Foto: SERGEJ DRECHSLER
Proizvođači automobila jasno su definirali koliko napumpane moraju biti gume na pojedinim modelima. Velika odstupanja nisu dobra. Tek u u nekim modelima proizvođači navode koliko se tlak mora povećati u slučaju vožnje s punim automobilom, sa svim zauzetim sjedalima i prtljagom, piše revija HAK.
Ponovimo, gume s niskim tlakom se pretjerano zagrijavaju i može im se smanjiti vijek trajanja do 20 %. Odnosno, umjesto da traju oko 40.000 kilometara, morat ćete ih zamijeniti na 32.000 kilometara. Također, povećava se i opasnost od pucanja guma.
U prenapuhanim gumama, bočne stijenke i gazni sloj postaju tvrđi nego inače, a kontaktna površina gume na cesti se smanjuje, što uzrokuje njezino brže trošenje. Ova promjena može smanjiti trakciju i performanse…
najnovije
najčitanije
Hrvatska
predsjednik mosta
Grmoja: Volio bih da je Turudić omogućio cijeloj javnosti uvid u dokument o Matić
Hrvatska
REAKCIJA
Sindikat policije: Napad na policajca tretirati kao napad na pravni poredak
Svijet
izvješće
Milijarderi ove godine naslijedili rekordno bogatstvo
Zadar
PREGLED DANA
PET VIJESTI DANA Evo što je obilježilo četvrtak u Zadru i županiji
Hrvatska
DOZNAJE SE NA SUDU
Dvojac osumnjičen za palež Vjesnikovog nebodera ostaje u pritvoru
Crna Kronika
Nesreća
ZAVRŠEN OČEVID 26-godišnjeg radnika pregazio 19-godišnji kolega
Zadar
NE ZNA SE KRIVAC
OBRAT! Šibenski aktivist uhićen zbog sumnje da je razbio spomen-ploču sad će tužiti policiju
Zadar
Nova funkcija
Bivši župan postao savjetnik, evo gdje će raditi
Scena
ĐURĐICA BARLOVIĆ
Pjevačka ikona preminula je prije 33 godine u zadarskoj bolnici, ostavila je neizbrisiv trag
Hrvatska
UŽASNE UVREDE!