Izgleda da su VW-u poslušali neke od kritika vezane uz Golf 8, na prijelaznom novom modelu koji bi se pred kupcima trebao naći negdje na proljeće, za početak, vraćeni su „pravi“, fizički gumbi na volan, nema više „padova“ osjetljivih na dodir
Kako vrijeme leti. Prošlo je već pet godina kako je predstavljena osma generacija Golfa, što je u današnje vrijeme brzih tehnoloških promjena dosta vremena. Uostalom, još od početka 90-ih, odnosno inauguracije Golfa 3, VW je svakih šest do sedam godina izbacivao novu generaciju ovog popularnog auta C klase. I ako još možda nije vrijeme za sasvim novi Golf 9, za dorađeno rješenje čije ime „8.5“ sugerira prelazni karakter, očito jest.
Golf 8 je uz mnoga unaprjeđenja u odnosu na Golf 7 doživio i nešto kritika zbog radikalnih zahvata u unutrašnjosti automobila, posebno se to odnosi na sasvim digitalizirani cockpit, samo s dodirnim ekranom bez ikakvih gumba, baš kao i na funkcijama na volanu. Izgleda da su VW-u poslušali neke od kritika, na prijelaznom novom modelu koji bi se pred kupcima trebao naći negdje na proljeće, za početak, vraćeni su „pravi“, fizički gumbi na volan, nema više „padova“ osjetljivih na dodir.
Jučer je Volkswagen pustio i prve fotografije „kamufliranog“ redizajniranog Golfa, u GTI inačici koja je zadržala 2.0 motor, doživjela fini „facelifting“ izvana, određena poboljšanja iznutra, uz ugradnju najnovijih tehnoloških dostignuća. Među njima ističe se integracija umjetne inteligencije, famoznog chatbota ChatGPT koji će služiti kao inteligentna nadogradnja već prije u VW vozilima prisutnoj glasovnoj asistenciji pod nazivom IDA. Manje radikalna novost je veći infoteinment ekran koji je u „osmici“ veličine 10.25 inča, a sad je narastao na 12.9 i više nije integriran zajedno s vozačkim displejom, nego odvojen.
Osim fotografija koje odaju uglavnom kozmetičke zahvate na vanjštini, iz Volkswagena još nisu objavili tehničke podatke vezane uz ono što će se kriti ispod haube, no pretpostavlja se da tu neće biti velikih promjena i da će standardni modeli zadržati konfiguraciju 1.0. odnosno 1.5 motora, a GTI verzija 2.0 čijih se 245 konjskih snaga iz dosadašnje “osmice” neće bitno mijenjati. 
najnovije
najčitanije
Zadar & Županija
GRADSKI VIJEĆNIK
Na Adventu napadnut Daniel Radeta! Napadač mu vikao da je “smrdljiva komunjara”
Zadar & Županija
NEZAVISNI
Erlić neće imati problema s “rukama” na proračunskoj sjednici. Podržat će ga i – Denis Barić
Zadar & Županija
most
Ivan Matić vraća se u Sabor i poručuje: Nastavit ću biti glasan oko intervencija u prostoru!
Advent
KASTAV
Boćarski dom postaje epicentar glazbe, zabave i adventske čarolije
Advent
CRIKVENICA
Spoj mora, čarolije i božićnog raspoloženja
Crna Kronika
Nesreća
ZAVRŠEN OČEVID 26-godišnjeg radnika pregazio 19-godišnji kolega
Zadar
NE ZNA SE KRIVAC
OBRAT! Šibenski aktivist uhićen zbog sumnje da je razbio spomen-ploču sad će tužiti policiju
Zadar
Nova funkcija
Bivši župan postao savjetnik, evo gdje će raditi
Scena
ĐURĐICA BARLOVIĆ
Pjevačka ikona preminula je prije 33 godine u zadarskoj bolnici, ostavila je neizbrisiv trag
Hrvatska
UŽASNE UVREDE!