
Izgleda da su VW-u poslušali neke od kritika vezane uz Golf 8, na prijelaznom novom modelu koji bi se pred kupcima trebao naći negdje na proljeće, za početak, vraćeni su „pravi“, fizički gumbi na volan, nema više „padova“ osjetljivih na dodir
Kako vrijeme leti. Prošlo je već pet godina kako je predstavljena osma generacija Golfa, što je u današnje vrijeme brzih tehnoloških promjena dosta vremena. Uostalom, još od početka 90-ih, odnosno inauguracije Golfa 3, VW je svakih šest do sedam godina izbacivao novu generaciju ovog popularnog auta C klase. I ako još možda nije vrijeme za sasvim novi Golf 9, za dorađeno rješenje čije ime „8.5“ sugerira prelazni karakter, očito jest.
Golf 8 je uz mnoga unaprjeđenja u odnosu na Golf 7 doživio i nešto kritika zbog radikalnih zahvata u unutrašnjosti automobila, posebno se to odnosi na sasvim digitalizirani cockpit, samo s dodirnim ekranom bez ikakvih gumba, baš kao i na funkcijama na volanu. Izgleda da su VW-u poslušali neke od kritika, na prijelaznom novom modelu koji bi se pred kupcima trebao naći negdje na proljeće, za početak, vraćeni su „pravi“, fizički gumbi na volan, nema više „padova“ osjetljivih na dodir.
Jučer je Volkswagen pustio i prve fotografije „kamufliranog“ redizajniranog Golfa, u GTI inačici koja je zadržala 2.0 motor, doživjela fini „facelifting“ izvana, određena poboljšanja iznutra, uz ugradnju najnovijih tehnoloških dostignuća. Među njima ističe se integracija umjetne inteligencije, famoznog chatbota ChatGPT koji će služiti kao inteligentna nadogradnja već prije u VW vozilima prisutnoj glasovnoj asistenciji pod nazivom IDA. Manje radikalna novost je veći infoteinment ekran koji je u „osmici“ veličine 10.25 inča, a sad je narastao na 12.9 i više nije integriran zajedno s vozačkim displejom, nego odvojen.
Osim fotografija koje odaju uglavnom kozmetičke zahvate na vanjštini, iz Volkswagena još nisu objavili tehničke podatke vezane uz ono što će se kriti ispod haube, no pretpostavlja se da tu neće biti velikih promjena i da će standardni modeli zadržati konfiguraciju 1.0. odnosno 1.5 motora, a GTI verzija 2.0 čijih se 245 konjskih snaga iz dosadašnje “osmice” neće bitno mijenjati.
najnovije
najčitanije
Svijet
blue origin
Ženska posada Bezosove rakete nakon 11 minuta vratila se na Zemlju
Županija
javlja hep
Niz ulica u Zadru i okolici dio utorka bez struje, evo koje
Zadar
radovi
OPET BEZ VODE! Dio Zadra, Kožina i Zatona u utorak bez vode
Županija
tri glazbene škole
Ove srijede smotra učenika glasovira Zadarske županije
Županija
josip kutija
Učenik Srednje škole kneza Branimira Benkovac predstavljat će Zadarsku županiju na Lidranu
Županija
eurojackpot
Sretni dobitnik u Sv. Filipu i Jakovu osvojio Joker 5
Crna Kronika
sudar tri vozila
Prometna nesreća u Murvici, ozlijeđena dvojica
Crna Kronika
sudar
Teška nesreća na A1! Jedna osoba preminula, više ozlijeđenih
Zadar
Izdvojili smo zanimljivosti
Gradsko vijeće u kojem HDZ prvi put nije imao većinu je ‘na zalasku‘. Evo što ga je obilježilo
Nogomet
NA POLJUDU