Izgleda da su VW-u poslušali neke od kritika vezane uz Golf 8, na prijelaznom novom modelu koji bi se pred kupcima trebao naći negdje na proljeće, za početak, vraćeni su „pravi“, fizički gumbi na volan, nema više „padova“ osjetljivih na dodir
Kako vrijeme leti. Prošlo je već pet godina kako je predstavljena osma generacija Golfa, što je u današnje vrijeme brzih tehnoloških promjena dosta vremena. Uostalom, još od početka 90-ih, odnosno inauguracije Golfa 3, VW je svakih šest do sedam godina izbacivao novu generaciju ovog popularnog auta C klase. I ako još možda nije vrijeme za sasvim novi Golf 9, za dorađeno rješenje čije ime „8.5“ sugerira prelazni karakter, očito jest.
Golf 8 je uz mnoga unaprjeđenja u odnosu na Golf 7 doživio i nešto kritika zbog radikalnih zahvata u unutrašnjosti automobila, posebno se to odnosi na sasvim digitalizirani cockpit, samo s dodirnim ekranom bez ikakvih gumba, baš kao i na funkcijama na volanu. Izgleda da su VW-u poslušali neke od kritika, na prijelaznom novom modelu koji bi se pred kupcima trebao naći negdje na proljeće, za početak, vraćeni su „pravi“, fizički gumbi na volan, nema više „padova“ osjetljivih na dodir.
Jučer je Volkswagen pustio i prve fotografije „kamufliranog“ redizajniranog Golfa, u GTI inačici koja je zadržala 2.0 motor, doživjela fini „facelifting“ izvana, određena poboljšanja iznutra, uz ugradnju najnovijih tehnoloških dostignuća. Među njima ističe se integracija umjetne inteligencije, famoznog chatbota ChatGPT koji će služiti kao inteligentna nadogradnja već prije u VW vozilima prisutnoj glasovnoj asistenciji pod nazivom IDA. Manje radikalna novost je veći infoteinment ekran koji je u „osmici“ veličine 10.25 inča, a sad je narastao na 12.9 i više nije integriran zajedno s vozačkim displejom, nego odvojen.
Osim fotografija koje odaju uglavnom kozmetičke zahvate na vanjštini, iz Volkswagena još nisu objavili tehničke podatke vezane uz ono što će se kriti ispod haube, no pretpostavlja se da tu neće biti velikih promjena i da će standardni modeli zadržati konfiguraciju 1.0. odnosno 1.5 motora, a GTI verzija 2.0 čijih se 245 konjskih snaga iz dosadašnje “osmice” neće bitno mijenjati. 
najnovije
najčitanije
Kultura
Zbog narušavanja ugleda
Društvo hrvatskih filmskih redatelja isključilo Matanića iz članstva
Nogomet
Lijepa cifra
Nagradni fond Svjetskog prvenstva u nogometu 655 milijuna dolara, prvak će dobiti 50 milijuna
Hrvatska
Zagrebački nadbiskup
Nadbiskup Kutleša o slučaju časne sestre: ‘Da su mnogi šutjeli, ne bi bilo toliko dezinformacija’
Zadar
Pregled dana
PET VIJESTI DANA Dan obilježili gradonačelnikov susret s medijima i premijera filma ‘260 dana’
Zadar
Sreća u nesreći
Premijera filma 260 dana u Višnjiku nakratko prekinuta jer je gledateljici pozlilo, spasio ju poznati zadarski liječnik
Zadar
Sreća u nesreći
Premijera filma 260 dana u Višnjiku nakratko prekinuta jer je gledateljici pozlilo, spasio ju poznati zadarski liječnik
Zadar & Županija
Ostao bez nasada
Bivši sudionik šou-emisije »Ljubav je na selu« u šoku! Posjekli mu 25 maslina
Zadar & Županija
OD 15. prosinca
Radovin dobio novi vrtić: 55 djece krenulo u tri skupine
Zadar
oprema za rad
Pacijentica upozorila na manjak opreme, Kolega opovrgava: Ginekološka ordinacija ima ultrazvuk, ali…
Zadar
Savršen poklon