
Nissanov benzinac snage 94 KS pojačan je s dva elektromotora, ukupna snaga143 KS
Nakon dvije godine Nissan Juke, jedan od najprivlačnijih malih crossovera, dobio je i svoju hibridnu varijantu. Sve je u ovoj verziji novo pa tako i Nissanov 1,6-litreni benzinac snage 94 KS s dva elektromotora, od kojih glavni ima 49 »konja« tako da je ukupna snaga povezanog sustava 143 KS. Unatoč snazi, emisija CO2 je sasvim prihvatljivih 114 g/km uz prosječnu potrošnju od fantastičnih 5,2 l/100 km. I to ne samo na papiru jer sa sličnim prosjekom Juke nam se iskazivao i tijekom testiranja.
Dinamika mu je također učinkovita, od 0 do 100 km/h dolazi za 10,1 sekundu dok mu je maksimalna brzina trendovski nevelikih 166 km/h. Ono što dodatno oduševljava je sigurnost s kojom ulazi i u najteže brzinske okršaje. Baš sportski nastrojena »makina« koja vabi na nešto bržu vožnju, posebno u težim konfiguracijama zavojitih uspona.
Ono što uz sam pogon ističemo kao novost, uvođenjem hibridnosti Juke je doživio određene, nevelike promjene u dizajnu. Razina opreme »tekna« podrazumijeva instrument ploču od dva okrugla analogna brojača, dok je u sredini putno računalo.
Dimenzijama, Juke u duljinu doseže 4210 mm, 1595 mm je visok te širok 1800 mm. Značajno se u odnosu na prvu generaciju protegao i u zoni međuosovinskog razmaka – na 2636 mm što je porast veći od deset centimetara. Jako se to osjeti u unutrašnjosti, zapravo u svim dijelovima karoserije. Jer dok se kod prijašnje generacije često zamjeralo funkcionalnosti Jukea, danas je to sasvim druga priča. Odignutost od tla također nije mala, iznosi 172 mm.
Juke i dalje plijeni sportskim, dinamičnim dizajnom. Kvalitetom i minucioznim promišljanjem, značajna je pažnja posvećena svakom detalju. Zahvaljujući svemu, jako mu je dobra i aerodinamičnost koja također doprinosi njegovom ekološkom karakteru. Tu je i stražnji spojler što pomaže stabilitetu, ali i aerodinamičnosti te samim time i nižoj potrošnji.
Privlačni su i detalji, pa tako i novi dvobojni 17-colni aluminijski naplatci i jednaki takvi oni u dimenziji od 19-cola. Riječ je o naplacima Nissan Ariye s penumaticima dimenzija 225/45R19. Ono što je također dobro s obzirom na hibridnost i dolazak nekih od komponenti nepoznatih kod običnih benzinaca, težina je od 1441 kilograma.
Cijene novog Jukea nisu niske, dapače, mada je nešto manje od 22 tisuće eura u baznoj verziji očekivano kao i uobičajeno kod sličnih modela. Hibridna verzija poput testirane starta s 29 tisuća eura, a prava raskoš opreme koja se pronalazi kod testnog »tekna« modela, istaknimo da je tu i automatski »multi-mode« mjenjač, dvobojna karoserija, fantastično Bose Personal Plus audiosustav, grijana prednja sjedala dovodi do popriličnog iznosa i 33,5 tisuća vrijednog Jukea. Mnogo, ali istaknuli smo – kad govorimo o novoj generaciji Jukea, govorimo i o premium vozilu. Kako god to tko doživljavao. Ne mora naime automobil biti njemačkog predznaka da bi se tretirao s prestižnim premium pridjevom. Hibridni Juke je naprosto moderan, privlačan i kvalitetan automobil koji k tome pruža mnogo užitaka u vožnji. Stoga tko može – zašto ne.
najnovije
najčitanije
Crna Kronika
TAJLAND
Dječak ubio dvije osobe u pucnjavi u luskuznom trgovačkom centru u Bangkoku
Zadar & Županija
Rujan na Pagu
U paškoj solani završena manifestacija “Misec paške soli”
Scena
RAZJAŠNJENJE MISTERIJA
Nakon uhićenja osumnjičenika za Tupacovo ubojstvo, oglasila se i Jada Pinkett Smith
Nogomet
LOGIČAN POTEZ
Osijek uručio otkaz treneru i sportskom direktoru
Zadar
slučaj zaražene svinje
Zadarski lovoovlaštenici sudjelovali na sastanku za suzbijanje afričke svinjske kuge
Crna Kronika
STRAŠNA NESREĆA
Djevojku (17) iz okolice Benkovca na odmorištu Sokolac pregazio autobus
Crna Kronika
POGINULA 17 - GODIŠNJAKINJA
„Nitko nije shvatio odmah što se događa. A onda smo vidjeli tijelo na tlu…“
Zadar & Županija
u Sv. Petru u Šumi
Izbor najuzornije hrvatske seoske žene: Zadarsku županiju predstavljat će Marina Šunić iz Rodaljica
Crna Kronika
Intervenirala policija
Unatoč zabranama, 49-godišnjakinja u dvorištu naložila vatru
Županija
dug za cestu