Petak, 10. svibnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

19 C°

uzbuđenje na vrhuncu

Baby Lasagna nakon Dore podijelio dojmove: 'Bio sam na wc-u četiri puta'

Autor: M. Č.

24.02.2024. 09:54
Baby Lasagna nakon Dore podijelio dojmove: 'Bio sam na wc-u četiri puta'

Marko Purišić, poznatiji kao Baby Lasagna, sa svojom se pjesmom Rim Tim Tagi Dim našao među finalistima



Iza nas je druga polufinalna večer Dore 2024., a među finalistima se našao i Marko Purišić, poznatiji kao Baby Lasagna, sa svojom pjesmom Rim Tim Tagi Dim. Svojim je nastupom izazvao mnogo brujanja na društvenim mrežama i u medijima, a na konferenciji za novinare je otkrio svoje dojmove nakon napete večeri.


Za početak, Marko je otkrio da je u zadnje vrijeme imao problema s nesanicom. ,,Spavao sam nekih 4-5 sati, a meni inače treba 9 sati sna”, otkrio je glazbenik. Pa ipak, kako naglašava, manjak sna nije najveći problem koji ima. ,,Nije problem ni nespavanje, već trbuh. To je najgore. Bilo je podne, a ja sam već do tada bio četiri puta na wc-u“, dodao je potom te nasmijao dvoranu.


Mnogi su primijetili i da je pjevač u ruci držao mikrofon, što je neke začudilo, s obzirom na to da je koreografija njegova nastupa vrlo dinamična. Ipak, Marko je potvrdio da mu je nastupanje s mikrofonom u ruci bilo draži izbor, a što se tiče samog balansa između plesa i pjevanja, tvrdi da je mikrofon micao od sebe jer se “malo previše uzbudio”.




Marko se osvrnuo i na činjenicu da je za nastup na Dori bio tek rezervni izbor, uskočivši nakon što je Zsa Zsa odustala od nastupanja. ,,Nije mi teret što sam zamjena. Ne razmišljam previše o tome”, priznao je.


Naposljetku je otkrio i izvor inspiracije za sam nastup. ,,Inspiracija za sam nastup je bila Istra i rock, ali nisam sve sam radio. Puno je tu pametnih ljudi iza mene”, zaključio je Purišić.


Inače, pjesma Rim Tim Tagi Dim uvjerljiv je favorit publike. Naime, snimka nastupa prikupila je više od 190 tisuća pregleda u samo 12 sati nakon objave, a ušla je i u YouTube trending. Radi usporedbe, ostali nastupi iz jučerašnje polufinalne emisije u prosjeku broje oko 10 tisuća pregleda.