
Foto: ŠPICA S MACANOM
TikTokerica Nina Skočak i TikTok konzultant Dario Marčac gosti su nove Špice s Macanom u kojoj su Krešimiru Macanu otkrili sve o Gen Z poduzetnicima, načinima kako se mladi informiraju te je li u digitalnom vremenu moguće biti uspješan u politici ako nisi prisutan na društvenim mrežama.
Studirao je strojarstvo, bavio se glazbom, radio u prodaji da bi na kraju završio na TikToku, ali Dario Marčac pojašnjava da to nije bilo slučajno te da je znanje koje je stekao ranije uspješno upotrijebio u stvaranju zanimljivog contenta i uspješnog plasmana.
“Iskoristio sam potencijal praznoga tržišta”, otkrio je u novoj Špici s Macanom kako je došao na ideju da osnuje firmu Crew koja je otvorila put za kvalitetno oglašavanje na TikToku. Danas surađuje sa stotinama kreatora, vodi profile raznim brendovima i drži brojne edukacije i radionice što ga je naposljetku dovelo na Liderovu listu 30 ispod 30.
Nesuđena glumica Nina Skočak na TikTok je došla bez plana da na njemu stvori karijeru. Sve je počelo kao hobi, a pretvorilo se u jako uspješan biznis. Iako mnogima još nije jasno što točno influenceri rade, Nina objašnjava da su oni ozbiljni poslovni ljudi: “Imamo obrte, knjigovođe, plaćamo poreze, to su sve mali biznismeni.”
Prvi viralni video snimila je na svoj prvi radni dan u EU parlamentu, a kad je shvatila da u njemu sjedi više muškaraca koji se zovu Martin nego onih mlađih od 30 godina odlučila se i kandidirati. Bez novca, vodeći kampanju u potpunosti online, podržalo ju je oko 30 tisuća ljudi zbog čega su o njoj pisali ne samo naši već i europski mediji.
Političarima će biti od velike važnosti da za novu generaciju birača budu prisutni i autentični na društvenim mrežama jer kako gosti Špice pojašnjavaju: “Nove generacije ne guglaju nego tiktokaju.” Iako su pripadnici generacije Z u mnogočemu drugačiji, Nina i Dario razbili su i mitove o sebi, naglasivši da su mladi itekako spremni raditi, samo zbog većeg izbora to mogu pod svojim uvjetima!
U novoj sezoni podcasta Krešimir Macan sa stručnjacima iz različitih sektora donosi novu perspektivu, i razmatra potencijalna rješenja za izazove i aktualnosti iz Hrvatske i svijeta, a prve dvije epizode druge sezone dosegnule su više od 150 tisuća pregleda na YouTubeu i društvenim mrežama. Špica s Macanom premijerno se emitira na YouTube kanalu svake subote od 10 sati, te reemitira na televizijskim kanalima – Libertas TV, TV Zelina, Trend TV i TV Nova, a sve epizode dostupne su i na Spotifyju.
najnovije
najčitanije
Svijet
u rimu
Započeli pregovori SAD-a i Irana o nuklearnim pitanjima
Zdravlje i ljepota
aktivni sastojak
Azelaična kiselina neopjevani je heroj
Nogomet
velški nogometaš
Aaron Ramsey postao igrač-trener u Cardiff Cityju
Zadar
đir gradom
[FOTO] Prekrasno vrijeme u šetnju izmamilo veliki broj građana
Svijet
posjet vatikanu
JD Vance se susreo s visokim predstavnicima Katoličke crkve
Županija
IZABRANA PONUDA
OPASNO RASKRIŽJE Na izlazu iz Murvice kružni tok radit će Colas Hrvatska, evo detalja
Hrvatska
BIVŠA MINISTRICA
OPLELA PO PJEVAČU! Vesna Pusić o Thompsonu: ‘Prodaje politički bezobrazluk, to je svinjarija’
Nogomet
Karlo i Domagoj Torbarina
Tati je nogomet doručak, ručak i večera tako da ni nama nije moglo biti drugačije
KK Zadar
Skinuto breme
KK Zadar službeno izišao iz predstečajne nagodbe, nema više potraživanja prema njemu
Zadar & Županija
Pripreme za "Dan D"