Foto: Toyota
S prodanih gotovo 900 tisuća primjeraka u Europi od plasiranja na tržište 2017. godine, Toyota C-HR je bio svojevrsna prekretnica za marku i privukao je publiku kojoj su bitni stil i elegancija. Nova Toyota C-HR opravdava svoje nasljeđe i ide korak dalje, posebno usmjeren na zadovoljavanje očekivanja europskih kupaca svojom premium kvalitetom i održivosti.
Nova Toyota C-HR posebno je razvijena kako bi ispunila očekivanja europskih kupaca, što uključuje lokalni dizajn, projektiranje i proizvodnju te primjenu inovativnih novorazvijenih rješenja, uključujući prijem i obradu podataka od drugih vozača širom kontinenta u stvarnom vremenu.
Sve verzije novog modela Toyota C-HR, uključujući Plug-in Hybrid 220, opremljene su najnovijom, petom generacijom Toyotine hibridne tehnologije te imaju značajno unaprijeđenu dinamiku vozila i pružaju osjećaj uzbuđenja pri vožnji koja je sigurna i tiha.
U inačici Plug-in Hybrid 220, nova Toyota C-HR pruža jednostavnu vožnju s dosegom do 66 km, što omogućuje obavljanje svih svakodnevnih vožnji u načinu rada samo na struju, a sve prema uobičajenim potrebama europskih kupaca. Zahvaljujući dvojnom DNA kodu, Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 automatski se prebacuje u hibridni način rada kad se baterija isprazni, što vozaču pruža osjećaj bezbrižnosti i fleksibilnost u vidu vodeće u klasi Toyotine hibridne tehnologije koja jamči neprekidnu učinkovitost pri svakom putovanju.
Pored verzije Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 dostupna su tri hibridna električna pogonska sklopa, što jasno pokazuje Toyotina nastojanja da primijeni više različitih tehnologija na putu k ugljičnoj neutralnosti. Toyota smatra da kupci trebaju više opcija te pristupačna i praktična vozila koja će im pomoći da brže prijeđu na rješenja koja omogućuju smanjivanje emisija CO2, a sve to kako bi se u budućnosti osigurao uspješan prelazak na mobilnost s nula štetnih emisija.
Iznimno učinkovita verzija, Hybrid 140, ima 1,8-litreni motor snage 140 Ks, dok verzija Hybrid 200 kombinira snagu i učinkovitost 2,0-litrenog motora snage 197 Ks i momenta od 190 Nm. Opcija Hybrid 200 AWD-i omogućuje vožnju s pogonom na sve kotače. Osim veće snage i momenta, pruža bolju trakciju i stabilnost, omogućuje precizniju vožnju u zavojima i bezbrižniji osjećaj pri vožnji u različitim uvjetima na cesti.
Osim što je vodeća u klasi po pitanju učinkovitosti na cesti, nova Toyota C-HR dodatno smanjuje štetni utjecaj po okoliš uvođenjem novih, recikliranih materija koji nisu životinjskog porijekla, kao i kroz napredne tehnologije koje smanjuju težinu vozila i omogućuju niže emisije CO2 u fazi proizvodnje.
Toyotin najbolji u klasi PHEV pogonski sklop kombinacija je optimizirane razine upravljivosti, veće udobnosti pri vožnji i boljeg kočenja kako bi osjet pri vožnji verzije Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 bio još moćniji, energičniji i zabavniji. Sve inačice novog modela Toyota C-HR opremljene su najnovijom, petom generacijom Toyotine hibridne tehnologije koja omogućuje savršeno usklađivanje povećanja snage i niskih razina štetnih emisija.
PHEV pogonski sklop modela sastoji se od električnog motora snage 163 DIN KS na prednjoj osovini, dok je energija pohranjena u snažnoj litij-ionskoj bateriji od 13,6 kWh, a tu je i 2,0-litreni motor snage 152 KS. Sustav tako raspolaže ukupnom snagom od 223 KS, što modelu Plug-in Hybrid 220 omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7,4 sekunde.
Performanse su usklađene s učinkovitošću, pa je potrošnja goriva 0,9 l/100 km, a emisije CO2 u WLTP kombiniranom ciklusu vožnje su vrlo niskih 19 g/km. Zahvaljujući sustavu dvostrukog motora bez spojke nema trenja i habanja, pa Plug-in Hybrid 220 može potrošiti značajno manje goriva pri radu u hibridnom načinu u odnosu na većinu konkurentnih PHEV vozila.
Kao i sve četiri opcije pogonskog sklopa modela Toyota C-HR, Plug-in Hybrid 220 dodatno je unaprijeđen kako bi se udovoljilo potrebama europskih kupaca i upotrebljava podatke od svih vozača širom kontinenta u stvarnom vremenu. Odaziv gasa optimiziran je kako bi se postigao direktniji i konzistentniji osjet pri ubrzanju, a to je ostvareno zahvaljujući novoj kalibraciji ulazne osjetljivosti papučice koja omogućuje jednostavnu kontrolu i brzo reagiranje.
Na novom modelu Toyota C-HR živahna upravljivost još je malo poboljšana, a na verziji PHEV to nimalo ne utječe na dinamičnost vožnje dijelom zahvaljujući poboljšanoj Toyotinoj novoj strukturi (TNGA) koja donosi veću torzijsku krutost karoserije i istovremeno smanjuje masu vozila. Prodaja Toyota C-HR Plug-in se u Hrvatskoj očekuje ovih dana.
najnovije
najčitanije
Zadar & Županija
Na Sveučilištu u Zadru
Promovirano 35 prvostupnika Odjela za psihologiju: ‘Možda nećete imati milijune pratitelja, ali ćete imati nešto važnije…’
Crna Kronika
Kaznena prijava
Spriječeno krijumčarenje stranih državljana na području Gračaca
Zadar
Zimski park
Škola klizanja na klizalištu ICE PARK Zadar u sklopu ŠC-a Višnjik
Crna Kronika
Kriminalističko istraživanje
Sin zadarske gradske vijećnice prebio oca na spavanju, želio ga natjerati da mu prepiše dio kuće
Hrvatska
Pravobraniteljica za ravnopravnost spolova
Ljubičić: ‘Femicid je predvidljiv i sprječiv, ovo je 17. u Hrvatskoj ove godine’
Crna Kronika
Nesreća
ZAVRŠEN OČEVID 26-godišnjeg radnika pregazio 19-godišnji kolega
Zadar
NE ZNA SE KRIVAC
OBRAT! Šibenski aktivist uhićen zbog sumnje da je razbio spomen-ploču sad će tužiti policiju
Zadar & Županija
GRADSKI VIJEĆNIK
Na Adventu napadnut Daniel Radeta! Napadač mu vikao da je “smrdljiva komunjara”
Zadar
Nova funkcija
Bivši župan postao savjetnik, evo gdje će raditi
Scena
ĐURĐICA BARLOVIĆ