Tvrtka Bugatti Rimac na jednom od najvažnijih automobilskih događaja, The Quail: A Motorsports Gathering u Kaliforniji, predstavila je novi karakter: automobil Nevera R. Osmišljen kao agresivni alter ego Nevere, predstavlja prijelaz s hiper GT automobila u hiper sportski automobil. I kao što mu samo ime govori, razvoj Nevere R slijedi filozofiju brenda Rimac: Radical (radikalan), Rebellious (buntovan), Relentless (neumoljiv).
Zahvaljujući novoj generaciji Rimac sustava All-Wheel Torque Vectoringa i novim naprednim kočnicama, u kombinaciji s novim baterijskim sustavom usmjerenim na performanse i dostupnih 2107 konjskih snaga, Nevera R osmišljena je za uzbudljivu vožnju i savladavanje zavoja.
„Kada smo razvijali Neveru, važan dio zadatka bio je da automobil bude Grand Tourer. Potrudili smo se da bude prostran i udoban automobil, koji predstavlja ravnotežu između uzbudljivosti i iskoristivosti, intuitivnog upravljanja. Konačni je proizvod savršeno uspostavio tu ravnotežu: dobili smo automobil vrhunskih performansi koji je postavio brojne svjetske rekorda i može se udobno voziti tisućama kilometara preko različitih kontinenata. Bila je to prekretnica na tržištu hiperautomobila: prvi električni hiperautomobil koji predvodi novu generaciju i postavlja ljestvicu za performanse na novu razinu. No neprestano smo ga prilagođavali željama kupaca, od kojih su mnogi željeli automobil koji naglašava Neverinu sposobnost savladavanja zavoja zahvaljujući ugrađenoj naprednoj tehnologiji. Naš odgovor na to je Nevera R: posjeduje DNK rekordne Nevere, ali je brži i fokusiraniji“, rekao je Mate Rimac, glavni izvršni direktor Grupe Rimac.
Osvježeni vizualni identitet
Dizajneri i inženjeri u Bugatti Rimcu i Rimac Technologyju detaljno su utvrdili Neverine karakteristike i preinačili određene elemente i dinamiku vožnje kako bi od Nevere kreirali novi karakter. Pored fokusiranije dinamike vožnje, baterije koja je usmjerena na performanse, veće snage i naprednijih kočnica, Nevera R ima i osvježeni vizualni identitet koji se temelji na performansama.
U dizajnu Nevera R ističu se čiste površine i naglasak na savršene proporcije. Osim toga, ne samo da se doima nižim i elegantnijim, već je i nagnut prema naprijed s obzirom na to da ima veće stražnje stražnje kotače promjera 21 inča i prednje kotače promjera 20 inča. Prednji dio automobila upečatljiv je i tehničke prirode, s vodoravnim linijama koje naglašavaju aerodinamičnu učinkovitost, položaj i širinu. Sa strane je uočljiva skladna ravnoteža boje karoserije i dijelova koji su završeni u vidljivom karbonu, što dodatno ističe bezvremenski, dinamičan profil automobila. Novo stilsko rješenje za kotače ističe se duljim žbicama kako bi se naglasila njihova veličina i jasna podjela boja. Veliko stražnje fiksno krilo u kombinaciji s agresivnim aerodinamičnim elementima, koji uključuju novi veliki difuzor, povećava potisnu silu (downforce) za 15 posto i aerodinamičnu učinkovitost za 10 posto u odnosu na Neveru. Zahvaljujući novim gumama Michelin Cup 2, ukupno podupravljanje (understeer) smanjeno je za 10 posto, bočno prianjanje (lateral grip) povećano je za 5 posto, a vrijeme kruga (lap time) na stazi za testiranje upravljivosti Nardo sniženo je za 3,8 sekundi. Takvom kombinacijom negativnog bočnog nagiba kotača, jačeg prianjanja novih guma i dodatnog downforcea, Nevera R u stanju je prkositi zakonima fizike kao nikada do sada. Svaki pojedini element automobila, izrađen u skladu s dizajn filozofijom koja je usmjerena na performanse, osmišljen je kako bi rezultirao agilnošću i većom upravljivosti.
Nevera R donosi poboljšane performanse i još veći naglasak na povratne informacije samome vozaču. Zahvaljujući novoj generaciji sustava Rimac All-Wheel Torque Vectoring (R-AWTV), koji je iznova podešen kako bi se maksimalno iskoristio potencijal guma visokih performansi, novi automobil omogućuje oštrije, čvršće skretanje u zavojima. Jači downforce pruža veću stabilnost i bočne performanse, te postavlja nove standarde kada je riječ o uzbudljivosti vožnje po zavojitim cestama, a povremeno i po trkaćim stazama. Sustavu za sprječavanje proklizavanja pogonskih kotača dodane su mogućnosti sustava R-AWTV, što osigurava predvidljivost čak i u uvjetima mokrih kolnika. Drift način vožnje prilagođen je novim gumama, dok je upravljački sustav dorađen za oštriju reakciju i jasnije povratne informacije vozaču.
Automobil dolazi opremljen novom generacijom Rimac Technology baterijskog sustava od 108 kWh, i koristi najsuvremeniju tehnologiju za pružanje više snage i učinkovitosti u novom i lakšem „pakiranju“. Osim toga, uz dostupnih 2107 konjskih snaga, Nevera R donosi i brže pravocrtne performanse od dosadašnje Nevere, postižući brzinu do 300 km/h za čak 8,66 sekundi. Nove karbonsko-keramičke kočnice EVO2 sa slojem silikonske matrice povećavaju performanse pri zaustavljanju, te unaprjeđuju hlađenje i istrajnost pri uporabi.
Novi automobil Nevera R premijerno je predstavljen u boji pod nazivom Nebula Green i, kao takav, predstavlja vizualnu evoluciju priče o brendu Rimac, s Lightning Green zelenim elementima modela Nevera Time Attack sada u novoj paleti boja, iznutra i izvana. Unutrašnjosti Nevere, koja je fokusirana na vozača i iznimno prilagodljiva, dodane su nove opcije boja i prilagodbi po želji kupca. Boja na karbonskim elementima, poput osnovne strukture kontrolne ploče i ukrasa na središnjoj konzoli, može biti istovjetna boji izvana ili se promijeniti u skladu sa željama kupca.
Broj proizvedenih automobila Nevera R bit će ograničen na do 40 primjeraka diljem svijeta, a početna cijena je 2,3 milijuna Eura.
O brendu Rimac Automobili
Brend Rimac Automobili dio je tvrtke Bugatti Rimac, a njezin je većinski dioničar Rimac Group. Bugatti Rimac predstavlja spoj prepoznatljive agilnosti Rimac brenda, tehničke ekspertize i inoviranja na polju tehnologije električnih vozila s Bugattijevom tradicijom dizajna i izrade nekih od najslavnijih svjetskih automobila koja traje već 116 godina. Rimac Group osnovao je Mate Rimac 2009. godine (tadašnji naziv: Rimac Automobili), a njegov prvi potpuno električni super automobil Concept_One predstavljen je 2011. Godine 2018. Rimac tim predstavio je C_Two, novu generaciju električnih hiperautomobila, koji se zatim razvio u današnju Neveru. Sjedište brenda smješteno je na Rimac Kampusu, koji se prostire na 100.000 četvornih metara i čija vrijednost iznosi više od 200 milijuna eura. U kampusu je smještena i tvrtka Rimac Technology.
najnovije
najčitanije
Crna Kronika
zloupotreba položaja
Zadarskim liječnicima odbijena žalba, rješenje o provođenju istrage pravomoćno
Županija
velika obljetnica
Društvo dobrovoljnih darivatelja krvi otoka Silbe proslavilo 50 godina
Plodovi zemlje i mora
statistički podaci
Proizvođačke cijene poljoprivrednih proizvoda porasle za 2,4 posto
Moda
Tortoise Nails
Svijet manikura dobio je novi jesenski trend
Hrvatska
veliki uspjesi
Predsjednik odlikovao paraolimpijce i olimpijce iz Pariza
Županija
TUŽNI ODLAZAK
VIŠE OD BRODA Šarini su živjeli s ‘Princem Zadra’: ‘Godinama smo radili s njim, živjeli, dizali…’
Kultura
Alba Miočev
Mlada zadarska slikarica osvojila Grand Prix: “Bitno je da svaki dan uđem u atelje, čak i ako ne slikam…”
Županija
POTPORE
Božićnice za umirovljenike će isplaćivati većina općina i gradova u Zadarskoj županiji, donosimo iznose
Zadar
OD KALELARGE DO AUSTRALIJE
Zadarski kantautor Marin Modrić objavio svoj prvi singl: ‘Ulična svirka je kao otvorena proba…’
Zadar
OBAVIJEST HEP-A