Renaultov Clio je od 1990. prodan u 15 milijuna primjeraka, redizajnirana peta generacija pokazala je - s razlogom
Clio je najprodavaniji model Renaulta kojeg je u Hrvatskoj do sada registrirano velikih 70 tisuća, u Europi čak 15 milijuna. Predstavljen je bio 1990. godine, da bi njegova druga generacija ujedno bila i najprodavanija u dugoj niski Clija. Jako je važno naglasiti i to kako je Clio čak dva puta bio najbolji automobil Europe što je vrlo laskavo priznanje.
Današnja, aktualna peta generacija čiji redizajn predstavljamo ističe ono što nam je uvijek jako važno – stalni rast kvalitete te bogatstvo opreme, posebno one sigurnosne. Istaknuo je to Jernej Žefran, product manager, na hrvatskoj premijeri redizajniranog Renault Clija održanoj u Krasici. Omogućeno je na taj način bilo njegovo isprobavanje u svim režimima prometa i prometnica. Zahvaljujući pak zatvorenosti za promet ceste od Livada do Ponte Portona, uputili smo se putem preko Ipši, Oprtlja, Svete Lucije i Grožnjana što se u svakom smislu pokazalo – punim pogotkom.
Riječ je naime o živopisnim cestama koje prolaze kroz jedne od najljepših predjela Istre, k tome veliki su tu usponi – iz doline Mirne diže se na skoro 450 metara visine da bi se do Grožnjana prešlo bezbroj zavoja. Clio pokazuje na tom putu dobru dinamiku, posebno u svojoj hibridnoj izvedbi, a i držanje pravca, bolje rečeno ovjes na razini su znatno većih automobila. Redizajnirani Clio koristi pet motora, ima i dizelsku opciju snage 100 KS, a kod vizualnih promjena ističu se novi dizajn prednjeg odbojnika i maske, dok je straga, također promjenama odbojnika naglašeniji sportski »look«. Neke su boje nove, zanimljiva i potencijalno jako prihvatljiva kod kupaca je zanimljiva redefinicija sive, dok je u unutrašnjost jako naglašen – ekološki moment. Nema kože životinjskog porijekla, a nema ni straha da će se taj materijal trošiti i deformirati korištenjem kao što je to nekad činio »skaj«, dok tkanine imaju biopodrijetlo.
Dakako, kad je Renault u pitanju jako se vodi računa o sigurnosti tako da nalazimo njih čak dvadeset. Za sportski orijentirane vozače, ali i za one koji kod automobila traže sportsku izražajnost, u ponudi je Esprit Alpine verzija, ali samo u opciji s hibridnim motorom.
S obzirom na ono što doživljavamo u postpandemijskim vremenima još su itekako prihvatljive. Ulazna opcija doseže 16.790 eura, dok je prije spomenuti Esprit Alpine najskuplji s 28 tisuća eura. Hibridnu izvedbu treba platiti nešto manje od 26 tisuća eura. Spominjali smo i dizelsku varijantu koja je posebno draga flotnim kupcima, kao i svima koji godišnje prevaljuju dvadeset i više tisuća kilometara – 20,1 tisuća eura što je također dobar odnos uloženo/dobiveno. Sigurni smo naime da se kod takvog Clija prosječna potrošnja može držati ispod pet litara.
Redizajnirana izvedba Clija se u svim opcijama proizvodi u turskoj Bursi, u skoro vrijeme proizvodnja nekih opcija počet će i u susjednom nam Novom Mestu.
najnovije
najčitanije
Nogomet
Liga prvaka
Kakva utakmica na Santiago Bernabeu! Real gubio do 88. minute, preokret s dva gola režirao joker s klupe!
Nogomet
Nogomet
Fiorentina je u finalu Konferencijske lige. Remi u uzvratu je bio dovoljan za Talijane
Košarka
Košarka
Fenerbahče nakon drame s produžetkom u petoj utakmici izborio Final Four Eurolige
Kultura
DAR UMJETNIKA
Na Viru održana izložba “Sv. Josip, zaručnik BD Marije”
Scena
problemi majčinstva
Evo zašto je Danijela Dvornik ljuta na Ellu: ‘Ponekad me baš naljuti pa joj zaprijetim…’
Scena
PJEVAČICA I VODITELJICA
Vlatka Pokos ostala zgrožena plakatom u Zadru: ‘Odvratni seksizam’
Zadar
U 104. GODINI
Preminula Anđelka Mičić, jedna od najstarijih Zadranki
Županija
PUEBLO ESCONDIDO
U Lončarima vas odmah poklopi ljepota krajolika i kreativna odlučnost Marka Simića
Scena
EUROSONG
VIDEO Pogledajte nastup o kojem se priča: Baby Lasagna razvalio na Eurosongu, ne prestaju reakcije
Zadar
LOŠA USLUGA