Foto: SERGEJ DRECHSLER
Proizvođači automobila jasno su definirali koliko napumpane moraju biti gume na pojedinim modelima. Velika odstupanja nisu dobra. Tek u u nekim modelima proizvođači navode koliko se tlak mora povećati u slučaju vožnje s punim automobilom, sa svim zauzetim sjedalima i prtljagom, piše revija HAK.
Ponovimo, gume s niskim tlakom se pretjerano zagrijavaju i može im se smanjiti vijek trajanja do 20 %. Odnosno, umjesto da traju oko 40.000 kilometara, morat ćete ih zamijeniti na 32.000 kilometara. Također, povećava se i opasnost od pucanja guma.
U prenapuhanim gumama, bočne stijenke i gazni sloj postaju tvrđi nego inače, a kontaktna površina gume na cesti se smanjuje, što uzrokuje njezino brže trošenje. Ova promjena može smanjiti trakciju i performanse…
najnovije
najčitanije
Hrvatska
Stanje na cestama
HAK: Ponegdje magla, zbog niskih temperatura moguća poledica
Zadar
DHMZ
Pretežno oblačno, povremeno s kišom
Zadar
ŽIVOTNA BURA
Mlada Pažanka Željka Crljenko Mihlin djelima dokazuje da je između osmijeha i očaja samo – odluka
Novosti
el gordo isplaćen 198 puta
Španjolska božićna lutrija isplatila rekordnih 2,77 milijardi eura dobitaka
Novosti
neprihvatljive izjave
Danska zbog Grenlanda pozvala na razgovor veleposlanika SAD-a
Crna Kronika
Tri kaznena djela
ŠEFICA POZNATE ZADARSKE KONOBE IZBJEGLA ZATVOR Pokrala konobu i državu, vratit će 300 tisuća eura
Crna Kronika
kontrola prometa
VOZIO PIJAN I NADROGIRAN Prošao bi ‘lišo’ da nije skretao preko pune crte
Nogomet
INTERVJU S TROYOM DAYAKOM
Prvi strijelac protiv Vatrenih ispričao nam je nevjerojatnu priču: ‘Doznao sam da imam hrvatske korijene!’
Moda
LOOKOVI ZA BOŽIĆNE DANE
Duge suknje, šljokice i čipka za blagdane bez modnih promašaja
Zadar
Jasenka Lulić-Štorić