Foto: Toyota
S prodanih gotovo 900 tisuća primjeraka u Europi od plasiranja na tržište 2017. godine, Toyota C-HR je bio svojevrsna prekretnica za marku i privukao je publiku kojoj su bitni stil i elegancija. Nova Toyota C-HR opravdava svoje nasljeđe i ide korak dalje, posebno usmjeren na zadovoljavanje očekivanja europskih kupaca svojom premium kvalitetom i održivosti.
Nova Toyota C-HR posebno je razvijena kako bi ispunila očekivanja europskih kupaca, što uključuje lokalni dizajn, projektiranje i proizvodnju te primjenu inovativnih novorazvijenih rješenja, uključujući prijem i obradu podataka od drugih vozača širom kontinenta u stvarnom vremenu.
Sve verzije novog modela Toyota C-HR, uključujući Plug-in Hybrid 220, opremljene su najnovijom, petom generacijom Toyotine hibridne tehnologije te imaju značajno unaprijeđenu dinamiku vozila i pružaju osjećaj uzbuđenja pri vožnji koja je sigurna i tiha.
U inačici Plug-in Hybrid 220, nova Toyota C-HR pruža jednostavnu vožnju s dosegom do 66 km, što omogućuje obavljanje svih svakodnevnih vožnji u načinu rada samo na struju, a sve prema uobičajenim potrebama europskih kupaca. Zahvaljujući dvojnom DNA kodu, Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 automatski se prebacuje u hibridni način rada kad se baterija isprazni, što vozaču pruža osjećaj bezbrižnosti i fleksibilnost u vidu vodeće u klasi Toyotine hibridne tehnologije koja jamči neprekidnu učinkovitost pri svakom putovanju.
Pored verzije Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 dostupna su tri hibridna električna pogonska sklopa, što jasno pokazuje Toyotina nastojanja da primijeni više različitih tehnologija na putu k ugljičnoj neutralnosti. Toyota smatra da kupci trebaju više opcija te pristupačna i praktična vozila koja će im pomoći da brže prijeđu na rješenja koja omogućuju smanjivanje emisija CO2, a sve to kako bi se u budućnosti osigurao uspješan prelazak na mobilnost s nula štetnih emisija.
Iznimno učinkovita verzija, Hybrid 140, ima 1,8-litreni motor snage 140 Ks, dok verzija Hybrid 200 kombinira snagu i učinkovitost 2,0-litrenog motora snage 197 Ks i momenta od 190 Nm. Opcija Hybrid 200 AWD-i omogućuje vožnju s pogonom na sve kotače. Osim veće snage i momenta, pruža bolju trakciju i stabilnost, omogućuje precizniju vožnju u zavojima i bezbrižniji osjećaj pri vožnji u različitim uvjetima na cesti.
Osim što je vodeća u klasi po pitanju učinkovitosti na cesti, nova Toyota C-HR dodatno smanjuje štetni utjecaj po okoliš uvođenjem novih, recikliranih materija koji nisu životinjskog porijekla, kao i kroz napredne tehnologije koje smanjuju težinu vozila i omogućuju niže emisije CO2 u fazi proizvodnje.
Toyotin najbolji u klasi PHEV pogonski sklop kombinacija je optimizirane razine upravljivosti, veće udobnosti pri vožnji i boljeg kočenja kako bi osjet pri vožnji verzije Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 bio još moćniji, energičniji i zabavniji. Sve inačice novog modela Toyota C-HR opremljene su najnovijom, petom generacijom Toyotine hibridne tehnologije koja omogućuje savršeno usklađivanje povećanja snage i niskih razina štetnih emisija.
PHEV pogonski sklop modela sastoji se od električnog motora snage 163 DIN KS na prednjoj osovini, dok je energija pohranjena u snažnoj litij-ionskoj bateriji od 13,6 kWh, a tu je i 2,0-litreni motor snage 152 KS. Sustav tako raspolaže ukupnom snagom od 223 KS, što modelu Plug-in Hybrid 220 omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7,4 sekunde.
Performanse su usklađene s učinkovitošću, pa je potrošnja goriva 0,9 l/100 km, a emisije CO2 u WLTP kombiniranom ciklusu vožnje su vrlo niskih 19 g/km. Zahvaljujući sustavu dvostrukog motora bez spojke nema trenja i habanja, pa Plug-in Hybrid 220 može potrošiti značajno manje goriva pri radu u hibridnom načinu u odnosu na većinu konkurentnih PHEV vozila.
Kao i sve četiri opcije pogonskog sklopa modela Toyota C-HR, Plug-in Hybrid 220 dodatno je unaprijeđen kako bi se udovoljilo potrebama europskih kupaca i upotrebljava podatke od svih vozača širom kontinenta u stvarnom vremenu. Odaziv gasa optimiziran je kako bi se postigao direktniji i konzistentniji osjet pri ubrzanju, a to je ostvareno zahvaljujući novoj kalibraciji ulazne osjetljivosti papučice koja omogućuje jednostavnu kontrolu i brzo reagiranje.
Na novom modelu Toyota C-HR živahna upravljivost još je malo poboljšana, a na verziji PHEV to nimalo ne utječe na dinamičnost vožnje dijelom zahvaljujući poboljšanoj Toyotinoj novoj strukturi (TNGA) koja donosi veću torzijsku krutost karoserije i istovremeno smanjuje masu vozila. Prodaja Toyota C-HR Plug-in se u Hrvatskoj očekuje ovih dana.
najnovije
najčitanije
Kultura
HNK zadar
Sutra ne propustite urnebesnu triler komediju TERE I LUCE
Zadar & Županija
Veseli bor
Učenici OŠ Voštarnica okitili jelku u gradskoj upravi, pridružio im se i gradonačelnik
Moda
Mocha Mousse
Pantoneova boja za 2025. bit će hit u bojanju kose, a evo i zašto
Nogomet
KRIVO OZNAČILI KRIM
Ukrajina traži javnu ispriku FIFA-e zbog karte na ždrijebu Svjetskog prvenstva
Ostali sportovi
SKIJANJE
Kolega šesti na slalomu u Val d’Isereu
Zadar
jaka kiša
Poplavilo novo raskrižje na Bilom brigu!
Crna Kronika
navodni sukob
Hrvoje Bajlo tvrdi da ga je napao pijani gradonačelnik Dukić. Policija opovrgnula tvrdnje
Zadar
opovrgava navode
Dukić o tvrdnjama za napad na Bajla: ‘Navodni novinar već godinama manipulira javnost i službe’
Zadar
CTP APARAT
Pomorska škola zadarskom rodilištu donirala sredstva za kupnju vrijednog uređanja
Zadar
ŠPICA