Srijeda, 17. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

17 C°

fitness rutina

Jennifer Aniston podijelila rijedak uvid u svoju rigoroznu rutinu vježbanja

Autor: M. Č.

27.02.2024. 21:19
Jennifer Aniston podijelila rijedak uvid u svoju rigoroznu rutinu vježbanja

Foto: Jennifer Aniston/REUTERS

Evo što poznata glumica radi kako bi ostala u formi.



Svjetski poznata glumica Jennifer Aniston poznata je, osim po svojim glumačkim sposobnostima, i po svojoj zavidnoj figuri. Stoga ne čudi kako je mnoge ugodno iznenadila podijelivši dio svoje fitness rutine s pratiteljima, te otkrila kako ostaje motivirana.


U videu možemo vidjeti glumicu kako vježba zajedno s Dani Coleman, osobnom trenericom za funkcionalno vježbanje u tvrtki Pvolve, kojoj se Aniston službeno pridružila 2021. godine kako bi joj pomogla da ostane aktivna tijekom svojih užurbanih snimanja.


Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli Jennifer Aniston (@jenniferaniston)


,,Bože… Znate one dane kada jednostavno ne želite to raditi? Jednostavno morate“, kazala je u videu glumica, koja je postala poznata kao Rachel Green u popularnoj humorističnoj seriji Prijatelji.  ,,Ako imate jedan od onih ponedjeljaka, razumijem vas. Samo morate to učiniti!”, dodala je u opisu objave.




Što se samih vježbi koje je Aniston na videu izvodila tiče, stručnjaci su za The Independent objasnili kakve učinke oni mogu imati na tijelo.


Prema Jamesu Barru, osobnom treneru u Fitness Firstu, čini se da Aniston radi mješavinu vježbi s vlastitom težinom tijela i složenih vježbi. ,,Vježbe s vlastitom težinom, ili kalistenika, vrsta su vježbi koje uključuju korištenje vlastite tjelesne težine kao otpora. Rade se kako bi se razvila snaga, fleksibilnost i izdržljivost. To mogu biti (ali nisu ograničene na) vježbe poput sklekova, zgibova, čučnjeva, sklekova na ručkama i različitih vrsta trbušnjaka”, kazao je.


Nadalje, Catie Miller, fitness trenerica i osnivačica Barre Series, dodala je da Aniston radi sekvencu podizanja noge na stranu. ,,Podizanje noge na stranu primarno cilja mišiće na strani kuka, uključujući srednji i mali gluteus, kao i tensor fasciae latae. Ti su mišići važni za stabilnost kuka i abdukciju (pomicanje noge dalje od srednje crte tijela). Jačanje tih mišića može pomoći poboljšati stabilnost kuka, ravnotežu i ukupnu snagu donjeg dijela tijela“, objasnila je Miller.