
Nova funkcija
Bivši župan postao savjetnik, evo gdje će raditi
Scena
ĐURĐICA BARLOVIĆ
Pjevačka ikona preminula je prije 33 godine u zadarskoj bolnici, ostavila je neizbrisiv trag
Hrvatska
UŽASNE UVREDE!